X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ankieta do pracy dyplomowej dla kobiet w ciąży i młodych mam na temat żywienia
Odpowiedz

Ankieta do pracy dyplomowej dla kobiet w ciąży i młodych mam na temat żywienia

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Patka 990 Nowa

Wysłany: 24 lipca 2022, 21:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie!
    Jestem studentką dietetyki. Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pań w ciąży, ale także "świeżo upieczonych" mamusi o wypełnienie mojej ankiety, która jest mi niezbędna do napisania mojej pracy magisterskiej. Dotyczy ona wiedzy żywieniowej i sposobu żywienia (głównie spożycia kwasu foliowego i żelaza) w okresie poprzedzającym zajście w ciąże oraz podczas trwania tego okresu. Ankieta jest całkowicie anonimowa i w każdej chwili można zrezygnować z jej wypełniania.

Jeszcze dosyć sporo ankiet pozostało mi do zebrania, więc każda odpowiedź jest na wagę złota!

Z góry serdecznie dziękuję za poświęcony czas i wszelką pomoc :D

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfe1p-Lem2AVn3t5eoz_y7XFQdU-RQhvxgt-2MorkzCIkU9xA/viewform?usp=sf_link

Pozdrawiam,

Patrycja :D

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Jak w naturalny sposób zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę?

W dzisiejszych czasach wiele par zmaga się z problemem niepłodności. Szacuje się, że w krajach rozwiniętych od 10 do 12% kobiet ma problem z zajściem w ciążę. Dane w Polsce także nie napawają optymizmem, gdyż nawet 20% par w wieku rozrodczym cierpi na niepłodność. Powodów takiego stanu rzeczy jest dużo. Przeczytaj jak w naturalny sposób zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę, za pomocą ziól i odpowiedniej diety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet