Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO - SIERPIEŃ 2019
Odpowiedz

IN VITRO - SIERPIEŃ 2019

Oceń ten wątek:
  • Makt Autorytet
    Postów: 10624 8086

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    o no super tylko jak ja jezdzialm przez pol roku cykl w cykl po kilka razy to chyba pol roku na zwolnieniu bym musiala byc

    No ja w sumie na same procedury byłam w tym roku prawie 2 mce ;) w momencie starań miałam prace głęboko. A teraz dalej siedzę na zwolnieniu a szef jeszcze nieświadomy 😂 ale ja tez moja prace średnio lubie, wypalilam się tam wiec tym łatwiej mi olać

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeheria wrote:
    O szok :O to u mnie jest naprawdę tanio... Bocian Białystok
    Brak słów po prostu. Także koniec dwa transfery ostatnie i kończe tą impreze. Mam dość sponsorowania kliniki, lekarzy i aptek. Trzeba w końcu zacząć normalnie żyć.

  • Catlady Autorytet
    Postów: 3235 4472

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    No ja w sumie na same procedury byłam w tym roku prawie 2 mce ;) w momencie starań miałam prace głęboko. A teraz dalej siedzę na zwolnieniu a szef jeszcze nieświadomy 😂 ale ja tez moja prace średnio lubie, wypalilam się tam wiec tym łatwiej mi olać
    Makt, nadal nie wie że jesteś w ciąży? A co mu powiedziałaś? Tak z ciekawości pytam :)

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    No ja w sumie na same procedury byłam w tym roku prawie 2 mce ;) w momencie starań miałam prace głęboko. A teraz dalej siedzę na zwolnieniu a szef jeszcze nieświadomy 😂 ale ja tez moja prace średnio lubie, wypalilam się tam wiec tym łatwiej mi olać
    No jak się jest w ciązy to można tak gadać, a co jak się wcale nie zajdzie? Ani roboty ani dziecka, a długi trzeba pospłacać. Łatwo komuś mówić jak ma już z górki

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 sierpnia 2019, 21:31

    IGA lubi tę wiadomość

  • Misia90 Autorytet
    Postów: 388 407

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniaem1986 wrote:
    Misia fantastycznie! Który to dzień? Ja jutro idę pierwszy raz i bardzo się stresuję.

    Edit. Już widzę :) U mnie będzie 26dpt, ale 5 dniowego zarodka, więc myślę, że jeśli serduszko jednak jest, to je zobaczymy.


    Napewno będzie ❤️ trzymam kciuki😘

    f1df761f81.png

    On 32 l. :
    2011 Kryptozoospermia
    07.2018 Azoospermia
    10.2018 operacja ŻNP (Novum)
    02.2019 pojawiają się pojedyncze plemniki
    05.2019 mln plemników
    07.2019 0,3 mln ruchliwych plemników

    Ona 29 l. :
    prolaktyna ↑, niedoczynność tarczycy
    Bromergon, Euthyrox

    07.2019 I ICSI- 9 komórek- 6 zarodków- 2 przestały się rozwijać
    18.07.2019 transfer dwudniowego zarodka
    11 dpt beta 159,4 prog 154
    13 dpt beta 379,2 prog 214
    15 dpt beta 744,5
    18 dpt beta 2578 prog 215
    26 dpt mamy serduszko ❤️

    mamy ❄️❄️ z drugiej i ❄️z piątej doby
  • Makt Autorytet
    Postów: 10624 8086

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady wrote:
    Makt, nadal nie wie że jesteś w ciąży? A co mu powiedziałaś? Tak z ciekawości pytam :)

    Wcześniej mówiłam ze będę mieć zabiegi po których potrzebuje dojsc do siebie - co nie jest takim dużym mijaniem się z prawda ;) a jak teraz wiedziałam ze się udało, to powiedziałam ze na kontroli lekarz stwierdził ze jednak muszę więcej odpocząć zeby dojsc do siebie - co tez miało ziarnko prawdy bo przez plamienia lekarz kazał mi leżeć. Ale jak szef wróci z urlopu to już mu powiem. To będzie mój 10/11 tc :)

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Aniaem1986 Ekspertka
    Postów: 147 249

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeheria wrote:
    Miałam dziś transfer. Podano mi 3 dniowego zarodka 9a. Zostało jeszcze 5: 9b, 8a i trzy 8b. Ale embriolog powiedział że niestety wszystkie wolno się dzieliły. Że jest jakaś nieprawidłowość w budowie morfologicznej. Nie wiadomo czy to przez nasienie czy komórki.. dlatego dziś ich nie mrozili tylko do 5 doby hodują bo nie wiadomo czy dojrzeją :( jest mi smutno i straciłam nadzieję na bycie kiedykolwiek w ciąży... Jeszcze te moje endometrium kijowe ehh
    Nie smuć się. Mi powiedzieli w 3 dobie, że mam tak słabe zarodki, że pewnoe nie dotrwają do 5 doby, a co dopiero do rozmrożenia. Jeden owszem padł. A drugi był taki śliczny po rozmrożeniu, że pani embriolog nie mogła się nadziwić :) Daj im szansę :)

    Jeheria lubi tę wiadomość

    19.07.2019 2 FET :)
    25.07 - 6dpt - bhcg 48,5
    27.07 - 8dpt - bhcg 131, prg 35,2
    30.07 - 11 dpt - bhcg 536
    05.08 - 17 dpt - bhcg 4561, prg 48,3
    14.08 - 26 dpt <3
    7v8rgov37kvdmizg.png
  • Makt Autorytet
    Postów: 10624 8086

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    No jak się jest w ciązy to można tak gadać, a co jak się wcale nie zajdzie? Ani roboty ani dziecka, a długi trzeba pospłacać. Łatwo komuś mówić jak ma już z górki

    Ja takie podejście miałam już odkąd dowiedziałam się ze będziemy podchodzić do ivf. To ze się teraz udało nie ma wpływu na moje podejście, bo przecież nikt mi nie zagwarantuje ze wszystko będzie super do końca ciąży. W tamtym roku z powodu pracy i stresu z nią związanego byłam 6 tyg na zwolnieniu bo dorobiłam się migren napadowych, które trwały nieprzerwanie dzień w dzień 5 tyg, a głowa mnie tak bolała ze nie mogłam się nawet ruszyć ani jesc, a kroplówka która dali mi na izbie przyjęć złagodziła ból głowy na całe pół godziny. Tak samo mocne leki na receptę które dostałam. Neurolog wtedy mnie wysłała nawet na rezonans a ostatecznie usłyszałam ze jedyne co mi pomoże to odpuścić. Wiec musiałam się nauczyć skupiać swoją uwagę na rzeczach ważnych - dlatego praca spadła na sam koniec. Jak nie ta to inna.
    Wiec naprawdę nie ma co z góry zakładać ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 sierpnia 2019, 21:52

    Catlady, kalade lubią tę wiadomość

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Aniaem1986 Ekspertka
    Postów: 147 249

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    Brak słów po prostu. Także koniec dwa transfery ostatnie i kończe tą impreze. Mam dość sponsorowania kliniki, lekarzy i aptek. Trzeba w końcu zacząć normalnie żyć.
    Berbeć a w której klinice jesteś?

    19.07.2019 2 FET :)
    25.07 - 6dpt - bhcg 48,5
    27.07 - 8dpt - bhcg 131, prg 35,2
    30.07 - 11 dpt - bhcg 536
    05.08 - 17 dpt - bhcg 4561, prg 48,3
    14.08 - 26 dpt <3
    7v8rgov37kvdmizg.png
  • Lola. Autorytet
    Postów: 1626 2453

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Proszę was o pomoc. Byłam na pierwszej wizycie w sprawie in vitro. Oczywiście dużo badań. Proszę was tylko co dalej jak mam amh 4.91 tsh 2.99. Czy to ok ? Martwię się przed następną wizyta.
    Klinika invimed/ dr. Rokicki/ maz morfologia 0%

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 sierpnia 2019, 22:03

    Mikołaj❤
    lprk20mmo9qhkrvb.png
    3× aid nieudane abovo Lublin
    Rok 2019 0% morfologia
    InvimedWarszawa/1ivf.krotki/27lat
    18.09-14pobranych-10dojrzalych/4oocyty
    6 zapłodnionych-5 blastek
    23.09 transfer ✊4AB 7tydz [*] 💔
    Czekają ❄❄❄
    10.01 transfer 4AB
    5dpt kreska na teście
    10dpt-472.5mIU/ml 12dpt-994mIU/ml 14dpt-1984mIU/ml17dpt6129mIU/ml 19dpt-10700mIU/ml
    21dpt 0.25mm dzidzi i ❤
    7.02-28dpt 0.62mm ❤
    13.02- 7t4d 1.3cm😍
    26.02- 9t3d 2.61cm😍 FHR 184❤
    10.03-11t2d 4.13cm🥰 chłopak? 💙

    MTHFR 6777C-T hetero
    PAI- 1 4G homo
  • Makt Autorytet
    Postów: 10624 8086

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola. wrote:
    Hej dziewczyny. Proszę was o pomoc. Byłam na pierwszej wizycie w sprawie in vitro. Oczywiście dużo badań. Proszę was tylko co dalej jak mam a my 4.91 tsh 2.99. Czy to ok ? Martwię się przed następną wizyta.

