X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

Czy była owulacja?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Nadzieja1987 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 23 grudnia 2014, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Jestem tu nowa. Zastanawiam sie czy któraś z Was mogłaby mi pomóc w interpretacji mojego wykresu... Czy owulacja mogła wystąpić?

    https://ovufriend.pl/graph/988ed89291bf564c9a94b1c3c741dd34

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 23 grudnia 2014, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:43

    20140607580114.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 grudnia 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, no właśnie. odnośnie interpretacji wykresu. jest to mój pierwszy cykl z ovu i jestem zielona jeśli chodzi o wiedzę na ten temat. jednak z testu owulacyjnego wyszło że 18 grudnia powinna być owulacja. podobnie pokazał wykres i też linią przerywaną. ale wczoraj kiedy wpisałam temp. okazało się że wykres się "rozmyślił" i że mam od poniedziałku płodne dni a owulacji jeszcze nie wykryto. zgłupiałam. czy to normalne? proszę o podpowiedź

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 23 grudnia 2014, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:43

    20140607580114.png

  • zaneta33 Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 24 grudnia 2014, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Proszę zerknąć na mój wykres.Miałam śluz płodny szyjka też była super płodna a owulaji nie było.O dzidzię się nie staram teraz dlatego tak się stresuję bo okresu brak choć robiłam 2 testy i oba negatywne.Owulacyjne też bawet wczoraj robiłam owulacyjny choć szyjkę mam nisko,twardą i zamkniętą.Proszę bardziej doświadczone dziewczyny i interpretację.

    https://ovufriend.pl/graph/08de2de7b2d7bb374fb4ba8f7717a022

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 24 grudnia 2014, 11:38