Forum W oczekiwaniu na owulację Progesterone besins 200
Odpowiedz

Progesterone besins 200

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • MOJE Autorytet
    Postów: 1042 658

    Wysłany: 17 listopada 2017, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zamiast duphastonu dostałam tym razrm taki lek. Czy ktos juz stosowal? Ja na chwile obecną zjadlam jedna tabletkę rano i czulam sie jak pijana, albo naćpana

    7.02.2019 moje dwa Aniołki :(
  • liven Debiutantka
    Postów: 8 1

    Wysłany: 24 lutego 2018, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc. Mi wczoraj gin przepisala Besins i od nowego cyklu od 3dpo mam brac 200mg. Mam niewydolnosc cialka zoltego i niski progesteron. Jestem ciekawa jak to wplynie na poziom progesteronu i temperature. Moze ktos podzielic sie wrazeniami?

    c55f3e3kvtxp8sr9.png
  • Karmelkovaa Autorytet
    Postów: 2385 1850

    Wysłany: 24 lutego 2018, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez to dostałam mam brać od dzisiaj ale lekarz kazał mi dowcipnie brać 1 rano 2 na noc , że ma lepsze działanie niż połykanie . Oprócz tego dupka 2x1

    Ja akurat jestem po potwierdzonej owulacji więc nie pomogę , jak to jest brać inaczej :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 lutego 2018, 10:19

    " Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
    w57vflw15bwqt29a.png
    Dwa Aniołki [*] [*]
    2 ciąże biochemiczne ...
    Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych





  • liven Debiutantka
    Postów: 8 1

    Wysłany: 24 lutego 2018, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi nie mowila jak brac, sadzilam, ze doustnie, wiec chyba tak bede brac. Jaki mialas progesteron 7dpo?

    c55f3e3kvtxp8sr9.png
  • Karmelkovaa Autorytet
    Postów: 2385 1850

    Wysłany: 24 lutego 2018, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    liven to zależy jakie masz normy w labie , u mnie jak była pierwsza mała beta to między 10 a 15 to tak bez szału

    " Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
    w57vflw15bwqt29a.png
    Dwa Aniołki [*] [*]
    2 ciąże biochemiczne ...
    Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych





  • liven Debiutantka
    Postów: 8 1

    Wysłany: 26 lutego 2018, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chodziło mi bardziej o to jaki masz progesteron po owulacji, że dostałaś progesterone besins od gina :)

    c55f3e3kvtxp8sr9.png
  • Karmelkovaa Autorytet
    Postów: 2385 1850

    Wysłany: 28 lutego 2018, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja poroniłam 4 razy więc dostałam samo z siebie :) po owulacji miałam nie dużego nigdy koło 10

    " Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
    w57vflw15bwqt29a.png
    Dwa Aniołki [*] [*]
    2 ciąże biochemiczne ...
    Deficyt KIR , niewydolność ciałka żółtego i duzo innych





  • MOJE Autorytet
    Postów: 1042 658

    Wysłany: 28 lutego 2018, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po dwóch cyklach odstawiłam. Zdecydowanie wolę duphaston. Po tym progesterone besins czułam się fatalnie. Bardzo słabo. Dupka biorę w tej samej dawce i jest ok.

    7.02.2019 moje dwa Aniołki :(
  • MOJE Autorytet
    Postów: 1042 658

    Wysłany: 4 marca 2018, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No teraz to sprawa jasna. Już wiem skąd to samopoczucie. Dupka biorę 2x2 . Pomyliłam się . Jakoś uwierzyłam że to to samo tak jak mi gin mówiła.

    7.02.2019 moje dwa Aniołki :(
  • Salome Autorytet
    Postów: 2671 3943

    Wysłany: 25 czerwca 2019, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po jakim czasie od ostatniej kapsułki dostawałyście miesiączkę?


    Edit: Dostałam na 5 dzień od ostatniej tabletki.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 czerwca 2019, 09:46

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