X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona
Odpowiedz

dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • asik82 Koleżanka

Wysłany: 28 stycznia 2015, 16:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w ciazy 6 tydzien i 5 dzien. Wczoraj bylam na 2 usg na ktorym zobaczylam mojego malucha i uslyszalam bicie jego serca. Rozmawialam z gin, zadawalam pytania ale teraz jestem jompletnie zielona bo gin dal mi skierowanie do poradni genetycznej (w zwiazku z przeziebidniem w ciazy i wada serca mojego meza). O innych badaniach wspominsla ald skierowania nie dala. A na kolejna wizyte mam przyjsc po tej poradni no chybs zeby cos sie dzialo dziwnego. A jak dzisiaj bylam zeby sie zapisac do tej poradni to mam dzwonic 20/23 luty. Dziwne to wszystko dla mnie. Ja juz sama nie wiem czy czegos zle nie zrozumialam

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend