Walentynki w OvuFriend!

Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend, w niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 21.02.2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
Forum W oczekiwaniu na owulację Ból owulacyjny -kiedy??
Odpowiedz
  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Mama_Sary Znajoma
    Postów: 26 11

    Wysłany: 9 października 2018, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanko odnośnie bólu owulacyjnego. Jest u Was przed owulacja, po , czy w trakcie?

    3i49k6nlcqyjik3m.png
  • Truskawkowa15 Koleżanka
    Postów: 34 3

    Wysłany: 10 października 2018, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj. U mnie jest przed :) A u cb?

    Marzec 2018- puste jajo
  • Mama_Sary Znajoma
    Postów: 26 11

    Wysłany: 10 października 2018, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się wydaje że u mnie ból jest bezpośrednio przed owulacja. Ale póki co jakoś się nie udaje

    3i49k6nlcqyjik3m.png
  • Truskawkowa15 Koleżanka
    Postów: 34 3

    Wysłany: 10 października 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czemu tak uważasz? Dobrze jest jeszcze sprawdzić inaczej owu.

    Marzec 2018- puste jajo
  • MamaChlopcow Koleżanka
    Postów: 33 3

    Wysłany: 10 października 2018, 23:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mogę powiedzieć jak jest u mnie - na podstawie monitoringu cyklu. Mam owu w 18 dc,od 14dc mam bóle owulacyjne, w 16 dc są juz dość mocne i trwają 2-3dni. Jak byłam niedawno no.monitoringu,to byłam pewna,że już po owu,bo dzień wcześniej bardzo bolał mnie brzuch, a na usg pęcherzyk był nadal.

    MamaChlopcow
    qb3canlilnue1n39.pngqb3ckqi186videoz.png
  • Lilia1987 Debiutantka
    Postów: 13 1

    Wysłany: 4 listopada 2018, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie ból owulacyjny jest dzień przed skokiem temperatury

  • pannazuzanna Koleżanka
    Postów: 44 1

    Wysłany: 5 listopada 2018, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam dzień przed owulką

  • ManiaZ Debiutantka
    Postów: 10 5

    Wysłany: 21 grudnia 2018, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a u mnie jest tak, że ból trwa dosłownie 3-4 godziny (ale za to jest mega odczuwalny promieniuje aż do piersi i nie da się go pomylić z żadnym innym). Dokladnie 15 dnia od dnia tego bólu następuje okres. Ma to miejsce w każdym cyklu na podstawie tego bolu mogę dokladnie powiedzieć kiedy dostanę okresu i zawsze tak jest. Czy w takim razie ten ból to owulacja? W tym miesiącu w czwartek 13.12 dostalam tego bolu ok 15 i o 19 byl stosunek. Czy jest szansa zajścia w ciążę? W poprzednich cyklach kochaliśmy się dzien przed bólem albo dzien po i bez efektow, w tym miesiacu wstrzelilismy sie dokladnie w ten dzien i to kilka godzin po wystapieniu bolu.

  • ManiaZ Debiutantka
    Postów: 10 5

    Wysłany: 21 grudnia 2018, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dodam jeszcze, że spodziewany termin miesiaczki to 28.12 i chcialam 23.12 zrobic test zeby sprawdzic czy swieta beda juz w dwupaku :) Mysliscie ze jest sens? Czuje sie troche inaczej, jestem znuzona, bola mnie piersi i nie mam apetytu ale moze sobie tylko wkrecam bo to chyab za wczesnie na objawy

  • Paulina12 Znajoma
    Postów: 18 5

    Wysłany: 28 grudnia 2018, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam ból podczas samej owulacji. Ale nie co miesiąc. Czasami dzieje się bezboleśnie.

    Szczęśliwа

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)