X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Ministymulacja
Odpowiedz

Ministymulacja

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Magdzior Koleżanka
    Postów: 72 19

    Wysłany: 20 grudnia 2023, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak wyglądają te ministymulacje czym one różnią się od normalnej jeśli są pod rząd czy jest to tydzień po tygodniu czy dają lepsze efekty niż zwykła jestem nowa zielona w temacie lat 40 amh 0.8 zastanawiam się czy mini nie daje mniejszych szans z drugiej strony czytam że przy niskim amh są lepsze podpowie mi ktoś kto ma w tym własne doświadczenia?

  • jo_ana Autorytet
    Postów: 3666 3417

    Wysłany: 20 grudnia 2023, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Wiesz czym miałabyś być stymulowana ? To stymulacja do starań naturalnych czy iui/ivf?

    🌱Rozpoczęcie starań 01/2021
    👼🏻 Poronienie 9/12 tc 11/2021

    ♀ 90’
    ✖️ AMH 9,89 | PAI 1 homo | MTHFR hetero | niedobór białka S wolnego 62% | podwyższony czynnik krzepnięcia VIII 169% | cienkie endometrium
    ✔️histeroskopia | CD138 poniżej 1/10 HPF

    ♂87’
    ✖️ Teratozoospermia morfo 0%
    ✔️ Ilość, ruch, fragmentacja DNA 11% , USG prawidłowe

    Moje ♡ 𝑊𝑒𝑟𝑜𝑛𝑖𝑘𝑎 04.2011
    ———————————————————
    Od 2023 KLINIKA W NL
    🔸 5 x stymulacja
    🔸 3 x IUI
    🍀 03/2024 IVF protokół krótki
    pobrano 31 🥚 zapłodniono 24, mamy 18 ❄️
  • Magdzior Koleżanka
    Postów: 72 19

    Wysłany: 20 grudnia 2023, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jo_ana wrote:
    Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Wiesz czym miałabyś być stymulowana ? To stymulacja do starań naturalnych czy iui/ivf?

    Do ivf podobno dziewczyny na forum tutaj przez to przechodziły dlatego pytam

  • Marlo Koleżanka
    Postów: 86 13

    Wysłany: 20 grudnia 2023, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdzior wrote: