Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Ovu nie może się zdecydować . Pomożecie?
Odpowiedz

Ovu nie może się zdecydować . Pomożecie?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Kaszka Przyjaciółka
    Postów: 107 101

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny :)
    Potrzebuję pomocy w analizie wykresu. Ovu już dwukrotnie zmienił decyzję odnośnie terminu wyznaczonej owulacji. Początkowo wskazywał 11dc, potem zmienił na 10dc a teraz na 13 :D nijak mi ten 13 dc nie pasuje. Ostatni śluz miałam 11 dc rano od tej pory pustynia. Co otym sądzicie
    5bc1afac8e996ee16dadd120b9016f88.png

    ckaiflw1xmxjuufc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym to zostawiła. Może w notatkach sobie wpisz kiedy Ty myślisz że była owulacja i jak przyjdzie do testowania to sobie dodaj mniej więcej te 2 dni do fazy lutealnej.

  • Kaszka Przyjaciółka
    Postów: 107 101

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba tak właśnie zrobię :)
    ale rano zgłupiałam jak zobaczyłam, że ovu od nowa wyznacza owulację.

    ckaiflw1xmxjuufc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi raz ovu całkowicie zlikwidowało owulację a była bo ginka potwierdziła :)

  • Kaszka Przyjaciółka
    Postów: 107 101

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wynika z tego, że ovu to mały pinokio :D

    Blondik lubi tę wiadomość

    ckaiflw1xmxjuufc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha :) na to wygląda :) także spokojnie :)

  • agania Autorytet
    Postów: 2903 2573

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaszka wrote:
    Hej Dziewczyny :)
    Potrzebuję pomocy w analizie wykresu. Ovu już dwukrotnie zmienił decyzję odnośnie terminu wyznaczonej owulacji. Początkowo wskazywał 11dc, potem zmienił na 10dc a teraz na 13 :D nijak mi ten 13 dc nie pasuje. Ostatni śluz miałam 11 dc rano od tej pory pustynia. Co otym sądzicie
    5bc1afac8e996ee16dadd120b9016f88.png


    Chyba najbardziej to pasuje 10dc ;)

    n59y3e5ef47vpcg5.png
    l22ncwa1igcivb04.png
  • Kaszka Przyjaciółka
    Postów: 107 101

    Wysłany: 21 stycznia 2015, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    też obstawiam 10 :) od tego dnia będe liczyć termin ewentualnego testowania :)

    ckaiflw1xmxjuufc.png
  • maua7maua Debiutantka
    Postów: 11 4

    Wysłany: 24 stycznia 2015, 23:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie się kiedyś nie mógł zdecydować między 15 a 24dc :D To dopiero rozstrzał ;) Zmieniał kilkukrotnie :D

    A wg mnie była w 23dc ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wykres klamie mi tez przestawial 2x a jakos sie udalo nie patrzcie na to co on pokazuje jak mierzycie pod pacha temp to z noich obserwacji wynika tak iz temp zaklamie temperatura w domu z rana u mnie rozna byla bo czasami zostawialam grzejnik na noc owulacji nie czulam, nawet teraz smiem twierdzic ze moja ciaza jest mlodsza niż na suwaku okaze sie w srode u lekarza.
    Nawet byl post po swietach gdzie rano temperatura byla wyzsza poniewaz troche zjadlysmy, mnie nawet testy owulacyjne oszukiwały bo druga kreska byla blada

  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 523 112

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka23 wrote:
    Wykres klamie mi tez przestawial 2x a jakos sie udalo nie patrzcie na to co on pokazuje jak mierzycie pod pacha temp to z noich obserwacji wynika tak iz temp zaklamie temperatura w domu z rana u mnie rozna byla bo czasami zostawialam grzejnik na noc owulacji nie czulam, nawet teraz smiem twierdzic ze moja ciaza jest mlodsza niż na suwaku okaze sie w srode u lekarza.
    Nawet byl post po swietach gdzie rano temperatura byla wyzsza poniewaz troche zjadlysmy, mnie nawet testy owulacyjne oszukiwały bo druga kreska byla blada

    Zgadzam się że wykres może kłamać :) u mnie owulacja mogła równie dobrze wystąpić 2-3 dni później bo 14dc czułam ból i kłucie jajnika jak na owulację (a juz była wyznaczona na 9dc na wykresie) a ponad to temperatura wzrastała stopniowo każdego dnia - dopiero od wczoraj minimalnie spada.. a na dodatek testy owulacyjne tez mi wychodziły tak że kreska była odrobinę bledsza :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2015, 11:28

