X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lekarz orzecznik
Odpowiedz

Lekarz orzecznik

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • lewek5 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 14 marca 2017, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.
    Pozostało mi 3 miesiące do porodu, dziś dostałam oświadczenie od lekarza orzecznika (skierowanie z biura titres service), że nie mogę już pracować. W związku z tym pytanie, czy muszę iść do swojego ginekologa po zwolnienie chorobowe, czy wystarczy, ze oddam do mojego biura powyższe orzeczenie i to jest podstawa do wypłacania mi należności za okres nieprzepracowany. To moja pierwsza ciąża tutaj i jestem zielona w tych sprawach. Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi.

    Katarzyna
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!