Odpowiedz

IVF a Anglii?

Oceń ten wątek:
  • sisi Autorytet
    Postów: 4094 3857

    Wysłany: 10 czerwca 2017, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka nie znam się na immunologii bo żadnych badań nie robiłam. Podejrzewałam, że z powodu endometriozy transfer sie nie uda i planowałam przebadać się w PL, a tu taka niespodzianka. Ze sterydów to wiem, że podają encorton i wlewy z intralipidu.

    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
    19/02/2021 Anielka 2860
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 11 czerwca 2017, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam już zapisane badania immunologiczne i genetyczne jakie trzeba by było zrobić ale poczekam chyba co przyniesie drugi transfer . koszt tych badań jest dość spory i nie wiem co robić.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2017, 18:57

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 11 czerwca 2017, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi wrote:
    Ja mam już zapisane badania immunologiczne i genetyczne jakie trzeba by było zrobić ale poczekam chyba co przyniesie drugi transfer . koszt tych badań jest dość spory i nie wiem co robić.

    Stiffi a te badania planujesz w Polsce zrobic? mysle ze to niewiele wniesie do tutejszego Twojego kolejnego transferu :(. Nawet jesli im cos wytłumaczysz to oni nie beda zmieniać procedury dla jednej osoby... mi sie wydaje ze jak na NHS to jest robione "bulk"... przykra prawda :(. Nie chce odbierać Ci nadzieji ale mnie tez to czeka i wiem ze nie mamy wiele do powiedzenia dlatego ze procedura jest bezpłatna. A ja, tym bardziej mam jedynie jedna szanse.
    Poczytałam wiele historii i to troche berdziej skomplikowane niz mi sie wczesniej wydawało... Dlatego gratuluje tym którym udało sie za pierwszym czy drugim razem!

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 11 czerwca 2017, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer w Polsce chce zrobić i jak coś by wyszło to wyleczyć przed transferem . Nikt mnie tutaj nie zmusi że konieczne mam to zrobić za 3 miesiące:) ale koszt spory więc chyba poczekam cierpliwie co przyniesie kolejny criotransfer

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 czerwca 2017, 20:53

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • SissiAnn Ekspertka
    Postów: 171 117

    Wysłany: 12 czerwca 2017, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi , Niezapominajka tak mi przykro:( Sciskam Was goraca . Najwazniejsze ze macie po co wracac.
    Gleboko wierze ze eskimoski dadza rade &&&

    [link=https://www.suwaczek.pl/][image noborder]https://www.suwaczek.pl/cache/9a805
    07.02.2018 przewidywana data rozwiazania
    26.06.2017 bija ❤️❤️❤️ serduszka
    19.05.2017 ICSI ❤️
    Planowane skladanie jajek Maj2017
    Marzec2017 przerwana stymulacja brak reakcji organizmu na Suprecur
    April 08 25tc (*)
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SissiAnn kiedy skan?

    Pusiak tydzien Ci został?

    Niezapominajka2017 i Stiffi jak sie czujecie?
    Stiffi a moge zapytac czy miałas icsi czy IVF? I czemu kaza Ci czekac az trzy miesiace? To była biochemiczna ciąża?

    Niezapominajka2017 robiłas betę zeby potwierdzić?

    Pusiak lubi tę wiadomość

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ivf . Tak ciąża biochemiczna. Jeszcze nie poronilam:(

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer tak został tydzien ! :D Bilety na pacing i travel card jus zakupione :D Opiekunka dla psa załatwiona ... teraz tylko odliczanie ! <3 a no i jestem już po owulacji, więc to powinien byc kolejny krótki cekl, więc kolejna małpa 25,06 wiec obysmy mogul zaczac i wyrobic sie do 13.07 <3

    CarPer lubi tę wiadomość

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak wrote:
    CarPer tak został tydzien ! :D Bilety na pacing i travel card jus zakupione :D Opiekunka dla psa załatwiona ... teraz tylko odliczanie ! <3 a no i jestem już po owulacji, więc to powinien byc kolejny krótki cekl, więc kolejna małpa 25,06 wiec obysmy mogul zaczac i wyrobic sie do 13.07 <3

    Super! Fajnie by by było gdybys juz mogla zaczynac! Czyli w koncu zdeydowliscie sie na podejscie jeszcze przed wyjazdem?

    Mnie tez czeka wyprawa do Londynu w przyszly piatek, niestety sluzbowa :( wiec nie dla przyjamnosci. Jednak troche popatrze na Big Ben'a I London Eye :).

    A ja siedze cicho i czekam na swoja kolej.

    Stiffi a czekasz na naturalne poronienie? Oni nie moga tego jakos wywołać? Jak sieczujesz ogólnie? Masz jakies dolegliwości?

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer no jesli mi powiedza ze wyrobia sie z transferem do 13,07 to na bank pochodze! Bo bede mail 3tyg urlopu wiec odpoczne jak trzeba a i bete bede mogła robić za psie pieniadze, a w razie nie powodzenia bede mail wsparcie niece tylko meza ale rodzicow i przyjaciol...takze zobaczymy... Tobie tez szybko minie zobaczysz!! Zleci rach ciach! Mi i.e. wydaje jakbym dopier wczoraj była na wizycie gdzie nas kierowała do londynu a to już ponad miesiac minal!

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi przykro mi.

    SissiAnn gratuluje <3

    Pusiak trzymam kciuki za wizyte!

    Dziewczyny ja mam swoja pierwsza wizyte w szpitalu za tydzien w srode. Chcialabym sie Was zapytac czy probowali Wam przepisac CLO na 6 miesiecy czy cos takiego?
    Ja bralam clo i chodzilam do polskiej kliniki w londynie na monitoring i na mnie nie dzialaja te leki. Myslicie , ze powinnam wyciagnac historie i zaniesc do szpitala? Zreszta ja nie mam problemu z owulacja tylko u nas jest meski problem. Naczytalam sie na jakis angielskich forach i teraz rozmyslam..

    f2w39jcgync8jov1.png
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak jeśli to Twoja pierwsza wizyta to się nie nastawiaj że za miesiąc już będzie transfer. Wiem że to zależy od kliniki u mnie np od pierwszej wizyty minęły 3 cykle zanim doszło do transferu .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 czerwca 2017, 17:21

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi nie wiem jak bedzie, zobaczymy, ale gdy rozmawiałam z klinika i naszym konsultantem powiedziala ze od nastepnej miesiaczki po wyzycie mozemy zaczynac, poza tym w liscie ktory dostalam o dofinansowaniu jest jason napisane ze od dnia otrzymania listu mam 3msc na wykorzystanie dofinansowania. wiec 5 lipca minie juz jeden miesiac i zostana 2.

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meli92 wrote:
    Stiffi przykro mi.

    SissiAnn gratuluje <3

    Pusiak trzymam kciuki za wizyte!

    Dziewczyny ja mam swoja pierwsza wizyte w szpitalu za tydzien w srode. Chcialabym sie Was zapytac czy probowali Wam przepisac CLO na 6 miesiecy czy cos takiego?
    Ja bralam clo i chodzilam do polskiej kliniki w londynie na monitoring i na mnie nie dzialaja te leki. Myslicie , ze powinnam wyciagnac historie i zaniesc do szpitala? Zreszta ja nie mam problemu z owulacja tylko u nas jest meski problem. Naczytalam sie na jakis angielskich forach i teraz rozmyslam..

    Meli, tak, mi przepisano CLO na sześć miesiecy po laparoskopii. Niestety nic to nie dało :(.
    Jesli mozesz dostać wcześniejsza dokumentacje to jak najbardziej powinnaś im pokazać! Ja rowniez mieszkałam wczesniej w innym państwie i miałam szereg badan juz tam zrobionych grupa krwi, toksoplazmoza, różyczka... Z cała dokumentacja tutaj stawiłam sie u GP ktory skierował mnie od razu na rożne inne badania krwi i skany. Dopiero na tej podstawie wyznaczono mi laparoskopię juz tutaj. Pozniej Clo 6 miesiecy a teraz czekam na IVF.
    Koniecznie wyciągnij dokumentacje i im pokaz.

