X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację wspomaganie owulacji przy PCOS
Odpowiedz

wspomaganie owulacji przy PCOS

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Sarna93 Nowa

Wysłany: 11 marca 2018, 21:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam serdecznie,

Jestem studentką kierunku lekarskiego Collegium Medicum w Bydgoszczy i prowadzę obecnie badania na temat wpływu suplementów na zespół policystycznych jajników. Zwracam się do Pań z ogromną prośbą o wypełnienie ankiety, której link znajduje się poniżej. Jej wypełnienie zajmuje około 2-4 minut (nie więcej!).

Będę ogromnie wdzięczna za każdą pomoc jaką mogą mi Panie udzielić. Jeśli nie stosują Panie żadnych suplementów, również proszę o zerknięcie do ankiety, ponieważ nie wszystkie pytania są obowiązkowe i zaznaczenie tylko tych wymaganych, również da mi ogląd na sprawę.

Wyniki poniższej ankiety posłużą mi do opracowania pracy badawczej. Ankieta jest całkowicie anonimowa.

https://docs.google.com/forms/d/1VDigz522ZaishHfnC38sSwszN3UqS--MSX4FpAzSQdM/edit

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

12 najnowszych rekomendacji dla kobiet cierpiących na endometriozę - łagodzenie bólu i wspieranie płodności poprzez dietę

Endometrioza jest jedną z tych chorób, do której należy podchodzić holistycznie. Jednym ze sposobów, który może pomóc w walce z chorobą i przede wszystkim z łagodzeniem objawów choroby jest odpowiednia dieta. Poznaj 12 najważniejszych zasad zdrowego odżywiania dla kobiet, które cierpią na endometriozę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Karmienie piersią - wszystko o diecie, która zapewni zdrowie Twojemu dziecku