Forum Temperatury, wykresy, płodność Czy jest cień nadziei ??
Odpowiedz

Czy jest cień nadziei ??

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Starająca sie 88 Koleżanka
    Postów: 61 6

    Wysłany: 26 grudnia 2017, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak myślicie czy mozna liczyć ze sie uda ?? Pokazuje owulacje ale ze dzień niepłodny ...jak to mam rozumiec?775fd85b5baec4cfd20fd446f5f23432.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora 26 grudnia 2017, 13:05

    Czekając na Ciebie...
  • Netka96 Koleżanka
    Postów: 192 10

    Wysłany: 26 grudnia 2017, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :) myślę że szansa jest lub ovu po wzroście tempki, na co wskazywałby śluz

    d81d4c1ebc692f3cdceb4d13c8859003.png
  • Starająca sie 88 Koleżanka
    Postów: 61 6

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak u was temperatura wzrastala?

    Czekając na Ciebie...
  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 12 dpo spadła a 16 przyszła @

    ignite
  • Lucy2323 Autorytet
    Postów: 1035 420

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie do tych bardziej tu już wytrwałych staraczek....jak temperatura spada przed zblizającym sie okresem? Chodzi mi o to czy tak na wykresie łatwo można zauważyć że bedzie okres a nie ciąża??

    Wiadomość wyedytowana przez autora 28 grudnia 2017, 20:07

    2014 - cudowny skarb-synek
    2017 - Aniołek *
    01-03.2018 - 3x nieudane IUI :(
    06.2018 - 6 tc, poronienie samoistne
    10.2018 - 6tc, poronienie samoistne, AMH 4,3
    11.2018 - laparo + elektrokauteryzacja
    Hashimoto
  • Starająca sie 88 Koleżanka
    Postów: 61 6

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No mi spadla dzien przed okresem.spadek byl widoczny i duzy

    Szyszka1 lubi tę wiadomość

    Czekając na Ciebie...
  • Netka96 Koleżanka
    Postów: 192 10

    Wysłany: 28 grudnia 2017, 23:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi na dwa moje cykle z mierzeniem spadła, a dokładniej w pierwszym cyklu spadła do ok 36.80 i na wieczór @ A w poprzednim cyklu spadła mi baaardzo do 36.71, następnego dnia miałam 36.85 i dopiero @

    d81d4c1ebc692f3cdceb4d13c8859003.png
  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dzień przed @ była 37.06 a w dniu @ spadła do 36.64.(temperatura mierzona oczywiście rano przed wstaniem z łóżka).

    ignite
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dzień przed 36,60 a w dniu @ 36,20,tylko że ja taki niskotemperaturowiec jestem;-)

  • Seli Autorytet
    Postów: 11604 1882

    Wysłany: 29 grudnia 2017, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie z 36.80/70 spada do 36.40/50

    7Kxop1.pngLMyUp2.png
  • Lucy2323 Autorytet
    Postów: 1035 420

    Wysłany: 30 grudnia 2017, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    e33dcd28daca9562c4e917691bf0a1b1.png


    myslicie że okres bedzie niedługo ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora 30 grudnia 2017, 11:31

    2014 - cudowny skarb-synek
    2017 - Aniołek *
    01-03.2018 - 3x nieudane IUI :(
    06.2018 - 6 tc, poronienie samoistne
    10.2018 - 6tc, poronienie samoistne, AMH 4,3
    11.2018 - laparo + elektrokauteryzacja
    Hashimoto
  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 30 grudnia 2017, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mierzyłaś cały czas,a prowadziłaś obserwacje śluzu lub szyjki?

    ignite
  • Lucy2323 Autorytet
    Postów: 1035 420

    Wysłany: 30 grudnia 2017, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przyszła franca. równo z zegarkiem :(

    2014 - cudowny skarb-synek
    2017 - Aniołek *
    01-03.2018 - 3x nieudane IUI :(
    06.2018 - 6 tc, poronienie samoistne
    10.2018 - 6tc, poronienie samoistne, AMH 4,3
    11.2018 - laparo + elektrokauteryzacja
    Hashimoto
  • Starająca sie 88 Koleżanka
    Postów: 61 6

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    775fd85b5baec4cfd20fd446f5f23432.png kurcze u mnie dziwny spadek...tydzien wczesniej???

    Czekając na Ciebie...
  • marzi Koleżanka
    Postów: 44 7

    Wysłany: 1 stycznia 2018, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety taki spadek o niczym nie świadczy. Widziałam wiele wykresów z takim spadkiem i @ przyszła,sama też tego doswiadczylam i niepotrzebnie się nakrecalam

    17cs
    07.18 endo na jajniku, czekam na laparo:(
    05.18 hsg- oba drozne,histeroskopia- wycięty polip endometrialny
    06.18 15cs Aniołek 5tc[*]
    04.18 12cs Aniołek 4tc[*]
    Mąż- nasienie dużo poniżej normy, brak przyczyny :(

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)