X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ciąża ,a cysty na janikach
Odpowiedz

Ciąża ,a cysty na janikach

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 11 grudnia 2013, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, może są wśród Was Ciężaróweczki , u których w przeszłości występowały cysty na jajnikach ? Ja miałam 2 razy na lewym, torbiele wchłonęły się same ale boję się ,że jajnik nie jest przez to w dobrym stanie :( Jeżeli miałyście takie przejścia to napiszcie jak długo się starałyście , pozdrowienia !

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam 6mc cyste na prawym Janku, potem do tego doszły jakies mniejsze. Wykryłam to w momencie jak mi okres zaczął szwankować.leczenie tabletkami anty nie pomagało, a zabieg lekarz odłożył. Długo sie bujalam zeby znaleść lekarza który zajął sie zajściem w ciąże a nie usuwaniem cyst i oto jestem mamą 2 blizńiaczek :) wiec spokojnie jak jajeczka masz dobrej jakości i drożne to bedzie dobrze. A co lekarz na to powiedział?

    Młoda lubi tę wiadomość

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wtedy kiedy to przechodziłam nie chciałam miec dziecka więc lekarka zapisała mi tabletki anty bo i tak zamierzałam zacząć je brać. Cysty zniknęły więc mówiła ,że jest ok ,że jestem zdrowa.

    Po roku odstawilam tabsy i miałam przez długi czas bardzo rególarny okres. Ostatnio mój cykl trwał 50 dni, lekarka zrobiła usg powiedziała ,że pęcherzyk jest bardzo duży i nie chce sie uwolnić ,coś takiego już nie pamietam, ale brała też pod uwage ciąże. Dała luteinę ,dostałam @ i cykle mam ok ale szczerze mówiąc martwię się bo ciągle mam jakies problemy z jajnikami ,a ta lekarka nie szuka przyczyny tylko bagatelizuje sprawę moim zdaniem :/

    Gratuluję maluszków:)

    Ulala lubi tę wiadomość

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Młoda dziękuje bardzo :)

    Twoja historia jest bardzo podobna do mojej. Przy tabsach anty wszytko pięknie ok. Odstawie tabsy i przez jakiś czas jest dobrze,by nagle znowu miesx okres co 50-70 dni. U mnie lekarz stwierdził PCO. Mi to wytłumaczył,ze wtedy otoczka jajeczka jest za grupa o nie wypuszca pęcherzyka i dlatego robią sie cysty. Trzeba wtedy dac lek pomagający- ja dostała. Clostilbergyt i udało mi sie od razu lecz straciłam, potem miałam pozamaciczną a na koncu bliznaki :) czy mam cyste nadal? W sumie to nie wiem.

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulala wiele przeszłaś także to podwójne szczęście tym bardziej Ci się należy :) Mam nadzieję ,że i ja go kiedyś doświadczę :) Tymczasem się boję, chyba jeszcze poczekamy z tą decyzją, na OF zarejestrowałam się ,żeby trochę poobserwować swój organizm, wielu rzeczy się tu dowiedziałam a takie osoby jak Ty sprawiają ,że zaczynam w tym temacie myśleć bardziej pozytywnie , pozdrowionka !

    Ulala lubi tę wiadomość

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Młoda takie obserwowanie dało mi podstawy do tego by kłócić sie z pierwszym lekarzem ze jest cos nie tak i leczenie mnie tabketkami anty nie spowoduje tego,ze zajdę w ciąże,
    A kochana czego sie boisz?cysty?

    Młoda lubi tę wiadomość

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Że jak zaczne próbować to będę miała problemy z zajściem albo z utrzymaniem. Wiem ,że źle bym to znosiła psychicznie i czuje ,że jeszcze nie jestem gotowa żeby podjąć to wyzwanie. Zresztą praca, studia, brak czasu...muszę najpierw ustabilizować swoje życie :-) Ulala a jak długo się staraliście żeby pojawiły się dziewczynki ?

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Młoda jak masz czas to zajrzyj na mojego bloga- tam jest wszytko wypisane po kolei ze szczegółami.
    Nam ogólnie zeszło 3 lata. Oczywiście na poczatku luz i sie o tym nie mysli.potrm pol roku straciłam na szukanie czemu okresy mi sie rozlegurowaly, potem pol roku beznadziejnego leczenia.pól roku straciłam po cc bo nie mogliśmy sie starać...czas strasznie nieubłaganie uciekał.
    Kochana dopóki nie zajdziesz nie dostaniesz odpowiedzi na twoje pytania, ja nie miałam problemów z utrzymaniem jak juz zaszlam w ciąże i teraz śpią dwie małe sroki w łóżeczku :)

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • Ulala Autorytet
    Postów: 1063 1149

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A uwierz mi- znajdziesz sile na walkę. Ja tez po stratach myślałam ze nie dam rady ale po każdym policzku podnosisz sie silniejsza!

    201311191581.png
    http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/
    https://www.facebook.com/Blizniaczecuda

    Moje dwa aniołki czuwają (*) 01.08.12, 04.10.12
    moja walka: http://dzieckomojadroga.blogspot.co.uk/


  • Młoda Przyjaciółka
    Postów: 196 46

    Wysłany: 12 grudnia 2013, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Ulala, bije od Ciebie naprawdę wielka energia :) W wolnym czasie na pewno zajrzę ! Trzymaj się kochana i dziękuję za słowa otuchy

    Ulala lubi tę wiadomość

    Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

    uch5hdgeomm520qo.png
  • ISZTAR Koleżanka
    Postów: 82 15

    Wysłany: 25 lutego 2014, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochane, bardzo się martwię...wczoraj byłam u ginki. owszem ciąża potwierdzona pęcherzyk ponad 1 cm ciałko żółte ale do tego piekna torbiel 8 cm ..... boję się co dalej...czy mi pęknie czy się wchłonie...co z dzieckiem :( ginka kazała obserwowac bo ma się wchłonąć...ale ona jest juz chyba za duża żeby się wchłonęła....

    ganns65gk1nf21bw.png
    f2w3rjjgoonjbtgg.png
  • Galanea Autorytet
    Postów: 1892 3987

    Wysłany: 28 lutego 2014, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ISZTAR wrote:
    kochane, bardzo się martwię...wczoraj byłam u ginki. owszem ciąża potwierdzona pęcherzyk ponad 1 cm ciałko żółte ale do tego piekna torbiel 8 cm ..... boję się co dalej...czy mi pęknie czy się wchłonie...co z dzieckiem :( ginka kazała obserwowac bo ma się wchłonąć...ale ona jest juz chyba za duża żeby się wchłonęła....

    Ja też miałam torbiel krwotoczną na jajniku, poowulacyjną (wykrytą na pierwszym usg ciąży). Co prawda nie była aż tak duża jak Twoja, bo miała chyba około 3cm, ale wchłonęła się samoistnie i lekarze kazali mi się nią zupełnie nie przejmować. Obserwuj czy nie masz bóli w tym miejscu.

    uadlpo551f9.png
    txp35oa.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak w naturalny sposób zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę?

W dzisiejszych czasach wiele par zmaga się z problemem niepłodności. Szacuje się, że w krajach rozwiniętych od 10 do 12% kobiet ma problem z zajściem w ciążę. Dane w Polsce także nie napawają optymizmem, gdyż nawet 20% par w wieku rozrodczym cierpi na niepłodność. Powodów takiego stanu rzeczy jest dużo. Przeczytaj jak w naturalny sposób zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę, za pomocą ziól i odpowiedniej diety.   

CZYTAJ WIĘCEJ