Walentynkowa promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 24 lutego a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji - jesteśmy przekonani że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować. Sprawdź tabelę, co zyskasz w Premium TUTAJ

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 24 lutego 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Temperatury, wykresy, płodność Moj pierwszy wykres. Moze ktos zerknac?
Odpowiedz

Moj pierwszy wykres. Moze ktos zerknac?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Nie poddaje sie Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.to moj pierwszy wykres. Ovufriend wyznaczylo mi owulacje na 13 dzien cyklu,czyli okres powinien przyjsc lada moment. Temp tez spadla.Staramy sie o dziecko od 7 miesiecy,ale dopiero teraz zaczelam mierzyc temperature i nie wiem czy wykres wygladaprawidlowo?
    Pozdrawiam was serdecznie:)
    655e8d02028a21ce57669bf8c64d89ba.png[/url]

    https://ovufriend.pl/graph/655e8d02028a21ce57669bf8c64d89ba

    Wiadomość wyedytowana przez autora 6 czerwca 2018, 11:40

  • m_d_f Autorytet
    Postów: 1610 700

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wygląda ok.

    Starania o drugie dziecko

    HSG - marzec 2018 (16 cs) - oba jajowody drożne
    Laparoskopia z histeroskopią - listopad 2018 (25 cs)
    Badanie nasienia - morfologia 3% (styczeń 2018) -> 6% (lipiec 2018); HBA 89%, DFI 22%, HDS 2% (04.2019)

    Hormony w normie
    LH:FSH poniżej 0,6 (?)
    AMH w normie (2,39 ng/ml)
    TSH w normie

    Diagnoza:
    Endometrioza 4. st. - lewy jajnik i jajowód w zrostach z jelitami
    Torbiel endometrialna na prawym jajniku - 05.2019

    Leczenie:
    Rozpoczęcie ultra długiego protokołu - Diphereline (26.06) Stymulacja (27.08) -> 12 pęcherzyków
    Punkcja -> 8 komórek IMSI -> 5 zapłodnionych
    Transfer w 3. dobie jeden zarodek 8A - nieudany
    Zamrożony 3AB
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 czerwca 2018, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    d19e10e74c053893f264f8166143f155.png[/url]

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 czerwca 2018, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, jestem tu nowa. :) To mój pierwszy cykl starań i z ciekawości zaczęłam mierzyć temperaturę. Może jestem trochę naiwna, ale wierzę, że się uda. ;) W 6 dniu cyklu byłam na wizycie u ginekologa i powiedział, że mam kilkanaście pęcherzyków, oby któryś z nich ładnie dojrzał, trzymajcie kciuki! :D

  • beti31 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 22 czerwca 2018, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny jestem tu nowa i now wiem co sadzic o moim wykresie. Miesiaczka spoznia no sie juz tydzien a testy negatywne

  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 3168 2438

    Wysłany: 29 czerwca 2018, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Proszę doświadczone dziewczyny o zerknięcie na mój wykres :) warto testować? jeśli tak to kiedy bo już się niecierpliwie :)

    2 lata starań bez efektu ale dopiero zaczynam przygodę z mierzeniem temperatury a to działa na mnie tak, że tylko bardziej się nakręcam :D

    12.19 II IMSI długi protokół: 17 komórek/ 8 dojrzałych/ 3 zaplodnione/1❄️8B transfer odroczony
    06.2019 IMSI krótki 12 komórek/7 dojrzałych/5 zapłodnionych/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb, zero mrozaków :(
    1 IUI 03.04.19 :(
    4 x stymulacja clo :(

    Ja: HSG ok, AMH ok 3; Nad. tarczycy, Choroba Gravesa Basedowa, Łuszczyca, Endometrioza II, zrosty, MTHFR hetero, PAI homo, kir AA brak wszystkich implantacyjnych.

    Mąż: Mała ilość, słabe upłynnienie i ruchliwość, morfologia 4%, FDNA 18%; HBA 86%, wszystkie parametry poniżej normy

    Starania od 01.2016
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1965

    Wysłany: 29 czerwca 2018, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa89_89 wrote:
    Proszę doświadczone dziewczyny o zerknięcie na mój wykres :) warto testować? jeśli tak to kiedy bo już się niecierpliwie :)

    2 lata starań bez efektu ale dopiero zaczynam przygodę z mierzeniem temperatury a to działa na mnie tak, że tylko bardziej się nakręcam :D

    Z testem domowym bym poczekała jeszcze chwilke, badanie laboratoryjne powinno wyjść wczesniej bo czulsze ;)
    Szkoda ze nie ma innych odniesień poza temperatura, ale mamy co mamy i zobaczymy jak będzie :) kciuki :)

    Ewa89_89 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 3168 2438

    Wysłany: 29 czerwca 2018, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki :) na krew wybiorę się dopiero jak ujrzę 2 kreski choć po 2 latach bezowocnych robię te testy już dla zasady. Na przyszły cykl postaram się bardziej obserwować i zbierać więcej danych :)

    12.19 II IMSI długi protokół: 17 komórek/ 8 dojrzałych/ 3 zaplodnione/1❄️8B transfer odroczony
    06.2019 IMSI krótki 12 komórek/7 dojrzałych/5 zapłodnionych/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb, zero mrozaków :(
    1 IUI 03.04.19 :(
    4 x stymulacja clo :(

    Ja: HSG ok, AMH ok 3; Nad. tarczycy, Choroba Gravesa Basedowa, Łuszczyca, Endometrioza II, zrosty, MTHFR hetero, PAI homo, kir AA brak wszystkich implantacyjnych.

    Mąż: Mała ilość, słabe upłynnienie i ruchliwość, morfologia 4%, FDNA 18%; HBA 86%, wszystkie parametry poniżej normy

    Starania od 01.2016
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1965

    Wysłany: 29 czerwca 2018, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa89_89 wrote:
    Dzięki :) na krew wybiorę się dopiero jak ujrzę 2 kreski choć po 2 latach bezowocnych robię te testy już dla zasady. Na przyszły cykl postaram się bardziej obserwować i zbierać więcej danych :)

    Życzę by następny cykl byl za 9 msc przynajmniej ;)
    I podziel sie wiadomościami jak sie u Ciebie sprawa rozwinie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 29 czerwca 2018, 13:32

    Ewa89_89 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz owulacji podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie kalendarza owulacji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)