Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 23 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro start w 2017
Odpowiedz

In vitro start w 2017

Oceń ten wątek:
  • Zmorka78 Znajoma

Wysłany: 15 maja 2017, 21:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella93 wrote:
    Chyba nie tutaj ;) Nigdy się nie spotkałam z negatywnym komentarzem dot. IVF po 35r.z. Już częściej się zdarza, że obrywa się moim rówieśniczkom (mi też).
    Dzięki ze tak myślisz. ...ale jak czytam wasze różne komentarze to jestem w szoku ze na tylu sprawach się znacie ...ja jestem zielona w temacie in vitro wiele rzeczy dowiaduje się tu na waszym forum i jestem wdzięczna za to

• Zmorka78 Znajoma

Wysłany: 15 maja 2017, 21:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie zalamalam się na miejskie dofinansowanie mimo że byłam zakwalifikowane i teraz podchodzę komeryjnie

• lipcowka86 Autorytet

Wysłany: 15 maja 2017, 21:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorotka refundacja leków a ważność badań to dwie całkiem różne rzeczy :) badania do kwalifikacji musisz mieć a jak Ci wyjdą z ważności to dorobisz w trakcie, trzeba niestety za nie płacić. Później leki już są refundowane :)

qdkk6iye60nsfj4p.png
  • ślązaczka Autorytet

Wysłany: 15 maja 2017, 21:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj tam zaraz obrywa! Po prostu jestem w szoku że nawet tak młode dziewczyny jak Wy mają problemy z zajsciem w ciążę... Myślałam że im starsze tym trudniej ale tak naprawdę to wcale nie jest reguła. Moja przyjaciółka w zeszłym roku urodziła pierwsze dziecko mając 40 lat i to bez żadnych problemów.

I IMSI 13.05.2016 :-(
    II IMSI 15.07.2016 :-(
    III IMSI 30.03.2017, beta 9dpt 67, 11dpt 213 :-)
    f2wlp07w6gdg3lo8.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 16 maja 2017, 07:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, kryzys mam.