X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona
Odpowiedz

dziewczyny pomocy pi wizycie u gin jestem zielona

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • asik82 Koleżanka

Wysłany: 28 stycznia 2015, 16:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w ciazy 6 tydzien i 5 dzien. Wczoraj bylam na 2 usg na ktorym zobaczylam mojego malucha i uslyszalam bicie jego serca. Rozmawialam z gin, zadawalam pytania ale teraz jestem jompletnie zielona bo gin dal mi skierowanie do poradni genetycznej (w zwiazku z przeziebidniem w ciazy i wada serca mojego meza). O innych badaniach wspominsla ald skierowania nie dala. A na kolejna wizyte mam przyjsc po tej poradni no chybs zeby cos sie dzialo dziwnego. A jak dzisiaj bylam zeby sie zapisac do tej poradni to mam dzwonic 20/23 luty. Dziwne to wszystko dla mnie. Ja juz sama nie wiem czy czegos zle nie zrozumialam

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

8 rzeczy, które warto wiedzieć o diagnostyce endometriozy

Diagnoza endometriozy niekiedy trwa latami... Wszystko za sprawą niespecyficznych objawów, które daje to schorzenie. A jak wiadomo - im szybsza diagnoza, tym większa szansa na podjęcie efektywnego leczenia. Przeczytaj najważniejsze i najbardziej kluczowe rzeczy o diagnostyce endometriozy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?