X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację wspomaganie owulacji przy PCOS
Odpowiedz

wspomaganie owulacji przy PCOS

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Sarna93 Nowa

Wysłany: 11 marca 2018, 21:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam serdecznie,

Jestem studentką kierunku lekarskiego Collegium Medicum w Bydgoszczy i prowadzę obecnie badania na temat wpływu suplementów na zespół policystycznych jajników. Zwracam się do Pań z ogromną prośbą o wypełnienie ankiety, której link znajduje się poniżej. Jej wypełnienie zajmuje około 2-4 minut (nie więcej!).

Będę ogromnie wdzięczna za każdą pomoc jaką mogą mi Panie udzielić. Jeśli nie stosują Panie żadnych suplementów, również proszę o zerknięcie do ankiety, ponieważ nie wszystkie pytania są obowiązkowe i zaznaczenie tylko tych wymaganych, również da mi ogląd na sprawę.

Wyniki poniższej ankiety posłużą mi do opracowania pracy badawczej. Ankieta jest całkowicie anonimowa.

https://docs.google.com/forms/d/1VDigz522ZaishHfnC38sSwszN3UqS--MSX4FpAzSQdM/edit

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

10 najczęstszych obaw kobiet w ciąży, czyli czego boją się kobiety w ciąży