❤️Sierpień 21❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Ola777 wrote:Hej dziewczyny pozwólcie ze dołączę do Was termin mam na 25.08 ( pierwsza ciąża po 10 latach ) Byłam u gin 14.01 a teraz wizyta 16.02 ( prenatalne )można oszaleć przez te 5 tyg 🙄 jeszcze od wczoraj jakiś mnie tak pobolewa i kość ogonowa i jakby szyjka jak bóle miesiączkowe nie wiem co to czy tak ma być ??? Lekarz powiedział mi ze mam skończone 34 lata wiec badanie będzie za darmo tylko trzeba podpisać umowę wiecie co to za badanie ? Czy to ta Pappa? Ja jestem jeszcze taka zielona w tym wszystkim 🙄 stara a zielona 😉
Hej kto tu jest stary w dopiero 34 roku życia? Jak jesteś stara, to kim w takim razie ja jestem 🤔 emerytką bez emerytury🤣
Pappa jest że względu na wiek powyżej 35 lat, więc nie sądzę, że chodziło o to, ale jak będziesz podpisywać umowę, to przeczytaj i się dowiesz ☺️
Ola777 lubi tę wiadomość
-
Też jestem dziś po kolejnej wizycie u mojej gin i znowu ta sama diagnoza, że mam szyjkę nisko, nos kurczę 😲 o co chodzi z tą szyjka? Czytam i czytam i nic w tym temacie związanego ciążą nie mogę znaleźć, osiwieje wkrótce.
Ktoś coś wie, może słyszał? -
Znalazłam wreszcie informację na jednym forum i umieszczam wpis, dla osób które będą z takim problemem:
Ja 2 razy tracilam ciaze w 5 miesiacu, przez to ze mialam b. nisko i slaba szyjke macicy, w koncu przy trzeciej zalozono mi szew i od listopada jestem szczesliwa mama coreczki Alexandry. Nie lekcewaz tego, zmien lekarzai daj sobie zalozyc ten szew lub krazek. bo najgorsze jest to ze jezeli szyjka zacznie ci sie otwierac ( bez szwu) to jest to bezbolesne, dlatego szybko dochodzi do poronienia.
wez przyklad ze mnie i miliona innych kobiet, ktore dzieki temu szwu urodzily zdrowe dzieci. A te Lekarke zmien. Moim zdaniem jest niekompetentna.
serdecznie pozdrawiam.
Teraz wiem, że muszę zasięgnąć opinii innego lekarza, a także inne wpisy były o tym, że trzeba się oszczędzać.