Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Brak sluzu płodnego
Odpowiedz

Brak sluzu płodnego

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Niunia2222 Przyjaciółka
    Postów: 106 24

    Wysłany: 3 lutego 2015, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny mam do Was pare pytań odnośnie owulacji. Wiem, że żadne z Nas nie są ekspertami, ale może macie podobne doswiadczenia i możecie się nimi podzielić.
    Staram się o dzidziusiavod czerwca 2014r. W lipcu beta hcg - 12,92. Niby poronienie. Sierpien, wrzesnien pazdziernik i listopad nic. W listopadzie zrobilam badania. TSH-3,94, PROLAKTYNA-36. Dostałam bromergon na zbicie, zbiłam go do 24 czyli w górnej normie. W grudniu beta HCG- 8,7 po dwoch dniach zaczelo spadac 8,2 idt. Teraz w styczniu jeszcze brałam Bromergon ale od lutego juz go nie biore bo... Nie zaobserwowalam wogóle sluzu płodnego. i niewiem czy mam tą owulacje czy nie. Ale skoro w grudniu beta hcg wyszła na to, że ciąza, czyli powyżej 5,6 to owulka musiala być. Niewiem co mysleć. Mój ginekolog twierdzi, że to nie ciąża itd. Ja juz niewiem co mam robic

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 3 lutego 2015, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunia2222 wrote:
    Hej Dziewczyny mam do Was pare pytań odnośnie owulacji. Wiem, że żadne z Nas nie są ekspertami, ale może macie podobne doswiadczenia i możecie się nimi podzielić.
    Staram się o dzidziusiavod czerwca 2014r. W lipcu beta hcg - 12,92. Niby poronienie. Sierpien, wrzesnien pazdziernik i listopad nic. W listopadzie zrobilam badania. TSH-3,94, PROLAKTYNA-36. Dostałam bromergon na zbicie, zbiłam go do 24 czyli w górnej normie. W grudniu beta HCG- 8,7 po dwoch dniach zaczelo spadac 8,2 idt. Teraz w styczniu jeszcze brałam Bromergon ale od lutego juz go nie biore bo... Nie zaobserwowalam wogóle sluzu płodnego. i niewiem czy mam tą owulacje czy nie. Ale skoro w grudniu beta hcg wyszła na to, że ciąza, czyli powyżej 5,6 to owulka musiala być. Niewiem co mysleć. Mój ginekolog twierdzi, że to nie ciąża itd. Ja juz niewiem co mam robic
    U mnie na początku grudnia BETA 35 po 2 tyg 18 lekarz stwierdził , że to nie była ciąża tylko Torbiel w lewym jajniku, i żadnej ciąży nie było ja też mam problemy ze śluzem ciągle jest kremowy, już robiłam wszystko piłam 1,75l wody dziennie, wiesiołek srołek itp. i nic..

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 3 lutego 2015, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A testy pozytywne i beta , brały się z tego iż miałam torbiel na jajniku. Wydaje mi się , że jeżeli beta była wyższa to jak możesz nie mieć owulacji i że nie byłaś w ciąży...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lutego 2015, 16:48

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • Niunia2222 Przyjaciółka
    Postów: 106 24

    Wysłany: 3 lutego 2015, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam na usg inic mi nie mówił o torbielu...

  • Niunia2222 Przyjaciółka
    Postów: 106 24

    Wysłany: 3 lutego 2015, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mowił, żę wszystko ok, A to chyba na USG by wyszło..

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 3 lutego 2015, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może ciąża była bardzo wczesna dlatego nic nie widział na USG

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • Niunia2222 Przyjaciółka
    Postów: 106 24

    Wysłany: 3 lutego 2015, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, to napewno. On sam mówił, że USG tak szybko niew wykryje ciąży. Ale też nie wykrył torbiela. Bo napewno by mi powiedzial.

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 3 lutego 2015, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunia2222 wrote:
    Tak, to napewno. On sam mówił, że USG tak szybko niew wykryje ciąży. Ale też nie wykrył torbiela. Bo napewno by mi powiedzial.
    A ja już teraz się nie dowiem czy to była ciąża czy torbiel, intuicja mi podpowiada że była to ciąża biochemiczna... :/ Cóż..trzeba iść dalej, i starać się od nowa... A co do śluzu, to nie masz go w ogóle? Chodzi mi o śluz płodny?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • LuckyMe Koleżanka
    Postów: 34 7

    Wysłany: 3 lutego 2015, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nigdy nie zaobserwowałam u siebie sluzu plodnego a w ciaze zaszłam w 2 cyklu starań . Ciaze niestety straciłam. Od kad zaczelam sie starac po poronieniu pije olej z wiesiolka i w zeszlym cyklu pierwszy raz zobaczylam u śluz plodny. Nie wiem czy wiesiolek mial z tym cos wspólnego. W ciaze nadal nie moge zajść ..

