Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Plamienie po miesiączce ;(
Odpowiedz

Plamienie po miesiączce ;(

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam problem, ponieważ po miesiączce która trawała w miarę normalnie ok 6 dni do dziś pojawia się brązowe plamienie. Nic mnie nie boli, nie swędzi, czuję się ok. Dziś 11 dc i plamienie nadal jest. Powiedzcie mi czy to może być efekt przyjmowania duphastonu (biorę go w 2 fazie)? Jestem praktycznie co miesiąc u gin. Mam na bieżąco robione usg - nie mam polipów, ani żadnych odchyleń...W 3 dc robiłam hormony, wszystko w normach.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak brałam Duphaston miałam 6 dni plamień przed miesiączką i 4 dni plamień po....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zawsze Ci się tak robiło tzn. w każdym cyklu?? JA zauważyłam, że to nie pierwszy taki cykl... może i początki zbiegają się z początkiem brania dupka... Lekarz kazał Ci odstawić czy jak to się zakończyło?? Dostałam dupka na plamienia przed @ , na to pomogło.. ale za to mam plamienia po @ :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zawsze brałam jak lekarz kazał pomimo plamień lecz niestety mi nie pomógł, dalej mam chyba cykle bezowulacyjne. Zmieniłam lekarza i przestałam brać duphaston...Moim zdaniem za jakiś czas unormuje się Tobie cykl, tylko u mnie to falernie działa....

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:58

    20140607580114.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 stycznia 2015, 02:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm, u mnie ostatnio @ zaczyna się 3/4 dniowym plamieniem. Miałam tak już kilka razy.
    Raz nawet miał 3 dni plamień, 4 dni przerwa i dopiero @.
    Myślicie,że powinnam to skonsultować?

    kita lubi tę wiadomość

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 8 stycznia 2015, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:58

    20140607580114.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2015, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elf wrote:
    Hmmm, u mnie ostatnio @ zaczyna się 3/4 dniowym plamieniem. Miałam tak już kilka razy.
    Raz nawet miał 3 dni plamień, 4 dni przerwa i dopiero @.
    Myślicie,że powinnam to skonsultować?
    Skonsultuj, ale z dobrym lekarzem.. ja na początku byłam u ginki co się bała wypisać mi luteinę bo nie wiedziała jaką dawkę... to była strata czasu.

  • Rossanna Koleżanka
    Postów: 39 5

    Wysłany: 16 lutego 2016, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę że plamienia to dosyć częsta przypadłość Nas staraczek .
    U mnie też jest ten problem ... plamienia przed @ jak i po . Prawdopodobnie za niski progesteron który teraz mam nadzieję że się unormuję bo od dzisiaj zaczęłam brać 3 tab. na dzień Luteiny 50mg. Chociaż mam nadzieję że bardziej pomoże mi w zagnieżdżeniu się mojego skarba i utrzymania go niż by plamień nie było . Teraz zależy mi tylko na tym by się udało . Reszta ...nie liczy się .

    Walczę i walczyć będę o Ciebie , bo największym darem dla kobiety jest bycie matką . <3
    2x1ns8qtdlph8oic.png

    svchflw1p631ze1p.png
  • niedoświadczona 32 Ekspertka
    Postów: 350 73

    Wysłany: 23 lutego 2016, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba się przyłączę do tematu...Mój stały ginekolog jest aktualnie na urlopie więc poszłam do pierwszego lepszego jak to się mówi. Plamić zaczęłam 7 lutego po ok 5 dniach jakby normalna @ przez jakieś 6 dni.. no i plamienie aż do teraz.. Musiałam przełożyć HSG. Dostałam skierowanie w styczniu po tym jak mój gin się dowiedział, że miałam zabieg laparoskopowy na brzuchu. Rok temu miałam podobny problem kilka cykli.. ale potem jakoś sam się rozwiązał. cykle były ok 27-29 dni bez plamień przed, ale za to plamiłam w środku cyklu. Każde usg było ok........ Już w poprzednim cyklu były te plamienia po... ale nie przed.. a teraz to już 17 dzień.. Przyczyny tego zjawiska się nie dowiedziałam niestety. Zalecenia - jak w ciągu 2 -3 dni będzie dalej kapać to wziąć 10 dni duphaston po 2 tabletki dziennie i po tym powinno stanąć! Już sama nie wiem co robić żeby nie namieszać mojemu ginowi.. w ulotce czytałam że faktycznie można tak stosować w przypadku takich krwawień.. A u Was może w końcu się kazało czemu tak się dzieje?

    niedoświadczona 32
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego