Forum Starając się z pomocą medyczną Trisequens -proszę o pomoc
Odpowiedz

Trisequens -proszę o pomoc

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • tygrys73 Autorytet
    Postów: 3126 1036

    Wysłany: 21 września 2014, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć wszystkim forumowiczkom. Problem nie dotyczy mnie, ale mamy, która rozpoczęła menopauzę i na złagodzenie objawów przepisano jej Trisequens. Jednak po przeczytaniu działań niepożądanych wystraszyła się ich, przede wszystkim częstotliwością występowania (1 na 10) , wypadaniem włosów ( z czym już ma problemy) i waha się czy zacząć je brać. Czy któraś z Was lub waszych mam brała ten lek i doświadczyła skutków ubocznych? Proszę o odpowiedź, będę bardzo wdzięczna za pomoc :)

    Marcelek <3
    30c3b21b0f.png
    e93ba11571.png
  • livia30 Autorytet
    Postów: 7923 4595

    Wysłany: 21 września 2014, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja teściowa brała Estrofem ;-)

    atdci09krcni3vrx.png
    dqpranlijgjzfr8g.png
    l22nvcqg03ccs7pi.png

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)