X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipiec 2024
Odpowiedz

Lipiec 2024

Oceń ten wątek:
  • AEGO Autorytet
    Postów: 2224 2031

    Wysłany: 7 lutego, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, ja mam 20stego dopiero. Trzymam za Was kciuki! 😍

    Nisia18 lubi tę wiadomość

    age.png
  • Doris8 Autorytet
    Postów: 1799 1608

    Wysłany: 7 lutego, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm, ten drugi termin to zaczynałabym w 27/8tc a kończyła w 34, niby lepiej bo "wiedzą na swiezo", ale też kurcze wolałabym jednak te jakieś ze 2 tygodnie wcześniej skończyć 🤷‍♀️ nie znam się, może są jeszcze jakieś inne opcje.
    Dziewczyny, jeśli chodziłyście do szkoły rodzenia w poprzednich ciążach to dajcie znać proszę w jakim okresie i czy to było wcześnie czy późno czy w sam raz.🙏 nie mam niestety dużego wyboru u siebie

    Zojkaa lubi tę wiadomość

    🏡👩‍❤️‍👨
    🙎‍♀️ 32'
    🙎‍♂️34'

    09.23 1 IUI ❌️
    10.23 2 IUI ✅️
    03.11 ⏸️
    20.11 pierwsze usg 😍
    20.11 3mm, mamy ♥️
    08.12 9tc, mamy 23,3 mm😍 - krwiak😩
    28.12 prenatalne OK 👶 5,2cm 11+6,
    niskie ryzyka 🤞

    🩷14.07, 21.09, 10/10, 3030g🩷

    age.png
  • Doris8 Autorytet
    Postów: 1799 1608

    Wysłany: 7 lutego, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W necie czytam, że obecnie 21tc uważa się za najlepszy czas by zacząć szkołę rodzenia.
    Oraz, że "Zajęcia powinny trwać maksymalnie do 26-27 tygodnia ciąży, czyli zakończyć się najpóźniej miesiąc przed planowanym terminem porodu."- czyli niby powinno się zakończyć wtedy kiedy startuje ten drugi termin.🙈 z kolei większość szkół szpitalnych startuje jak czytam między 26-8tc 🤷‍♀️ i bądź tu mądry... Mamcie, dajcie proszę jakiś feedback bo sama chyba nic nie wymyślę 🙃

    🏡👩‍❤️‍👨
    🙎‍♀️ 32'
    🙎‍♂️34'

    09.23 1 IUI ❌️
    10.23 2 IUI ✅️
    03.11 ⏸️
    20.11 pierwsze usg 😍
    20.11 3mm, mamy ♥️
    08.12 9tc, mamy 23,3 mm😍 - krwiak😩
    28.12 prenatalne OK 👶 5,2cm 11+6,