    Rozumiem ze chodzi o amh :) ta wartość interpretuje się dla wieku ale raczej myśle ze jest ok :) tsh mogłoby by być niższe. Lekarz coś wspominał na tej wizycie czy masz się skonsultować z endokrynologiem? Bo tak naprawdę jakbyś dostała lek na tarczyce to zanim dojdzie do transferu, to już powinno ładnie spaść :)

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniaem1986 wrote:
    Berbeć a w której klinice jesteś?
    Medart Poznań. Ja.oczywiście mówię o wszystkich kosztach łącznie z paliwem oraz badaniami , których nie mialam zleconyc tylko zrobilam.na wlasna rękę, ale taka kwota wychodzi. Mnie za transfer w kwietniu wyszlo prawie 5 tys.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola. wrote:
    Hej dziewczyny. Proszę was o pomoc. Byłam na pierwszej wizycie w sprawie in vitro. Oczywiście dużo badań. Proszę was tylko co dalej jak mam amh 4.91 tsh 2.99. Czy to ok ? Martwię się przed następną wizyta.
    Tsh za wysokie, ale zbijesz.lekami. amh piękne

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    Ja takie podejście miałam już odkąd dowiedziałam się ze będziemy podchodzić do ivf. To ze się teraz udało nie ma wpływu na moje podejście, bo przecież nikt mi nie zagwarantuje ze wszystko będzie super do końca ciąży. W tamtym roku z powodu pracy i stresu z nią związanego byłam 6 tyg na zwolnieniu bo dorobiłam się migren napadowych, które trwały nieprzerwanie dzień w dzień 5 tyg, a głowa mnie tak bolała ze nie mogłam się nawet ruszyć ani jesc, a kroplówka która dali mi na izbie przyjęć złagodziła ból głowy na całe pół godziny. Tak samo mocne leki na receptę które dostałam. Neurolog wtedy mnie wysłała nawet na rezonans a ostatecznie usłyszałam ze jedyne co mi pomoże to odpuścić. Wiec musiałam się nauczyć skupiać swoją uwagę na rzeczach ważnych - dlatego praca spadła na sam koniec. Jak nie ta to inna.
    Wiec naprawdę nie ma co z góry zakładać ;)
    Wiesz.tez tak.zakladalam. prace już w dupie mialam, 4 tygodnie na l4, ale wyszlo jak wyszlo. Obecnie "przepraszam" sie z praca.
    A co do zdrowia to nawet mi nie mow, bo tez sporo przeszlam juz.

  • Aniaem1986 Ekspertka
    Postów: 147 249

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbeć. wrote:
    No jak się jest w ciązy to można tak gadać, a co jak się wcale nie zajdzie? Ani roboty ani dziecka, a długi trzeba pospłacać. Łatwo komuś mówić jak ma już z górki
    Ale Makt zaczęła olewać pracę, jeszcze podczas starań 😂😂
    Wiadomo, każda z nas ma inną sytuację finansową, rodzinną, pracową. Ja bez pracy jakoś bym sobie poradziła, ale ją lubię i zależy mi na niej. Boję się iść na zwolnienie, że podczas mojej nieobecność nikt o mój tyłek nie zadba i po powrocie zastanę inny zespół, inną sytuację. I juz jej nie bede lubila 😉
    Straszne jest to, że nie ma dofinansowania i że jest to tak drogie. Tyle osób nie jest w stanie nawet pomarzyć o tym, że chociaż raz spróbują. A ja ostatnio się dowiaduję jak wiele osób podchodzi do in vitro. Szok. Nikt sie tym nie chwali, a moze to bład. Bo wydaje nam się, że korzystają jednostki, a tak na prawdę mnostwo par ma dzieci "z probowki". Ja w tym roku dowiedzialam się o 5 ciazach z mojego towarzystwa. Tylko dlatego, ze sama zaczelam mowic, ze sprobujemy in vitro. Oczywiście, w malych miastach czy na wsiach jest inaczej. Ale to kwestia kasy i dostępnosci. Nie mogę przeboleć tego, że jest tak duże zapotrzebowanie na dofinansowanie i wsparcie panstwa, a nic w tym kierunku nie jest robione :(

    Gabriella, Makt, Misia90, kalade, Molhi, Jeheria lubią tę wiadomość

    19.07.2019 2 FET :)
    25.07 - 6dpt - bhcg 48,5
    27.07 - 8dpt - bhcg 131, prg 35,2
    30.07 - 11 dpt - bhcg 536
    05.08 - 17 dpt - bhcg 4561, prg 48,3
    14.08 - 26 dpt <3
    7v8rgov37kvdmizg.png
  • Lola. Autorytet
    Postów: 1626 2453

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    Rozumiem ze chodzi o amh :) ta wartość interpretuje się dla wieku ale raczej myśle ze jest ok :) tsh mogłoby by być niższe. Lekarz coś wspominał na tej wizycie czy masz się skonsultować z endokrynologiem? Bo tak naprawdę jakbyś dostała lek na tarczyce to zanim dojdzie do transferu, to już powinno ładnie spaść :)[/QUOTE

    Mam 27 lat. A myślicie że powinnam zrobić jeszcze FT3, FT4 bo tych badań nie miałam zleconych. Prolaktyny również nie. Chciałabym mieć komplet badań żeby jak najszybciej stratowac z in vitro staramy się już prawie 5 lat. Mąż morfologia 0% 1% 2%najwięcej. Aktualnie 0%..

