X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro Kraków - która klinika?
Odpowiedz

In vitro Kraków - która klinika?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • malif Znajoma
    Postów: 23 6

    Wysłany: 5 sierpnia 2020, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,
    Mam pytanie do dziewczyn, które podchodziły do procedury in vitro w Krakowie. Czy polecacie w szczególności którąś klinikę? Wasze doświadczenia? Jestem w temacie zielona, więc zamiast grzebać w internecie postanowiłam uderzyć do Was😉

    Malif35
  • malif Znajoma
    Postów: 23 6

    Wysłany: 5 sierpnia 2020, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halooo dziewczyny!!! Proszę o sugestie Artvimed odpada. Zostały mi dwie gyncentrum i macierzyństwo. Która z tych dwóch?

    Malif35
  • ebaja Znajoma
    Postów: 29 30

    Wysłany: 5 sierpnia 2020, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem czy rozważałaś Parens, ale też jest w Krakowie.
    Z Macierzyństwa niedawno odszedł dr Wyroba który założył własną klinikę - Krakovi. Póki co nie mają pełnego sprzętu, ale w innym wątku czytałam, że zabiegi wykonują tymczasowo w Parens.
    Ja planuję za jakieś 2-3 miesiące podchodzić u niego do drugiego ivf. Podoba mi się u niego to, że w jest łatwo dostępny i pracuje w zasadzie codziennie (też w niedzielę jeśli trzeba).
    W Macierzyństwie dziewczyny polecaly dr Knafel i jeszcze kogoś, ale nie pamiętam i musisz sprawdzić na wątku.

    O gyncentrum nie słyszałam nic dobrego (ale też nic złego). Z tego, co kojarzę, mają niższe ceny niż Macierzyństwo.

    Ja mam taki plan, że 3ivf robię poza Krakowem, a jak nie będę miała już dofinansowania to spróbuję Artvimed.

    Wydaje mi się, że musisz sama zastanowić się co w Waszym przypadku będzie najlepsze.

    28l, pcos, starania od 2016 po poronieniu w 2015
    AMH
    9.2018 0,9
    1.2020 0,5
    suplementacja prawie wszystkim czym się da
    4.2020 2,01