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chca 50 f za historie choroby, a mi bardziej zalezy zeby to byla taka opinia z historia od ginekologa. Ciekawe czy ogarne to do srody.

    f2w39jcgync8jov1.png
  • niezapominajka2017 Autorytet
    Postów: 4486 2371

    Wysłany: 13 czerwca 2017, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer czuje sie do dupy :( jutro beta, ale tylko po to, zeby potwierdzic ze nie jestem w ciazy...az mi sie tam nie chce jechac :(
    Brzuch caly czas pobolewa jak na @, widocznie moja ovu sie przesunela, z tego co wyliczylam lekarz mi podal blastke o min 2 dni za wczesnie :( moze w tym jest przyczyna niepowodzenia? A moze to po prostu znowu po raz trzeci nie ten zarodek :(

    Mnostwo mysli mam w glowie, czy zmienic lekarza, czy obstawac przy kolejnym transferze na cyklu sztucznym czy odczekac czy probowac od razu dalej...maz namawia mnie zebysmy probowali....
    W pracy jakos probuje sie trzymac, ale od znajomych sie prawie odcielam, w domu jest ciezko sama ze soba :(

    Stiffi a Ty jak sie trzymasz?

    Ja jeszcze robilam test w 9dpt i pozniej juz nie, bo uznalam, ze skoro ten nie wyszedl to juz nie wyjdzie. Nawet jesli cos drgnelo to jest tak niskie ze juz pewnie dawno spadlo i i tak nic z tego by nie bylo. Robilam testy 10tki, a w tym momencie to beta powinna byc juz wysoka.

    Starania od 08.2015, endometrioza 3/4 st, 2 laparo, 3 hsg, 3 histero
    8.03.2017 IVF :( :( ❄️❄️❄️nie przetrwaly rozmrozenia...
    5.05.2017 ICSI :( 2.06.2017 crio :( 26.06.2017 crio :( :(
    28.07.2017 ICSI :( 26.09.2017 crio [*] 8tc :( :( 14.02.2018 crio [*] 6tc :( :(
    20.04.2018 ICSI :( brak mrozakow
    22.03.2019 IMSI :( 13.07.2019 :(
  • Misi13 Ekspertka
    Postów: 197 69

    Wysłany: 14 czerwca 2017, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, ja już po wizycie z konsultantem, na którą czekałam 6 miesięcy. Ale chyba się opłaciło bo wypelnilismy z nią wniosek o dofinansowanie. Teraz mamy czekać aż ktoś się odezwie, pielęgniarka mówiła ze tak za trzy miesiące może się już wszystko zacząć. Także super. Tylko nie wiem co z praca zrobić...na pewno nie mogę nikomu powiedzieć bo h mnie niestety dużo polaków pracuje czekających tylko na plotki...

    sisi lubi tę wiadomość

    m3sxqqmzhcad410u.png
    16.01.18 FET, 27.01.18- pozytywny
    30.09.17 transfer blastocysty- negatywnie :... (
    09.09.2017 start stymulacja, mamy 6 blastocyst
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 14 czerwca 2017, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer a u Was jest kobiecy, meski problem czy nieplodnosc idiopatyczna?

    Orientuje sie ktoras z Was ze slabym nasieniem tez daja te clo? dla mnie to bez sensu :P

    Misi13 super coraz blizej celu :))

    f2w39jcgync8jov1.png
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 14 czerwca 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niezapominajka przykro mi, ze sie nie udalo, sciskam!

    f2w39jcgync8jov1.png
  • Misi13 Ekspertka
    Postów: 197 69

    Wysłany: 14 czerwca 2017, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My mamy męski problem. I nie dawali mi clo.
    Najpierw wyniki krwi, dwa usg, droznosc, histeroskopia i teraz wypelnilismy wniosek z konsultantem o ivf lub icsi.

    m3sxqqmzhcad410u.png
    16.01.18 FET, 27.01.18- pozytywny
    30.09.17 transfer blastocysty- negatywnie :... (
    09.09.2017 start stymulacja, mamy 6 blastocyst
‹‹ 113 114 115 116 117 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego