X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniowe mamusie 2014:)
Odpowiedz

Kwietniowe mamusie 2014:)

Oceń ten wątek:
  • Niesmiala Autorytet
    Postów: 535 287

    Wysłany: 13 października 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makcza przyjeta. Sorki ze tak długo. Niestety nie dostaje powiadomien ze ktos czeka. Troszkę maszmasz do nadrobienia : p

    FRANIO
    mhsvpx9ivxrxdkyp.png
  • madziax... Debiutantka
    Postów: 10 4

    Wysłany: 13 października 2014, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Miriam;)

  • madziax... Debiutantka
    Postów: 10 4

    Wysłany: 13 października 2014, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a Zojka śliczna i coraz bardziej podobna do Ciebie;)

    Miriam lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 października 2014, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękujemy <3


    Moze ty na prywatnym pokażesz nam swoją pociechę :) jeseli tu nie chces :)

  • magdalena Autorytet
    Postów: 1681 1163

    Wysłany: 14 października 2014, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny smutno na tym wątku :(
    jeśli można to i ja poproszę o dodanie.

    dqpri09knl7nzqjn.png
  • mala_mi Autorytet
    Postów: 366 1524

    Wysłany: 14 października 2014, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozumiem motywy jakie Wami kierują, ale i mi smutno, że znikacie. Korzystałam z Waszych doświadczeń, nie szpiegowałam ani nie googlałam informacji o Was, po prostu byłyście dla mnie cennym źródłem informacji. I polubiłam Was :) Stąd mój żal, że już Was tu nie będzie.

    9f7jzbmhwqv82yrb.png
  • madziax... Debiutantka
    Postów: 10 4

    Wysłany: 14 października 2014, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny, moze jednak przyjelybyscie mnie do swojego grona... obiecuje byc aktywnym jego czlonkiem;)

    Miriam lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2014, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wpadajcie na tamto forum ;-)

  • zozol Autorytet
    Postów: 1380 1236

    Wysłany: 14 października 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To mnie też proszę dopisać :)

    qm4p206.png

    Nasz największy skarb
    https://www.maluchy.pl/li-68536.png


  • skrzatek85 Przyjaciółka
    Postów: 88 46

    Wysłany: 14 października 2014, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madziax i zozol a zarejestrowalyscie sie??

    https://www.maluchy.pl/li-68994.png
  • Niesmiala Autorytet
    Postów: 535 287

    Wysłany: 14 października 2014, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziax i zozol przyjęte :) Zapraszamy :)

    zozol lubi tę wiadomość

    FRANIO
    mhsvpx9ivxrxdkyp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2014, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem conprawda nie pisze sama ze sobą ale teraz ja jestem
    Podcxytywaczka haha

    zozol, aisa lubią tę wiadomość

  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2102

    Wysłany: 14 października 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powodzenia na nowym forum...:)

    Miriam lubi tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • dorsik Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 14 października 2014, 23:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieśmiała nieśmiało spytam czy mogłabym i ja do Was dołączyć...jestem Waszą wielką fanką bo bardzo blisko mi są Wasze problemy i rozterki...będę czynną piszącą, jakiś czas temu brałam w miarę czynny udział ale pod innym nickiem. Może krakuski się wstawią za mną;)

    f2w3rjjgtctf468w.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 00:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dawaj dawaj ja chyba cie znam haha

  • dorsik Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 15 października 2014, 00:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heh to wstaw się za mną do Nieśmiałej:P
    zarejestrowałam się:)

    f2w3rjjgtctf468w.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde napisałam juz na tamtym forum ze ty to chyba ty ale tylko nieśmiała moze zaakceptować :D ale bedzie jak ty to nie tu co mysle haha

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 października 2014, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny to chyba juz śpią wszystkie

  • lineczka Ekspertka
    Postów: 146 148

    Wysłany: 15 października 2014, 00:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skoro wszyscy nieśmiało prosza o dodanie to I ja poprosze , jestem z wami od dawna ale nieudzielałam się dużo , teraz próbuję być bardziej aktywna

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 października 2014, 00:13

    Miriam lubi tę wiadomość

    iv09io4ptwhk6nng.png
  • Niesmiala Autorytet
    Postów: 535 287

    Wysłany: 15 października 2014, 07:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dodane. Tutaj nie trzeba się wstawiac tylko wyrazić chęć uczestnictwa. czym nas więcej tym lepiej :)

    FRANIO
    mhsvpx9ivxrxdkyp.png
‹‹ 876 877 878 879 880
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wybór dawczyni komórki jajowej – o czym warto pamiętać?

Odkryj kluczowe aspekty wyboru dawczyni komórki jajowej i dowiedz się wszystkiego o procedurze in vitro z wykorzystaniem komórki jajowej dawczyni lub nasienia dawcy. Jak to dokładnie działa? Gdzie i w jaki sposób można znaleźć odpowiednią dawczynię? Rozmawiamy z lek. med. Włodzimierz Sieg z Kliniki INVICTA, który opowiedział nam również o innowacyjnym narzędziu wykorzystującym algorytm machine learning (AI) do doboru fenotypowego pomiędzy biorcami a dawcą komórek. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