Jarosz Małgorzata immunolog opinie
-
WIADOMOŚĆ
-
Julia24 wrote:Niestety nie ma możliwości wyleczenia adenomiozy ani endometriozy. Można próbować wyciszania stany zapalne, ale trzeba pamiętać, że jak wracamy do miesiączkowania to powoli wracamy też do ponownego zaostrzania stanów zapalnych.
Niestety problemy immunologiczne często idą w parze z endo/adeno. Szczególnie cytokiny warto zbadać w tym przypadku. Dobrze, że jesteś pod opieką immunologa.
Tak, wiem, że w tym wypadku możliwe jest tylko wyciszenie, chodziło mi o to, że raczej nie ma ognisk zapalnych, wg niego przynajmniej. Bo wg mnie to biochemy świadczą o czymś innym, ale przecież nie jestem lekarzem.
No i teraz te kiry implantacyjne...A Wy wiecie, jak działa ten accofil? co on robi, że przy braku tych kirów jednak może dojść do implantacji?
Migotka96, a masz jakieś objawy ciążowe, które ustają? Kurde wiem, co przeżywasz... ja przy pierwszym pozytywnym teście wyłam ze szczęścia... a potem z rozpaczy. Kolejne już nie robiły mi żadnych nadziei. choć u mnie zawsze były to jasne kreski. No i właśnie zero objawów, a w pierwszej ciąży piersi bolały mnie bardzo, kawa przestała smakować i zasypiałam na siedząco. I bardzo ciągnął brzuch. A przy tych biochemach nic. Tylko moje bety były mniejsze od Twojej.
Na pocieszenie, ja przy pierwszej ciąży miałam najpierw jasną kreskę i to dosyć długo. Wtedy w ogóle nie brałam pod uwagę jakiś ciąży biochemicznych. Ba, nawet nie widziałam, co to jest. Raz nawet test wyszedł zupełnie biały. Betę zrobiłam dopiero w 34dc i była 400.
Wiem, że lepiej już układać czarny scenariusz, bo lepiej się nastawić negatywnie, żeby nie rozczarować aż tak bardzo, ale organizmowi to na bank ine pomaga. choć oczywiście robię to samo. ale i tak trzymam moncno kciukipodwojnie, bo będziesz moim dowodem na to, że z takimi wynikami można!!
Migotka96 lubi tę wiadomość
ona: 93
on: 93
córeczka z pierwszego cyklu starań: 2021
ona:
AMH 06.2024- 3,2
starania od 09.2023
cykle regularne
owulacja ok
pasożyty- ok