"Rozmyte" endometrium
-
nick nieaktualnyWitam
Ogólnie staramy się o dziecko 5 lat, po drodze były dwie obumarłe ciąże. Od pół roku jestem pod opieką lekarza, który monitoruje moje stymulowane cykle. Na ostatniej wizycie stwierdził,że moim problemem jest endometrium, które jest nieadekwatne do dnia cyklu, określił je jako rozmyte i nie potrafił powiedzieć czy jest za młode czy za stare do danego dnia cyklu. Czy któraś miała podobnie? Proszę napiszcie, lekarz twierdzi, że nic z tym nie może zrobić a czas ucieka. -
Czy to jest naprawdę temat na osobny wątek?
Zajrzyj do 35+ lub 35+ starające się o pierwsze dziecko. Tam uzyskasz porady. I zmien lekarza jeżeli nie potrafi określić w jakim stanie jest endometrium.anna maria lubi tę wiadomość
-Jack, jestem w ciąży!
-Nie przypominam sobie, żebyśmy...
-Byłeś pijany!
-Aż tak - nigdy! -
moim zdaniem zapytaj na https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-owulacje,3.html
tam jest już wątek o endometrium i więcej osób tam się udziela
np. https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-owulacje/cienkie-endometrium,8581.html -
moremi a Ty mogłabyś być milsza i bardziej wyrozumiała dla nowych osób* Czerwiec 2014 Aniołek
* Czerwiec 2015 Aniołek
Do trzech razy sztuka?
* Wrzesień 2016 IVF
* 19.09. transfer
* 24.10. crio
* 27.12. crioBhcg 9dpt 37,5; 13dpt 202
; 26dpt
* TP 12.09.2017r.
* 05.09. 2017r. urodziła się moja upragniona i wyczekana córeczka -
nick nieaktualny
Dziewczyny
Przykro mi, że zrobiło się trochę niesympatycznie. Może i są podobne wątki jednak nigdzie nie znalazłam problemu podobnego do mojego, dodam,że nie jestem tu taka nowa, jedynie niezbyt się udzielam. Faktycznie jeśli "przekopię" różne tematy to może znajdę coś na mój problem ale podane wątki są ogromnie rozbudowane. Natomiast zmiana lekarza w moim mieście to nie taka prosta sprawa bo to jedyny od niepłodności.
Pozdrawiam wszystkie staraczki. -
bisacz wrote:Dziewczyny