X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną OvuFriend wspiera młodych!
Odpowiedz

OvuFriend wspiera młodych!

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Niepłodność Znajoma

Wysłany: 21 lipca 2015, 22:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam serdecznie,

Jestem studentką psychologii. Obecnie piszę pracę magisterską o niepłodności i kobietach, które się z nią zmagają. Zdaję sobie sprawę, że temat niepłodności jest bardzo delikatny. Potrzeba dużo empatii i zrozumienia dla wszystkich, którzy bezskutecznie starają się o dziecko. Niestety w Polsce to w dalszym ciągu temat tabu- ludzie nie zdają sobie sprawy jak wiele przykrości sprawiają osobom: zadając niekończące się pytania, udzielając "dobrych" rad, wywierając nacisk itd. W związku z tym chciałabym zbadać, jak choroba, jaką bez wątpienia jest niepłodność, wpływa na kobiety.
    Dzięki ogromnej uprzejmości i wsparciu portalu OvuFriend- otrzymałam zgodę na zamieszczenie ogłoszenia. Szukam kobiet, które zechciałyby uczestniczyć w moich badaniach. Badanie polega na wypełnieniu dwóch anonimowych kwestionariuszy psychologicznych- ok. 15 min. Konieczne jest osobiste spotkanie (indywidualne lub grupowe). Szukam kobiet z Warszawy i okolic (Pruszków, Grodzisk, Żyrardów). Oczywiście ja dojeżdżam do osoby, która zgodzi się na spotkanie. Będzie to dla mnie nieoceniona pomoc i bogate źródło wiedzy.

Dla kobiet, które zgodzą się na spotkanie mam upominki związane z tematem starań o dziecko takie jak np. test ciążowy, termometr owulacyjny, herbatki dla kobiet starających się o dziecko.

Ponadto otrzymałam pulę dziesięciu 1-miesięcznych abonamentów Premium w OvuFriend do rozlosowania wśród uczestniczek badań!!

GWARANTUJĘ PEŁNĄ ANONIMOWOŚĆ!!

Czekam na zgłoszenia: [email protected]

Z pozdrowieniami,
    Katarzyna.

• Niepłodność Znajoma

Wysłany: 3 sierpnia 2015, 23:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,

Aktualizuję dane: możliwe również spotkanie w Krakowie. :-)