    Mikołaj❤
    lprk20mmo9qhkrvb.png
    3× aid nieudane abovo Lublin
    Rok 2019 0% morfologia
    InvimedWarszawa/1ivf.krotki/27lat
    18.09-14pobranych-10dojrzalych/4oocyty
    6 zapłodnionych-5 blastek
    23.09 transfer ✊4AB 7tydz [*] 💔
    Czekają ❄❄❄
    10.01 transfer 4AB
    5dpt kreska na teście
    10dpt-472.5mIU/ml 12dpt-994mIU/ml 14dpt-1984mIU/ml17dpt6129mIU/ml 19dpt-10700mIU/ml
    21dpt 0.25mm dzidzi i ❤
    7.02-28dpt 0.62mm ❤
    13.02- 7t4d 1.3cm😍
    26.02- 9t3d 2.61cm😍 FHR 184❤
    10.03-11t2d 4.13cm🥰 chłopak? 💙

    MTHFR 6777C-T hetero
    PAI- 1 4G homo
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniaem1986 wrote:
    Ale Makt zaczęła olewać pracę, jeszcze podczas starań 😂😂
    Wiadomo, każda z nas ma inną sytuację finansową, rodzinną, pracową. Ja bez pracy jakoś bym sobie poradziła, ale ją lubię i zależy mi na niej. Boję się iść na zwolnienie, że podczas mojej nieobecność nikt o mój tyłek nie zadba i po powrocie zastanę inny zespół, inną sytuację. I juz jej nie bede lubila 😉
    Straszne jest to, że nie ma dofinansowania i że jest to tak drogie. Tyle osób nie jest w stanie nawet pomarzyć o tym, że chociaż raz spróbują. A ja ostatnio się dowiaduję jak wiele osób podchodzi do in vitro. Szok. Nikt sie tym nie chwali, a moze to bład. Bo wydaje nam się, że korzystają jednostki, a tak na prawdę mnostwo par ma dzieci "z probowki". Ja w tym roku dowiedzialam się o 5 ciazach z mojego towarzystwa. Tylko dlatego, ze sama zaczelam mowic, ze sprobujemy in vitro. Oczywiście, w malych miastach czy na wsiach jest inaczej. Ale to kwestia kasy i dostępnosci. Nie mogę przeboleć tego, że jest tak duże zapotrzebowanie na dofinansowanie i wsparcie panstwa, a nic w tym kierunku nie jest robione :(
    A ja tez zaczęłam wlasnie olewac. Nie bylo to dobre podejscie. Musze jej pilnowac. Nikt mi tyle nie da na dzien dobry, a wtedy nie bede mogla sie leczyć.

  • Jeheria Autorytet
    Postów: 1357 901

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny za pocieszenie :) Właśnie jadłam ananasa bo nie skreślałam mojego 9a. A teraz idę spać. Spokojnej nocy. Jutro ostatni dzień w pracy i Urlop do końca sierpnia ♥️

    Gabriella, Makt, Catlady, Molhi, Iva_82 lubią tę wiadomość

    1usaj44j3wyrhjnw.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero
    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a, endometrium 7,6 mm,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
    10.05.2020 Maciej jest już z Nami :)
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1361 996

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaheira na pewno bedzie dobrze wierz w swojego okruszka.

    Co do testow ciazowych ja nie robilam sikanca I nie planuje w tym podejsciu. Kusi jak diabli ale obiecalam sobie ze tym razem zadnego sikanca.

    W kwestii kliniki mimo mega roznicy w cenie wlasnie dlatego ze nie mialabym jak latac do Polski nie podejdziemy juz pewnie nigdy do ivf bo tutaj nas nie stac £15k a do Polski nie dam rady latac z racji pracy I kolo sie zamyka.

    Jeheria lubi tę wiadomość

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • agika88 Autorytet
    Postów: 4658 5458

    Wysłany: 13 sierpnia 2019, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Berbec- ja tez odbieram swoje 2 maluchy i pozniej juz tylko adopcja zarodka wchodziw gre, chce zaczac normalnie zyc... Teraz wszystkie pieniadze "idą" na starania, tak sie nie da zyc..

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
‹‹ 97 98 99 100 101 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego