X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Spadek temp. Za szybko?
Odpowiedz

Spadek temp. Za szybko?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 19 maja 2014, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie! Zastanawia mnie dziwny spadek temperatury w fazie lutealnej, która u mnie trwa ok. 16 dni. A w tym cyklu spadek zaczął się już w 9 dniu, a do @ teoretycznie jeszcze kilka dni. Czy powinnam się martwić, czy to całkiem normalne? Jestem początkująca, jeśli chodzi o śledzenie cyklu, mierzenie temp, itd., stąd może wynikać moja niewiedza. Ale liczę na jakieś pomysły :)

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 maja 2014, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a to nie będzie czasami dzień zagnieżdżenia ?

  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 19 maja 2014, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no, ale to wtedy chyba by był 1 dzień spadku, a tymczasem już jest piąty...

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Asta Autorytet
    Postów: 490 303

    Wysłany: 19 maja 2014, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety masz zbyt dużo opuszczonych pomiarów i teraz ciężko cokolwiek wywnioskować.
    Ja osobiście dostrzegam tu dwa warianty:
    1. pesymistyczny:
    linia podstawowa wytyczona byłaby w tym momencie na poziomie 36,7 st;
    faza lutealna liczona byłaby od 33 dc;
    spadek w 42 dc (dobrze wyczytałam, że wtedy było 36,7?) świadczyłby raczej o niedomaganiu ciałka żółtego - owulacja się odbyła, ale niestety jajeczko nie podołało.

    2. optymistyczny:
    od 27-30 dc temperatura przedwcześnie podwyższona;
    linia podstawowa: 36,5 st;
    temperatura "niepokojąco" zbliżyła się do linii podstawowej, ale jej nie przekroczyła, więc jest w porządku, nie ma się czym martwić.