    JEZU,DZIĘKUJĘ ZA TEN CUD! <3

    gann3e3kucyr1xfk.png

    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale jeszcze nic straconego dalam ci komentarz tam do wykresu, zobacz jak u mnie temperatura wariowala a teraz jeszcze glupia mierzylam dalej widzialam spadek po pozytywnym tescie i juz stres mialam, ktos pisal ze do konca I trymestru sie mierzy a w artykule lekarz pisal zeby nie mierzyc bo beda skoki w ciazy, ja wam zycze abyscie mialy zielono tak jak ja i wstapily na fioletowa ;)

    Aleksia85 lubi tę wiadomość

  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 523 112

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka23 wrote:
    Ale jeszcze nic straconego dalam ci komentarz tam do wykresu, zobacz jak u mnie temperatura wariowala a teraz jeszcze glupia mierzylam dalej widzialam spadek po pozytywnym tescie i juz stres mialam, ktos pisal ze do konca I trymestru sie mierzy a w artykule lekarz pisal zeby nie mierzyc bo beda skoki w ciazy, ja wam zycze abyscie mialy zielono tak jak ja i wstapily na fioletowa ;)

    widzę że miałas plamienia i spadki temperatury przed testowaniem. Duze miałas to plamienie i jeśli mogę spytać: jakiego koloru? brunatne czy jasnoczerwone?

    JEZU,DZIĘKUJĘ ZA TEN CUD! <3

    gann3e3kucyr1xfk.png

    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksia85 wrote:
    widzę że miałas plamienia i spadki temperatury przed testowaniem. Duze miałas to plamienie i jeśli mogę spytać: jakiego koloru? brunatne czy jasnoczerwone?
    Z tym plamieniem nie wszyscy tak maja, i jak zerkasz na wykres u mnie to tam jest negatywny test 8stycznia a ja pod światło widzialam blada kreske myslalam ze fiksuje ;) w sobote i niedziele (10-11) mialam wkladke no i krew byla czerwona taka zywa wkladka starczala na caly dzien i raz z przezroczystym sluzem polecialo, jak śluz sie objawil to rozciagal sie na 1-2 mm teraz z tygodnia na tydzien dłuższy jest, po plamieniu robilam test ok g.11 czyli po kawie herbacie i juz byly 2kreski, a z tej niewiary teraz w poniedziałek znowu test robilam i sa 2kreski , polecam po stosunku zatkac sie papierem lub husteczka i odlezec na wznak lub ze zgietymi nogami ;)
    a plamienie tez wystepuje u niektórych dziewczyn w dniach owulacji jak maja wysoka prolaktyne

  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 523 112

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka23 wrote:
    Z tym plamieniem nie wszyscy tak maja, i jak zerkasz na wykres u mnie to tam jest negatywny test 8stycznia a ja pod światło widzialam blada kreske myslalam ze fiksuje ;) w sobote i niedziele (10-11) mialam wkladke no i krew byla czerwona taka zywa wkladka starczala na caly dzien i raz z przezroczystym sluzem polecialo, jak śluz sie objawil to rozciagal sie na 1-2 mm teraz z tygodnia na tydzien dłuższy jest, po plamieniu robilam test ok g.11 czyli po kawie herbacie i juz byly 2kreski, a z tej niewiary teraz w poniedziałek znowu test robilam i sa 2kreski , polecam po stosunku zatkac sie papierem lub husteczka i odlezec na wznak lub ze zgietymi nogami ;)
    a plamienie tez wystepuje u niektórych dziewczyn w dniach owulacji jak maja wysoka prolaktyne

    wiem że plamienie nie występuje u wszystkich dziewczyn :) pytam tylko bo ciekawa byłam koloru - podobno plamienia brunatne na poczatku ciazy wiązą się z niedoborem progesteronu. Ja mam bardzo niski progesteron naturalny i bardzo czesto mam plamienia brunatne już kilka dni przed okresem a czasem w srodku II fazy. Teraz jeszcze (odpukać) plamień nie mam ale biore dużą dawkę duphastonu więc to pewnie dlatego :)

