X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ankieta do pracy magisterskiej
Odpowiedz

Ankieta do pracy magisterskiej

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • PaulinaDietetyk Nowa

Wysłany: 10 listopada 2017, 19:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie przyszłe Mamusie. Jestem studentką dietetyki.Chciałabym prosić o wypełnienie ankiety do pracy magisterskiej. Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas i życzę dużo radości w tym pięknym czasie ☺️

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeIqIRkT5jbh9ekzsIDS42_UdrVCurJqJuOTJAnwMiDhDcZ_g/viewform

• globmistrz Debiutantka

Wysłany: 11 listopada 2017, 06:13

Cytuj  /     /  Zgłoś

Wiadomość została wyedytowana przez moderatora forum z powodu łamania zasad regulaminu.

Wiadomość wyedytowana przez moderatora forum: 11 listopada 2017, 09:20

Sebastian
  • Agusia_pia Autorytet

Wysłany: 11 listopada 2017, 09:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    wypełniłam :)

Maj 2017 Aniołek 7 tc [*]
    14.04.2018 Bartuś, 4180 gr, cc.
    30.08.2019 Kacperek, 4300 gr, cc.
    bcg0egl.png
    cllc0zm.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

4 propozycje pysznych koktajli na ciążowe dolegliwości!

Cierpisz na typowo ciążowe dolegliwości? Twój układ pokarmowy jest bardzo wrażliwy i męczą Cię ciągłe niestrawności? A może nie możesz poradzić sobie z bolesnymi skurczami łydek? Poznaj kilka prostych i naturalnych sposobów na ciążowe dolegliwości - odkryj przepisy na koktajle! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