Forum Temperatury, wykresy, płodność Ból owulacyjny
Odpowiedz

Ból owulacyjny

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Pola lola Koleżanka
    Postów: 62 9

    Wysłany: 18 sierpnia 2013, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, napiszcie proszę która z Was ma bóle owulacyjne? I czy chodzicie na monitoring i możecie jakoś te bóle ustosunkować do przebytej owulacji. Macie przed? Po?
    Ja juz zglupialam. W pierwsza ciążę nie miałam problemu z zajsciem, nie obserwowalam sie, po prostu udało sie za pierwszym razem :)
    Teraz od pól roku myślałam ze te bóle są bezpośrednio po owulacji, ze bol jest wynikiem draznienia otrzewnej. Teraz zastanawiam sie jednak czy owu u mnie nie jest ze dwa, trzy dni po bólu, mimo tego ze sluzu juz wtedy za bardzo nie mam.. :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 sierpnia 2013, 23:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    boli kochana wtedy jak jajeczko sie próbuje uwolnić z jajnika:)

  • Pola lola Koleżanka
    Postów: 62 9

    Wysłany: 18 sierpnia 2013, 23:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie niby nie zawsze, bo ponoć moze boleć przed owu jak sie pecherzyk powiększa. W trakcie jak pęka. Albo po owu jak płyn czy tam krew drażni otrzewna.
    Chciałabym poznać opinie dziewczyn które maja taki bol i jednocześnie maja monitoring i wiedza kiedy dokładnie jest owu.
    Bo wiadomo po objawach płodności można tylko domniemac.. :)

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)