Odpowiedz

Wykres-pytanie

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Mama Kasia Koleżanka

Wysłany: 10 lutego 2015, 06:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jestem swiezakiem i mimo ze staram sie czytać na temat wykresów temperatur itp, to i tak jestem jeszcze zielona:)
    Zastanawiam sie, dlaczego ovu wyznaczyło mi owulacje na 15dc a nie np na 12, w końcu tez był skok temperatury, a w dodatku lepszy sluz.
    Wiem, ze of to tylko komputer, ale ciekawi mnie na jakiej dokładnie zasadzie to działa... Wyznaczył mi owulacje przerywana linia, czyli jeden czynnik nie został spełniony,w. Tym wypadku sluz, wiec dlaczego nie wziął pod uwagę np 12dc?

A tutaj link do mojego wykresu:
    https://ovufriend.pl/wykres.html?nick=Mama+Kasia

Pozdrawiam:)

Mama Kasia
  • Aleksia85 Autorytet

Wysłany: 10 lutego 2015, 07:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba dlatego ze on bierze pod uwage głównie temperaturę a Ty dopiero po 15dc masz stale wyższe temperatury :)
    chociaz w sumie OF roznie dziwnie pokazuje wiec lepiej obserwowac tez samemu swoj organizm :)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lutego 2015, 07:18

oeuadzu5c56wlzo3.png
    bhywcwa1cs9d2clm.png
    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • Mama Kasia Koleżanka

Wysłany: 10 lutego 2015, 09:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksia dzięki za odpowiedz:)

Mama Kasia
  • karolinka1992 Autorytet

Wysłany: 14 lutego 2015, 06:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam jeszcze szanse na cokolwiek ? :(
    47cd8a268e67f4a2506480df6c7178b1.png

[link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.