NOVUM Warszawa
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny,
podczytuje Was od czasu do czasu.Leczę się już ładny kawałek czasu. W końcu trafiłam do doktora L. w Novum. Nie daje nam niestety dużych szans. Mam pytanie czy on zawsze tak sceptycznie podchodzi czy rzeczywiście nie owija w bawełnę? ogólnie zrobił na nas bardzo dobre wrażenie
-
pavlowa wrote:Cześć dziewczyny,
podczytuje Was od czasu do czasu.Leczę się już ładny kawałek czasu. W końcu trafiłam do doktora L. w Novum. Nie daje nam niestety dużych szans. Mam pytanie czy on zawsze tak sceptycznie podchodzi czy rzeczywiście nie owija w bawełnę? ogólnie zrobił na nas bardzo dobre wrażenie
A co u Was nie tak ? -
pavlowa wrote:Miałaś u niego długi czy krótki protokół? ja do tej pory miałam 3 razy krótki a u niego będzie długi.
-
Jestem po rozmowie z moim lekarzem, w sobotę mam mieć wizytę i porozmawiamy co dalej.
Tak się zastanawia czy nie zrobić tych badań prócz kariotypów . Pakiet badań w trombofilii
Czynnik V Leiden + mutacja genu prtrombiny (czynnik II); białko C aktywność; białko S wolne; antytrombina III; antykoagulant toczniowy; p/ ciała β2 glikoproteinowe IgG/IgM; homocysteina; ACA-p/ciała antykardiolipinowe IgG i IgM; MTHFR-kardiologia 20. -
U mnie nie mówił co było przyczyną...może dlatego że dwie spośród trzech stymulacji miałam w novum :)jedna procedura zakończyła się 7 zarodkami, ale niestety ciąży brak (1 biochemiczna i 1 puste jajo)...jakby nie patrzeć będzie to moja czwarta stymulacja, co jak sam powiedział, nie jest obojętne dla organizmu
Ty teraz czekasz na bete?? -
emka29 wrote:Jestem po rozmowie z moim lekarzem, w sobotę mam mieć wizytę i porozmawiamy co dalej.
Tak się zastanawia czy nie zrobić tych badań prócz kariotypów . Pakiet badań w trombofilii
Czynnik V Leiden + mutacja genu prtrombiny (czynnik II); białko C aktywność; białko S wolne; antytrombina III; antykoagulant toczniowy; p/ ciała β2 glikoproteinowe IgG/IgM; homocysteina; ACA-p/ciała antykardiolipinowe IgG i IgM; MTHFR-kardiologia 20.