X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną "Rozmyte" endometrium
Odpowiedz

"Rozmyte" endometrium

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 grudnia 2015, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Ogólnie staramy się o dziecko 5 lat, po drodze były dwie obumarłe ciąże. Od pół roku jestem pod opieką lekarza, który monitoruje moje stymulowane cykle. Na ostatniej wizycie stwierdził,że moim problemem jest endometrium, które jest nieadekwatne do dnia cyklu, określił je jako rozmyte i nie potrafił powiedzieć czy jest za młode czy za stare do danego dnia cyklu. Czy któraś miała podobnie? Proszę napiszcie, lekarz twierdzi, że nic z tym nie może zrobić a czas ucieka.

  • moremi Autorytet
    Postów: 9224 46976

    Wysłany: 29 grudnia 2015, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy to jest naprawdę temat na osobny wątek?
    Zajrzyj do 35+ lub 35+ starające się o pierwsze dziecko. Tam uzyskasz porady. I zmien lekarza jeżeli nie potrafi określić w jakim stanie jest endometrium.

    anna maria lubi tę wiadomość

    -Jack, jestem w ciąży!
    -Nie przypominam sobie, żebyśmy...
    -Byłeś pijany!
    -Aż tak - nigdy!
  • Reni Autorytet
    Postów: 18654 92010

    Wysłany: 30 grudnia 2015, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moim zdaniem zapytaj na https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-owulacje,3.html

    tam jest już wątek o endometrium i więcej osób tam się udziela
    np. https://ovufriend.pl/forum/w-oczekiwaniu-na-owulacje/cienkie-endometrium,8581.html

    2 IUI, 4 IVF ICSI. 70 cs..Naturalsik!!! Mamy Dziedzica! graphics-bees-482908.gifdqpri09ky14nbyvi.png
  • Ania1602 Autorytet
    Postów: 874 963

    Wysłany: 1 stycznia 2016, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moremi a Ty mogłabyś być milsza i bardziej wyrozumiała dla nowych osób

    * Czerwiec 2014 Aniołek :(
    * Czerwiec 2015 Aniołek :(
    Do trzech razy sztuka?
    * Wrzesień 2016 IVF