X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną refundacja invitro Warszawa
Odpowiedz

refundacja invitro Warszawa

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Lara7777 Przyjaciółka
    Postów: 143 35

    Wysłany: 24 października 2021, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, chciałabym zapytać jak wygląda kwestia refundacji invitro w Warszawie, jakie to są w ogóle koszty? W którym momencie się płaci? rozpoczęcia procedury czy dopiero po transferze? Chciałabym jakoś sobie to poukładać w głowie bo mam znikomą wiedzę na ten temat i dosyć ograniczone finanse :( jak wygląda też koszt leków do stymulacji? jaka to jest kwota dla kobiet poniżej 40 roku. Czy do procedury z refundacją można przystąpić od razu czy czeka się kilka miesiecy na kwalifikację? Przepraszam za duzo pytań ale jestem totalnie zielona w tym temacie. Będę wdzięczna za infomację.

    Wiek - 40 lat
    Amh - 0.8
    Starania od 2018

    06.2020 - histeroskopia usunięcie polipa

    09.2021 - 1xIUI- beta 0

    12.2021 - 1 procedura IVF, pobrano 5 komórek, uzyskano 3 zarodki
    Transfer (lutinus, luteina, acard) - beta 0

    01.2022 - biopsja endo - brak stanu zapalnego

    02.2022 - crio 2 zarodkow (neoparin, acard, lutinus, progesteron besins), beta 0

    09.2022 - laparoskopia, wycięcie niewielkich ognisk endometriozy z wiazadeł k-m

    03.2023 - 2 procedura IVF, pobrano 3 komórki, tylko 1 zarodek z 5 doby
    Transfer (prograf, neoparin, glucophage 500, acard, lutinus, progesteron besins)
    7dpt - beta hcg - 8.7, 9dpt - beta hcg - 10.4 , 12dpt - 2.4💔

    07.2023: Dr Pasnik: Allo Mlr - 22.5, Cross match - 24.8 - Tarivid i metronizadol przez 10 dni

    08.2023 - 3 procedura IVF (dlugi protokół - menopur 225, recovelle 12) 7 pęcherzyków, 5 pobranych komórek, 4 dojrzałe, nie zapłodniła się żadna 😥😥
  • Awry1990 Przyjaciółka
    Postów: 69 52

    Wysłany: 24 października 2021, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś