Forum W oczekiwaniu na testowanie Dziwne objawy po castangusie
Odpowiedz

Dziwne objawy po castangusie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Blue Jane Koleżanka
    Postów: 82 8

    Wysłany: 7 grudnia 2017, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny! Chyba zaszkodziłam sobie castangusem, sama już nie wiem, dlatego pytam Was czy którakolwiek miała jakieś dziwne reakcje na ten lek.
    Zacznę od tego, że cztery miesiące temu odstawiłam anty i pierwsza miesiączka po nich była najdziwniejszą w moim życiu (prawie bez krwi, tylko brązowe strzępki jakby złuszczonej tkanki). Gdzieś przeczytałam, że dobrze jest wyregulować sobie hormony castangusem po tabletkach więc kupiłam. Pierwszy okres po castangusie był wzorcowy, wręcz książkowy, chyba w całym życiu takiego nie miałam, byłam zachwycona! Bo ale... drugi już był dość dziwny bo przyszedł niby w terminie ale pierwsze dwa dni krwi było malutko, żadnego bólu, dopiero na trzeci dzień zaczął się porządny okres i ból. W tym miesiący zaczęliśmy starania i już myślałam, że się udało, bo miałam bóle podbrzusza lekkie, jakieś zawroty głowy, zgagę itp. Natomiast przedwczoraj zaczęły mi się bóle typowo okresowe a wczoraj (w terminie okresu) dostałam plamień i wraz z nimi pojawił się taki dość mocny ból niby okresowy ale jakby wyżej i trzymał mnie cały wieczór. Teraz boli brzuch normalnie ale krwi zero. I teraz myślę, czy to po castangusie takie jazdy?? Chyba zrobię test na wszelki wypadek. Żałuję, że w ogóle zaczęłam go brać, no ale oczywiście mądry Polak po szkodzie... Czy któraś miała podobne cyrki po tym leku?

    Wiadomość wyedytowana przez autora 7 grudnia 2017, 14:51

    201811152844.png
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 6642 9877

    Wysłany: 7 grudnia 2017, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Długo brałaś tabletki? Pamiętasz jak się Twój organizm wcześniej zachowywał? Może hormony Ci niezależnie też od leku szaleją.
    Odstawiłaś castangusa po 3 cyklu?

    5da6add618630.png
    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Blue Jane Koleżanka
    Postów: 82 8

    Wysłany: 7 grudnia 2017, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, brałam go równe 90 dni, 1 tabletkę rano. Brałam tabsy 5 lat więc dość długo no ale mam regularnie okres teraz (przed tabletkami również) więc czy tak szaleją... sama nie wiem.

    201811152844.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2017, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zaczęłam go właśnie suplementowac jestem na nim drugi dzień bo podobno pomaga w zajściu chciałabym to sprawdzić a nóż ze się uda póki co z objawów dziwnych hmm....miesiączki miałam normalne krwawienie średnio 5dni a dzisiaj mam 4dc i już praktycznie czysto jakieś tam plamienia....dziwne mi to bo nigdy tak nie miałam

  • Blue Jane Koleżanka
    Postów: 82 8

    Wysłany: 8 grudnia 2017, 07:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skoro bierzesz go dopiero drugi dzień to pewnie jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek rewolucje ;) Tak jak pisałam, ja pierwszą miesiączkę po nim (po pierwszym opakowaniu) miałam wzorcową wręcz, dopiero następna była już jakaś podejrzana. Teraz mam trzeci dzień plamienie, trochę ciemniejsze więc pewnie się rozkręci w końcu... ale nie wiem teraz jak to liczyć, czy do poprzedniego cyklu? Skoro plamienie przyszło w terminie okresu...

    201811152844.png
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 6642 9877

    Wysłany: 8 grudnia 2017, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Być może to zbieg okoliczności, ale mi również znacząco zmniejszyło się krwawienie.
    Może u Ciebie skutki zauważalne są poźniej, bo bardziej był hormonalnie organizm rozregulowany :/

    5da6add618630.png
    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2017, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przypuszczam ze zadzialal castagnus bo czym bym się nie stymulowala to nigdy aż tak mi się @ nie skrocila

  • Blue Jane Koleżanka
    Postów: 82 8

    Wysłany: 8 grudnia 2017, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znalazłam w końcu jakieś forum, gdzie dziewczyny też pisały o skąpych miesiączkach po castangusie i jedna miała praktycznie tak jak ja, że jej się powoli rozkręcała i długo trwała. Atomowka przypuszczam, że Tobie się też bardzo zmieni następny okres po miesiacu brania, skoro już widzisz efekty. A w ogóle dziś zrobiłam test na wszelki wypadek i niestety negatywny, więc czekam aż ten okres się zrobi porządny.

    201811152844.png
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2524 2325

    Wysłany: 8 grudnia 2017, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brałam Castagnus w dwa cykle temu. Dostałam @ 10 dpo i trwała chyba z 10 dni. Co prawda krwawienie było skąpe, brzuch nie bolał i nie było tych strasznych skrzepów które zwykle mam, ale w 10 dni nic mi się nie zagnieździ. Odstawiłam tabletki po miesiacu brania.

    Sebek - 2010 <3 <3
    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(
    starania od 01.2016 z przymusowymi przerwami

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)

    Glucophage, Norprolac
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2017, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No dlatego ja tylko eksperymentuje chce zobaczyć jak na niego zareaguję i jak będzie po nim wyglądała moja miesiaczka kiedy i jak się rozkręci tak jak wam pisałam dzissj już tylko jakieś tam bardzo skąpe plamienie, praktycznie nie do pomyślenia u mnie w 5 dc

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)