X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ankieta do pracy magisterskiej dla pań w ciąży
Odpowiedz

Ankieta do pracy magisterskiej dla pań w ciąży

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Patka 990 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 14 sierpnia 2022, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie!
    Jestem studentką dietetyki. Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pań w ciąży, ale także "świeżo upieczonych" mamusi o wypełnienie mojej ankiety, która jest mi niezbędna do napisania mojej pracy magisterskiej. Dotyczy ona wiedzy żywieniowej i sposobu żywienia (głównie spożycia kwasu foliowego i żelaza) w okresie poprzedzającym zajście w ciąże oraz podczas trwania tego okresu. Ankieta jest całkowicie anonimowa i w każdej chwili można zrezygnować z jej wypełniania.
    Jeszcze dosyć sporo ankiet pozostało mi do zebrania, więc każda odpowiedź jest na wagę złota!
    Z góry serdecznie dziękuję za poświęcony czas i wszelką pomoc :D

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfe1p-Lem2AVn3t5eoz_y7XFQdU-RQhvxgt-2MorkzCIkU9xA/viewform?usp=sf_link

    Pozdrawiam was serdecznie,
    Patrycja

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