    Aniołek 9/2014 [*]

    3jgxe6hhf4nd2mmr.png
  • Niunia2222 Przyjaciółka
    Postów: 106 24

    Wysłany: 3 lutego 2015, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja brałam Bromergon a na necie pisze, że on zaburza sluz plodny

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 3 lutego 2015, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adzia85 wrote:
    Ja nigdy nie zaobserwowałam u siebie sluzu plodnego a w ciaze zaszłam w 2 cyklu starań . Ciaze niestety straciłam. Od kad zaczelam sie starac po poronieniu pije olej z wiesiolka i w zeszlym cyklu pierwszy raz zobaczylam u śluz plodny. Nie wiem czy wiesiolek mial z tym cos wspólnego. W ciaze nadal nie moge zajść ..
    Ja też brałam wiesiołek i dupa blada, piłam dużo wody, i też nic. Tak się właśnie zastanawiam czy śluz na prawdę gra taką ważną rolę i czy np. jak nie ma się takiego śluzu to czy też można w ciążę zajść....

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • Ezia90 Autorytet
    Postów: 933 326

    Wysłany: 3 lutego 2015, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdarzały sie tutaj przypadki co dziewczyny nie miały płodnego śluzu, a w ciąże zaszły. Niewątpliwie, śluz płodny ułatwia zajście w ciąze, ale jak widac nie jest to warunek konieczny ;)
    Niunia2222 a moze masz płodny, ale w środeczku sobie siedzi. Ja na przykład tak mam. W pierwszy dzien dni płodnych śluz wyjdzie łaskawie na zewnątrz, ale przez kolejne 5-6 dni już nie ma szans, ale jest go pełno w środku. Moze masz tak samo??

    dqprpx9i7rkxsl4h.pngex2b8ribq1mpge8u.png
  • Ezia90 Autorytet
    Postów: 933 326

    Wysłany: 3 lutego 2015, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A i widze ze masz zdecydowanie za wysokie TSH jak na starania o ciąże

    agniesia0491 lubi tę wiadomość

    dqprpx9i7rkxsl4h.pngex2b8ribq1mpge8u.png
  • Monika:) Przyjaciółka
    Postów: 88 22

    Wysłany: 4 lutego 2015, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny! Wczoraj zakupiłam na allegro żel Conceive Plus, bo u mnie strasznie sucho. Czy któraś z Was go używała?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2015, 09:30

    rfxg9jcgzbzrvpp9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lutego 2015, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monika ja używam 2 cykl ;) niektórym dziewczynom pomógł, a niektórym nie. Na forum jest str poświęcona conceive, także poczytaj i dowiesz się czegoś więcej. Pozdrawiam ;)

  • Monika:) Przyjaciółka
    Postów: 88 22

    Wysłany: 4 lutego 2015, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Cigaretta! Poszukam, jeszcze nie do końca się "wgryzłam" w forum ;)

    rfxg9jcgzbzrvpp9.png
  • Niunia2222 Przyjaciółka
    Postów: 106 24

    Wysłany: 6 lutego 2015, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm.. możliwe, że jest on w środku. TSH owszem wysokie. Bylam u endo ale nic mi nie zapisal. Powiedzial, że dziewczyny mają wiekszy i zachodzą. Więc ja nie mam się czym martwić. Jeżeli chodzi o FT3 I FT4 mam ok i mialam USG na którym nic niepokojącego nie wyszlo.

  • olcia88 Autorytet
    Postów: 671 1000

    Wysłany: 10 lutego 2015, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi jak miałam 3,5 TSH to powiedziała babka " Pani, tarczyca do poprawki" Musi być ok 1 jeśli chce Pani zajść i utrzymać ciąże. Inna gin też potwierdziła. Od roku jestem na euthyroxie 25. Ale FT4 też miałam za wysokie. Usg wyszło wporządku i na euthyroxie TSH 1 i FT4 też w normie pół roku temu albo więcej. 2 cykle starań i nic więc w czwartek idę do endo, zobaczymy co on powie i czy zrobi badania.

    Niunia ja bym na Twoim miejscu skonsultowała tą tarczycę, bo może Ci się pogłębić. Nie czujesz się senna ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2015, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny,
    Mam do Was pytanie dotyczące śluzu. Okres dostałam 05.02.15 i trwał do 10.02.i był taki jak zwykle.Dziś 12.02 dwa dni po @ mam wodnisty,śliski śluz.Czy to możliwe, że to jest śluz płodny dwa dni po okresie? Cykle mam raczej regularne 28 - 30 dni. Temperatura niska ok 36,29, 36,21.Co to może być?

  • Greeta Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 13 lutego 2015, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi bardzo pomaga witamina b6

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