Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Suplementacja w ciąży a wytyczne ekspertów. Poznaj kluczowe składniki dla mamy i dziecka 👇
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona
Odpowiedz

dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • asik82 Koleżanka

Wysłany: 28 stycznia 2015, 16:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w ciazy 6 tydzien i 5 dzien. Wczoraj bylam na 2 usg na ktorym zobaczylam mojego malucha i uslyszalam bicie jego serca. Rozmawialam z gin, zadawalam pytania ale teraz jestem jompletnie zielona bo gin dal mi skierowanie do poradni genetycznej (w zwiazku z przeziebidniem w ciazy i wada serca mojego meza). O innych badaniach wspominsla ald skierowania nie dala. A na kolejna wizyte mam przyjsc po tej poradni no chybs zeby cos sie dzialo dziwnego. A jak dzisiaj bylam zeby sie zapisac do tej poradni to mam dzwonic 20/23 luty. Dziwne to wszystko dla mnie. Ja juz sama nie wiem czy czegos zle nie zrozumialam

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Rana po cc – jak o nią dbać na każdym etapie jej gojenia?