X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Pierwsza ciąża - suplementy
Odpowiedz

Pierwsza ciąża - suplementy

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Dusiaa Przyjaciółka

Wysłany: 31 grudnia 2021, 12:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,

Jako, że w temacie ciąży jestem zielona, a do wizyty lekarskiej jeszcze dwa tygodnie, to zapytam Was. Przed zajściem brałam suplementy i nie wiem, czy mogę kontynuować ich przyjmowanie. Biorę na dzień:
    1. FertilWoman (zestaw dla kobiet starających się) 2x2 (zgodnie z zaleceniami)
    2. Witaminę D3 2000 (właściwie to 4000 U.j. co dwa dni)
    3. Koenzym Q10
    4. Ashwagandę
    5. Probiotyk
    6. Żurawinę w kapsułkach, bo miałam niedawno zapalenie pęcherza.
    7. Koktajl z trawy pszenicznej (1-2 łyżeczki sproszkowanej).

Czy coś odstawić lub zastąpić? Czytałam, że Ashwaganda nie jest polecana, więc od wczoraj nie biorę. Dodam, że mam straszny brak apetytu, mimo braku mdłości i jedzenie w siebie wmuszam. Z góry dziękuję!

oar83e3k4353pnfm.png
  • Estrella Autorytet

Wysłany: 31 grudnia 2021, 13:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bralam q10 400 mg i lekarz kazał mi odstawić jak tylko okazalo się że jestem w ciąży.
    Witaminę D kontynuowwlam branie 4000 j z tym że robiłam badanie z krwi żeby zobaczyć ile mam.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 grudnia 2021, 13:34

AMH - 02.21 - 0.72, 10.21 - 0.49; 03.24 - 0.62
    nasienie - ok
    Ona: 36 lat, On: 36 lat
    12.05.2021 start 1 IVF ICSI
    08.08.2021 poronienie 9tc (puste jajo) 💔😥

23.10.2021(NATURALS) - 30,79 mIU/ml
    25.10.2021 - 90,38 mIU/ml, prog 23,7 ng/ml 🙏✊
    25.06.2022 - 2650 g i 50 cm (38+3) witaj Gwiazdeczko 😍😍

23.03.2024(NATURALS) - 28,4 mIU/ml
    25.03.2024- 80,8 mIU/ml, prog 20,2 ng/ml 🙏✊
    21.11.2024 - 3500 g i 53 cm (38+2) witaj Księciunio 😍😍
  • Dusiaa Przyjaciółka

Wysłany: 1 stycznia 2022, 19:12

Cytuj  /     /  Zgłoś