Luteina i duphaston
-
Jedno albo drugie. Luteina jest naturalnym progesteronem, duphaston syntetycznym. Luteina działa termogennie, duphaston do 3 tabl dziennie nie.
Luteina dopochwowa lub pod język - ponoć niezbyt dobra ale nie wiem, bo nie brałam. Luteina dużo tańsza. -
a luteiny bierze sie po dwie tabletki tak ? bo nie jestem pewna jak mi lekarz mowil, zrozumialam ze pod jezyk i ze chyba dwie - to wtedy wychodzi taka dawka jak jeden duphaston . dobrze mowie?
czyli ogolnie w dzialaniu nie ma roznicy miedzu luteina a duphastonem? skoro tak to czemu duphaston tyle drozszy ?
Luty 2015-HSG,3iui
1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17
2 crio:(
Szczep.immuno
2 IMSI: 3 transfery
3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest
-
Dziewczyny....mialyscie podczas brania luteiny plamienie przed@
Ja normalnie nigdy nie mialam. Dostalam luteine po poronieniu, na ewentualne podtrzymanie. Biore ja z jakis chyba juz czwarty cykl i nigdy tak nie mialam. A teraz od 24 dc plamie delikatnie. Czy to mozliwe ze od luteiny?Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi
Staramy sie o kolejnego... -
Dziewczyny... Rozumiem, że luteina ma pomóc w zagnieżdżeniu tak? I powinno się ją przyjmować w przypadku gdy progesteron nie domaga? Czy temperatury przy niskim progesteronie też są wysokie? Czy osiągając jednostopniową różnicę pomiędzy najniższą i najwyższą temp. mogę czuć się bezpieczna i spokojna o ewentualne zagnieżdżenie? Chyba zrobiłam błąd i pokazałam mojemu ginowi moje wykresy i on uważa, że są "bardzo ładne" i na tej podstawie uznał, że badań hormonów nie potrzebuję... A wciąż jakoś nie chce zaskoczyć... Mąż przebadany... wszystko gra... I tak sobie myślę, czy lekarz trochę nie zaniedbuje mojego przypadku...
-