Forum Temperatury, wykresy, płodność temperatura a goraczka
Odpowiedz

temperatura a goraczka

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • matylda Ekspertka
    Postów: 187 57

    Wysłany: 19 grudnia 2012, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. mam pytanie jezeli choroba i goraczka przypadnie na okres okoloowulacujny to jak sie to ma do owulacji? Czy do niej dochodzi pozniej?

    Matylda
  • matylda Ekspertka
    Postów: 187 57

    Wysłany: 19 grudnia 2012, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zawsze mialam niska tempke na poziome 36.5 ,36.6 w fazie przedowulacyjnej, a teraz w zwiazku z przeziebieniem mam ciagle ponad 37. Zastanawiam sie czy do owulacji wogole dojdzie, testy owulacyjne nic nie pokazuja.

    Matylda
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 19 grudnia 2012, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Czynnikami, które mogą negatywnie wpłynąć na pomiar temperatury są:

    Gorączka,
    Przeziębienie,
    Stan zapalny / infekcja,
    Niektóre lekarstwa,
    Spożywanie alkoholu wieczór wcześniej,
    Palenie papierosów,
    Stres,
    Zaburzenia snu,
    Przemęczenie (fizyczne i psychiczne),
    Zmiana czasu budzenia się,
    Zmiana strefy czasowej,
    Długa podróż,
    Zmiana klimatu,
    Znaczna zmiana temperatury w pokoju,
    Karmienie piersią
    Zmiana termometru w trakcie trwania cyklu.

    Nawet jeśli wystąpił któryś z powyższych czynników, nie przerywaj pomiaru, odnotuj go opisując zaistniałe zdarzenie (możesz to zrobić w zakładce „Notatki” przy danym dniu na wykresie). Jedna lub kilka nieprawidłowych temperatur niekoniecznie musi wpłynąć na nieprawidłową interpretacje Twojego cyklu. Jednakże w takiej sytuacji miej na uwadze możliwość wystąpienia pomyłki.

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6368

    Wysłany: 19 grudnia 2012, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wydaje mi sie, ze jezeli czujesz sie bardzo oslabiona to organizm moze owulacje przesunac, ale nie musi. I zgadzam sie z P Nina

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • michaela Autorytet
    Postów: 2349 1642

    Wysłany: 25 lutego 2013, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a przeziębienie 4 dni po owulacji? może mieć wpływ na kolejny cykl? na ten sam?

    lv6id5m.png

    5mc5vbo.png

  • carola Znajoma
    Postów: 19 8

    Wysłany: 25 lutego 2013, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W najgorszym wypadku skróci fazę lutealną.

    michaela lubi tę wiadomość

  • michaela Autorytet
    Postów: 2349 1642

    Wysłany: 25 lutego 2013, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmm... mam prawie 38 stopni, mysle ze przez przeziebiene,dziewczyny, zbijac ja jakims lekami? jakos nie nastawiam sie na to ze jestem w ciazy, ale nigdy przeciez nie wiadomo...

    lv6id5m.png

    5mc5vbo.png

  • Asiulka83 Autorytet
    Postów: 1461 1593

    Wysłany: 3 kwietnia 2013, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej jestem tu nowa ....mam pytanko od 16 dnia cyklu mam temp.37 wahajaca sie do 37.04 do okresu jeszcze 4 dni....nie czuje sie zle.....czy moze to oznaczac.... :)

    ukdy3e5e07dpccv2.png
    19.12. jest <3 , 09.01 3.84 cm <3 , 21.01 5,65 cm <3, 6.02 8,06 cm Boy <3 2.03 238g <3 15,05 1500 g <3 27.07 3540 <3
    ukdyj44j0v7sy1vp.png
  • moniaak Autorytet
    Postów: 252 111

    Wysłany: 4 kwietnia 2013, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiulka..może ale nie musi!dlatego na spokojnie poczekaj do dnia planowanej @..a później możesz się zastanawiać:)

  • Asiulka83 Autorytet
    Postów: 1461 1593

    Wysłany: 5 kwietnia 2013, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje poczekam jeszcze troszke....dzis dalej mam temp.37 ale boli mnie cale podbrzusze....nie robie sobie juz nadziej :(

    ukdy3e5e07dpccv2.png
    19.12. jest <3 , 09.01 3.84 cm <3 , 21.01 5,65 cm <3, 6.02 8,06 cm Boy <3 2.03 238g <3 15,05 1500 g <3 27.07 3540 <3
    ukdyj44j0v7sy1vp.png
  • Asiulka83 Autorytet
    Postów: 1461 1593

    Wysłany: 6 kwietnia 2013, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzis zrobilam test ciazowy :) pozytywny...:)

    ukdy3e5e07dpccv2.png
    19.12. jest <3 , 09.01 3.84 cm <3 , 21.01 5,65 cm <3, 6.02 8,06 cm Boy <3 2.03 238g <3 15,05 1500 g <3 27.07 3540 <3
    ukdyj44j0v7sy1vp.png

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)