X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
Odpowiedz

WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016

Oceń ten wątek:
  • kamciaelcia Autorytet
    Postów: 35730 18203

    Wysłany: 12 grudnia 2018, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Piotruś natomiast tacie zrobił porządki

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 grudnia 2018, 11:10

    Natka-matka wariatka :), żabka04 lubią tę wiadomość

    klz9ej28tijlen3y.png
    qb3canliacwxsitv.png
    qb3c3e5e7p2phfgk.png[
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2018, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robert nas zaskoczyl .
    Biegl po biezni!
    Smieje sie ze nadrabia za matke :-)
    Szkoda ze nie uniem wyslac tu na forum ani w mms filmiku.


    Kamcia nie umiwm sie odniesc do tego co napisalas.
    Jestem zielona.
    Wierze ze macie dobra opieke i pomoga piotrusiowi.
    Ty rowniez pewnie bedziesz z nim cwiczyc w domu sama na ile to mozliwe .
    Wierze ze bedzie dobrze.
    Trzymam kciuki.
    Za patryczka rowniez choc nie moge uwierzyc ze jego rowniez to moze spotkac .
    Oby nie......
    Mam nadzieje ze ten problem zaniknie podaczas rozwoju.

    Regal super i jak ladnie pracuje piotrus.

  • kamciaelcia Autorytet
    Postów: 35730 18203

    Wysłany: 12 grudnia 2018, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zabko
    sęk w tym, ze pomocy właśnie dla nas nie ma bo ogólnie Piotruś za zdrowy na wczesne wspomaganie rozwoju a w tej ppp logopeda tylko na tej podstawie pracuje z małymi dziecmi
    dla nich Piotruś nie mówi bo potrzebuje dłużej przetrafić to co do niego dociera, dużo dociera jak jest spokój, cisza, bez głośnych zabawek, swiatełek, bez tv w tle (bo on konktretnie tv nie ogląda)
    im więcej bodzców tym mniej dociera co się np mówi
    trzeba mu dac czas na przetworzenie