Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Brazowe Plamienia - Jak sie ich pozbyc?
Odpowiedz

Brazowe Plamienia - Jak sie ich pozbyc?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • lauretta Debiutantka
    Postów: 9 3

    Wysłany: 17 listopada 2013, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy Ktoras z Was majac brazowe plamienia przez okresem, pozbyla sie ich borac jakies leki (duphaston) czy ziola (castangus). Jesli tak przez jaki okres czasu je bralyscie? Ja mam takie plamienia caly czas, przy cyklu 24 dniowym,gin mowil ze to niby taka moja natura a ja sie zastanawiam czy nie mam czasem za krotkie fazy lutealnej. Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • zielarka Autorytet
    Postów: 2092 3373

    Wysłany: 18 listopada 2013, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brałam castagnus, pomógł.

    lauretta lubi tę wiadomość

    FITop1.png
  • Justeck Ekspertka
    Postów: 274 98

    Wysłany: 18 listopada 2013, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Większość ginów o których byłam nic sobie z plamień nie robiła, ale ostatni od razu powiedział że to niedomoga i zapisał mi Duphaston (2 cykle przez 6 dni, w drugim cyklu wg niego powinno być ok). Póki co, w 1szym cyklu plamienia były, w tym cyklu nie powinno ich być.

    Wydaje mi się że jak masz wątpliwości, to powinnaś znaleźć lekarza który Cię wysłucha.

    lauretta lubi tę wiadomość

    Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. (anonim)
  • Kava Autorytet
    Postów: 1660 2397

    Wysłany: 18 listopada 2013, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    J

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2015, 16:33

    lauretta lubi tę wiadomość

    lprke6ydr0ivk1mg.png
    o148x1hplm8rceto.png
    [*] - 10.2014
    [*] - 02.2015
    [*] - 04.2017
  • KotkaPsotka Autorytet
    Postów: 941 465

    Wysłany: 19 listopada 2013, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja skonczylam brac castangnus. Pierwsze dwa cykle mialam nadal plamienia a trzeci cykl tylko 2 dni przed @. Teraz jest cykl juz bez casta wiec zobaczymy czy efekt sie utrzymal.
    A to czy masz krotka czy dluga faze lutealna mozesze sama sprawdzic,.

    lauretta lubi tę wiadomość

    9fca6f50a2283c6d700e791421c68616.png
  • lauretta Debiutantka
    Postów: 9 3

    Wysłany: 20 listopada 2013, 23:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy ktoras z Was majac takie plamienia zaszla w ciaze? Ja bylam u kilku lekarzy, jeden twierdzil ze po duphastonie plaminia powinny zaniknac ale niestety nie zniknely, w tym samym czasie bralam bromergon,nie wiem czy mial on jakis wplyw na to, ale kolejni lekarze stwierdzili ze taka moja natura. Sprobuje teraz przez kolejne 3 m-ce a noz moze sie cos zmieni, teraz tylko dylemat castangus czy duphaston???

  • lauretta Debiutantka
    Postów: 9 3

    Wysłany: 20 listopada 2013, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dajcie znac jak cos sie zmieni u Was, z gory dziekuje

  • Kava Autorytet
    Postów: 1660 2397

    Wysłany: 23 listopada 2013, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2015, 16:33

    lauretta lubi tę wiadomość

    lprke6ydr0ivk1mg.png
    o148x1hplm8rceto.png
    [*] - 10.2014
    [*] - 02.2015
    [*] - 04.2017
  • Bluraja Koleżanka
    Postów: 39 12

    Wysłany: 23 grudnia 2013, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam pytanie ,bo ja mam plamienia po @ czyli @ się kończy dwa-trzy dni jest ok a potem przez 2-3 dni plamienia ?? Miałam tak też gdy brałam tabletki anty . Nigdy mnie to nie zastanawiało ale teraz staramy się o dziecko a wizytę mam dopiero 30 stycznia .

    xnw4vkcb6o569j47.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 stycznia 2014, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lauretta, ja miałam plamienia przed @. pierwszy lekarz zapisał castagnus i olał sprawę. później przez 3 miesięce nie miałam @ (nie byłam w ciąży), zrobił usg, powiedział, ze trzeba czekać, aż sama przyjdzie. zmieniłam lekarza, bo nie dawało mi to spokoju. przy pierwszej wizycie okazało się, że na 99% mam PCO, skierował mnie na diagnostykę do szpitala, potwierdziło się. później w 2 fazie cyklu zażywałam luteinę, plamień już nie było, po jakimś czasie pojawiła się 2 kreseczka :)
    teraz sie sprawa po ciąży na tyle uregulowała, że plamień nie mam już i bez leków, za to pojawiły się inne problemy :(

    a na koniec przejdę do rzeczy: uważam, że nie powinno się tak ślepo brać leków, bez poznania dokłądnej przyczyny zaburzeń, bo to jest tylko zaciernie objawów a nie leczenie przyczyny. wiem, że badania są drogie ale czasami da się załątwić to na NFZ

  • AgaBC Znajoma
    Postów: 22 15

    Wysłany: 19 stycznia 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, a co powiecie o moim aktualnym cyklu? Plamienie mam już 8 dzień, mniej więcej od połowy fl. Na @ się jeszcze nie zapowiada. Plamienia są dziwne i z różnymi nasileniami. Kolor i konsystencja też zmienne. W dodatku wczoraj i dzisiaj było o tyle śmiesznie, że cały dzień praktycznie nic, za to wieczorkiem całkiem sporo. Po jakiejś godzinie znowu nic. Bzika można dostać. :/ Dodam, że dupek nie pomaga :(

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego