Forum W oczekiwaniu na owulację co z tą owulacją?
Odpowiedz

co z tą owulacją?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny potrzebuję podpowiedzi. zerknijcie proszę na mój wykres i powiedzcie czy faktycznie owulka mogła być w 11dc? cykle mam 30 dniowe więc to chyba dość szybko?? od 11dc bolał mnie lewy jajnik. Dzisiaj już tylko mnie ćmi ale podbrzusze mam bardzo spięte. Sama nie wiem co myśleć. Zakładałam że owulka będzie ok 14-15dc, a tu taka niespodzianka. Dodam że 12dc zrobiłam test owu - kreska wyszła jaśniejsza niż kontrolna. W 13dc już prawie niewidoczna była... dla pewności zrobię jeszcze jeden dzisiaj ale coś czuję że przegapiłam owulkę ;-/ geniusz ze mnie, poprostu geniusz :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmmm sama sie na tym tez tak dobrze nie znam, ale mysle ze mogla byc w 11 dc. Nigdy tak szybko jej nie mialas?
    Tez nie jestem sama pewna,ale moze ktos z was przypuszcza czy spadek mojej dzisiejszej temperatury moze wskazywac na zblizajaca sie owulacje?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi 3 dni po takim spadku ovu zaznaczyło owulkę, więc może i u Ciebie za chwilę owulka będzie :) a testy robiłaś?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Owulacyjne .. ? Nie :/ Może zakupie od nowego cyklu.Raczej bym nie wiedziała od kiedy zacząć je robić. Nie mam zielonego pojęcia kiedy by owulacja mogła wystąpić. Pewna do końca też nigdy nie jestem czy to ból owulacyjny który odczuwam.. :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie dlatego ja sobie w rossmannie kupiłam i tak miałam je zacząć robić ok 14dc. ale z 10/11dc w nocy zaczął mnie kłuć jajnik, więc rano poleciałam, kupiłam, zrobiła i doopa ;-/ krecha wyszła ale jednak jaśniejsza, więc myślałam że może owu dopiero będzie... ale raczej była bo dzisiaj trzeci dzień z rzędu robiłam i nadal jaśniejsza wychodzi ;-/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A może za dużo przed piłaś i dlaczego była taka jasna.. :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlatego *

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    raczej nie.... dzisiaj piłam o 13 wodę, i do 19 nic myślałam że uschnę, ale jakoś wytrzymałam ;) także nieee to nie przez to ;-/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm w takim razie nie wiem :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to jest nas dwie :D ale wyjścia są dwa: albo w ciążę zajdę albo nie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to oby to pierwsze sie sprawdziło :D

    skabarka lubi tę wiadomość

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego