Forum W oczekiwaniu na owulację Testy owulacyjne.
Odpowiedz

Testy owulacyjne.

Oceń ten wątek:
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1478 603

    Wysłany: 31 października 2017, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiaaa91 wrote:
    Witamusmiech.gif dziewczyny pomozcie, nie wiem jak interpretować wyniki testu owulacyjnego. Mam cykle 28 dniowe, od 10dc robiłam testy owulacyje. 10dc wyszedl negatywny, 11dc druga kreska prawie tak samo wyraźna jak kontrolna, 12dc jedna kreska, 13 dc jedna kreska, a dzis 14dc i niby powinna wystapic owulacja. Co myslicie? Czy ten test z 11dc mogl wskazywać na owulację?
    hej, jesli masz takie testy gdzie kreska testowa nie jest ciemniejsza lub przynajmniej TAKA SAMA jak kontrolna to nie bylo owulacji. Wiem co mowie,bo w zeszlym miesiacu mialam podobna sytuacje i doszukiwalam sie nasile owulki nawet wpialam ze test jest pozytywny mimo,ze nie bylam przekonana co do intensywnosc tej drugiej kreski i ovu mi wyznaczylo owulacje, bo nawet skok temp mialam a na usg przed @ okazalo sie,ze owu nie bylo, bo pecherzyk przerosl i mial 3cm. Tak wiec cykle bezowulaucyjne sie zdarzaja i nie ma co na sile doszukiwac sie pozytywnego testu jak go nie ma bo potem mozemy sie bardziej rozczarowac. Testy mogly Ci wychodzic prawie pozytywne, bo organizm podjall probe doprowadzenia do pekniecie ale moglo sie nie udac, wiec sa negatywne.

    860i3e5edambhnvb.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1478 603

    Wysłany: 31 października 2017, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po_prostu_ja wrote:
    Hej! Mam pytanie, z czystej ciekawości. Jak to jest z testami owulacyjnymi, ile dni po owulacji może występować jeszcze pozytywny test owulacyjny? Wie któraś z Was coś na ten temat? ;)
    hej , u mnie czasami sa jeden dwa dni pozytynwe jezcze, zalezy jak duzo jest jeszcze tego hormonu lh i kiedy doszło do owu:-) al jeśli test by Ci wyszedł np tydzień po owu to moglaby byc ciaza :-)

    860i3e5edambhnvb.png
  • Kasiaaa91 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 31 października 2017, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam testy te zwykle paskowe najtansze, nie nakrecam sie, bo w sumie pierwszy raz uzylam testu i nie wiem jak to interpretowac, wtedy w 12dc byla wyrazna druga kreska, a w kolejne dni juz 1 kreska.

  • Mint Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 2 listopada 2017, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po_prostu_ja wrote:
    Hej! Mam pytanie, z czystej ciekawości. Jak to jest z testami owulacyjnymi, ile dni po owulacji może występować jeszcze pozytywny test owulacyjny? Wie któraś z Was coś na ten temat? ;)

    U mnie po owulacji testy wychodzą pozytywnie przez wiele dni. Liczę więc jako miarodajny wyłącznie pierwszy dzień pozytywnego wyniku.

  • nicola098 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 2 listopada 2017, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam, prosze o interpretacje, moje pierwsze testy owulacyjne, cykle nieregularne, 26dc, 33dc, 37dc. Ostatni cykl 32.

    od 11dc robie test owulacyjne. Brak 2 kreski, w 14dc pojawiła sie lekka ledwo widoczna. dzisiaj 18dc brak kreski. Brak temp i sluzu. Omineła mnie owulacja czy jest szansa ze jeszcze przyjdzie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 listopada 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    testy owulacyjne zwlaszcza te z allegro do niczego sie nie nadaja... w cyklu w ktorym zaszlam w moja pierwszą ciaze nie pokazaly mi owulacji...

  • nicola098 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 5 listopada 2017, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uzywalam tych z allegro wlasnie .... badziew, szkoda kasy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 listopada 2017, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja kiedys kupilam w aptece i robilam jednoczesnie z tymi z allegro. z apteki testy pokazywaly mocną kreske a z allegro słabą :) po prostu cena mowi sama za siebie ;);)

  • Dibolek Autorytet
    Postów: 1027 775

    Wysłany: 9 listopada 2017, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy mogę uznać te testy za pozytywne czy powtórzyć jutro? Wariuje ...



    https://zapodaj.net/ed6d44c133e1b.jpg.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 listopada 2017, 20:56

    xnw4yx8ds1tp7cez.png
    2ciaze stracone
    17 cykl starań
    16.03.2018 drugi cykl CLO - <3 !
    13.04.2018 beta 55,56
    16.04.2018 beta 221,50
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2017, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mysle ze to jeszcze negatywny test :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2017, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy przedostatni test mogę uznać za pozytywny??? Proszę o opinię :)

    6cf05b333386b15cmed.jpg[/URL]

    Paula_30 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2017, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mysle ze tak :)sa takie same kreski ;)

  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 12 listopada 2017, 00:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc.Mam takie pytanie. Wczoraj na tescie owulacyjnym kreska testowa byla jasna ale juz zarozowiona, dzisiaj natomiast zamiast byc ciemniejszą jest jasniejsza ta kreska.. dlaczego? Dlaczego poziom LH zamiast urosnac to spadl.. czy mimo to jutro moze znowu podskoczyc i kreska testowa ściemnieje? Mial ktos tak?

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2017, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a skad testy?:) jezeli z allegro to sie nie przejmuj :) tez tak mialam, sa do niczego ;)

  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 12 listopada 2017, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnieszka no wlasnie dobre testy mam z Rossmanna

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2017, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a moze pilas duzo wody przed zrobieniem testu?:) zobacz jak bedzie w kolejnych dniach :) juz sama nie wiem ;)

    Marikita lubi tę wiadomość

  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 12 listopada 2017, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nawet nie tylko wode bo i 2 kieliszki nalewki wypilam z pol godziny przed testem. Hmm moglo to miec wplyw?

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2017, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podobno nie mozna pic plynow okolo 2 godziny przed zrobieniem testu :)

    Marikita lubi tę wiadomość

  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1478 603

    Wysłany: 12 listopada 2017, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Starajacasie34 wrote:
    Dziewczyny czy przedostatni test mogę uznać za pozytywny??? Proszę o opinię :)
    Hej ja bym na 100% uznała ten ostatni test :)

    860i3e5edambhnvb.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1478 603

    Wysłany: 12 listopada 2017, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    plemniczka wrote:
    Czesc.Mam takie pytanie. Wczoraj na tescie owulacyjnym kreska testowa byla jasna ale juz zarozowiona, dzisiaj natomiast zamiast byc ciemniejszą jest jasniejsza ta kreska.. dlaczego? Dlaczego poziom LH zamiast urosnac to spadl.. czy mimo to jutro moze znowu podskoczyc i kreska testowa ściemnieje? Mial ktos tak?
    Hej ty b dalej testy bo organizm mógł podjąć próbę owu ale ostatecznie do niej nie doszło więc poziom pH spadł. Może Ci się przesunąć albo wcale nie być w tym cyklu. Ja miałam tak w zeszłym cyklu testy wychodziły wątpliwe a okazało się że na USG ze pecherzyk nie pękł tylko przerosl

    860i3e5edambhnvb.png
‹‹ 41 42 43 44 45 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego