CZERWIEC 2025
-
WIADOMOŚĆ
-
przygodami66 wrote:Dziewczyny macie jakiś pomysł co kupić dla 5 miesięcznego chłopca? Muszę coś ogarnąć na zajączka. Myślałam o książeczkach...czy to nie będzie za wcześnie (chociaż ja już swojej w brzuchu czytam 🫣)? Widziałam takie do czytania ale też z jakimiś elementami do dotykania...macie jakieś pomysły co na takim etapie Wam się mega przydało, coś do rozwoju dziecka? mate już jedna kupiłam z pałąkami i zabawkami ale pewnie zaniedlugo z niej wyrośnie...a może taką mate, ktorą się składa na podłodze jak puzzle i coś do tego...?jeszcze widziałam takie książeczki, które zmieniają kolory w wodzie ale to pewnie dla starszego dziecka i nie wiem czy to może być fajne 😃 zupełnie nie mam doświadczenia
U mojej w tym wieku super się sprawdzała książka Księga Dźwiękówprzygodami66 lubi tę wiadomość
-
Cel95 wrote:Hmm fakt
Ale chyba i 0.5 i 1.5 się przyda w przeciągu pół roku
dlatego póki co wzięłam 0.5 a jak to stwierdził mąż "zawsze można później kupić jeszcze ten 1.5 🤪Cel95, Elza1234 lubią tę wiadomość
2cs 🤞
7dpo:
- Progesteron: 15,30 ng/ml
- Estradiol: 288 pg/ml
17.10.2024 ⏸️🍀
18.10.2024 - 16dpo: Beta 381,000 mIU/ml, Progesteron 33,40 ng/ml ✊
21.10.2024 - 19dpo: beta 1067,000 mIU/ml 🍀
29.10.2024 - CRL 2,8mm, widać cień serduszka 🥹
06.11.2024 - CRL 1,03cm małego żelka 🥹 pięknie bijące ❤️
20.11 - 22.11 - szpital, podejrzenie CMV, wynik negatywny 🙏
22.11 - 2,14cm żelka Haribo, 180 uderzeń❤️
17.12.2024 - prenatalne, prawie 7 cm uparciucha, wszystko ok, chłopczyk (?) 💙 🥹
06.02.2025 - połówkowe, 370gram synusia 💙 😍
03.04.2025 III prenatalne - 1409g tłuścioszka 🤭
👩 30s
🧑 34
🐶 3
A journey of a thousand miles begins with a single step...
-
Revolutionary wrote:Werzol o jeeejuu ale bym zjadła taki blok, wyślij trochę! 😊😉
Dziewczyny uprzejmie donoszę bo wiem że część się czaiła 😅
https://zapodaj.net/plik-yHAoAM8ox7