X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ciążowe brzuszki po IVF z Warszawy:)
Odpowiedz

Ciążowe brzuszki po IVF z Warszawy:)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, zakładam wątek abyśmy mogły wymieniać się informacjami o lekarzach, placówkach, gdzie można zrobić badania i innych miejscach w Warszawie nam przyjaznym. To kto dołącza?:)

    Na początek pytanie, czy możecie polecić lekarza prowadzącego ciąże właśnie po IVF? Nie chciałabym chodzić do kliniki, gdzie miałam wykonywane ivf- mam niespecjalnie miłe wspomnienia...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lipca 2018, 11:19

  • Merssi Przyjaciółka
    Postów: 96 70

    Wysłany: 11 lipca 2018, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z miłą chęcią dołączę bo też zastanawiam się nad lekarzem, co prawda zadowolona jestem z Bociana ale tamci lekarze raczej w szpitalach nie pracują a chyba przydałby się ktoś taki.

    inspeMama lubi tę wiadomość

    Endometrioza IV st.
    ICSI - 06.2018 - 2 zarodki, 5 dpt - 3, 11 dpt - 325, 23 dpt- >10000 mamy dwa ♥️♥️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2018, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy mamy tu jeszcze kogoś z Wawy? :)

    Merssi fajnie, że chociaż we dwie jesteśmy :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lipca 2018, 11:39

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?