    jesli chodzi o leżenie po współżyciu to w czasie domniemanej owulacji leżałam nawet całą noc na wznak (na poczatku z lekko zgiętymi nogami ale wiadomo ze jak sie zasnie to sie pozycja zmienia :P) a potem jeszcze w 12dc raz wspolżylismy i juz niestety nie leżałam zbyt długo (moze z 2-3 minuty). Teraz mąż jest a nartach przez tydzien wiec jeśli owulacja nastąpiła później niz na wykresie - np. w 14-16dc (wtedy czułam ból i kłucie) to mysle ze nic z tego nie bedzie bo za mało razy próbowalismy :P

    w kazdym razie wiem że wszystko jest mozliwe i kazdy wykres nawet najdziwniejszy może sie konczyc ciążą a ten najładniejszy wcale moze się nia nie kończyć... wszystko w rękach Boga :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2015, 12:35

    kita lubi tę wiadomość

    JEZU,DZIĘKUJĘ ZA TEN CUD! <3

    gann3e3kucyr1xfk.png

    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytalam ze wspolzyc mozna dzien przed i po owulacji, roznie to pisza ja od ginekologa 3tyg temu uslyszalam ze mam rzadko owulacje i wlasnie na 28 umowil mnie aby sie nna zajac a ja go zaskoczę i zamiast mi wspomoc owulacje wystawi karte ciazawa hehe
    idz moze na monitor cyklu

    Aleksia85 lubi tę wiadomość

  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 523 112

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka23 wrote:
    Czytalam ze wspolzyc mozna dzien przed i po owulacji, roznie to pisza ja od ginekologa 3tyg temu uslyszalam ze mam rzadko owulacje i wlasnie na 28 umowil mnie aby sie nna zajac a ja go zaskoczę i zamiast mi wspomoc owulacje wystawi karte ciazawa hehe
    idz moze na monitor cyklu

    ja słyszałam że plemniki wytrzymują w płodnym śluzie nawet 5 dni.. jeśli OF się pomylił i owulacja nastapiła jednak w 14-15dc to ja współzyłam 2 lub 3 dni przed owulacją.. jakaś tam szansa jest ale na pewno mniejsza niż przy współżyciu w dniu lub dzień przed :)

    JEZU,DZIĘKUJĘ ZA TEN CUD! <3

    gann3e3kucyr1xfk.png

    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 523 112

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka23 wrote:
    idz moze na monitor cyklu

    wybieram się właśnie w kolejnym cyklu :) ciekawa jestem jak tam moje pęcherzyki :)

    JEZU,DZIĘKUJĘ ZA TEN CUD! <3

    gann3e3kucyr1xfk.png

    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • takasobieja Autorytet
    Postów: 2289 1525

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na 12 cykli miałam 11 gdzie owulacja była dzień po śluzie owulacyjnym. A śluz mam 3 dni :). Ciężko pytać nas o opinię, najlepiej samemu słuchać ciała i obserwować swój cykl :)

    Gameta Rzgów
    III procedury ivf. (4 mrozaczki :))
    4 Crio 29.02.15 2x4cc - 7dpt - betaHcg 109.6, 9dpt - 273,6 11dpt- 603,2, 14dpt - 1897 ;)
    08.09.2016r. - narodziły się moje skarby w 30t+0d.
    Leoś 1580g i Laura 1420g. <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2015, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksia85 wrote:
    ja słyszałam że plemniki wytrzymują w płodnym śluzie nawet 5 dni.. jeśli OF się pomylił i owulacja nastapiła jednak w 14-15dc to ja współzyłam 2 lub 3 dni przed owulacją.. jakaś tam szansa jest ale na pewno mniejsza niż przy współżyciu w dniu lub dzień przed :)
    Wiesz co jest tyle artykułów w necie z tymi plemnikami jest różnie poniewaz jesli sa slabsze to krotko żyją i tez zależy od tego w jakim srodowisku maja przeżyć jeśli kwasbe to marne szanse na te 5dni
    twój bierze witaminy? U mnie ruszylo sie jak moh bral witaminy ale to ciąża pozamaciczna byla ha wtedy pracowałam po 12h i nocki tez byly wiec lecialam na ebergetykach moze to moja wina była bo o ci nie wiedzialam wtedy,do tych witamin dokaczyl cynk i teraz odrazu w pierwszym cyklu staran sie udalo bo musialam czekac 3miesiace

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego