X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie GRUDNIOWE **CUDA** - testowanie
Odpowiedz

GRUDNIOWE **CUDA** - testowanie

Oceń ten wątek:
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siedze i odswiezam

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9476 12465

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flo dała jakiś znak???

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez odświeżam jak szalona

  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 10085 12404

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    Flo dała jakiś znak???
    Pół godziny temu pisała ze jeszcze czeka pod gabinetem....

    mi88 lubi tę wiadomość

    age.png

    🍍FET 09.04.2022 ⛄4.1.1 💙
    6 dpt beta 35.4
    10 dpt beta 192
    12 dpt beta 412
    14 dpt beta 994
    18 dpt (5+1) GS 9x5mm; YS 2mm
    7+1 CRL 1 cm FHR 136
    8+3 CRL 1.99 cm FHR 166
    10+1 CRL 3.36 cm FHR 158
    12+2 USG + PAPPA: ryzyko preeklampsji
    15+4 130g
    17+3 200g
    20+2 337g 💕córeczka
    23+2 583g
    26+4 925g
    28+4 1125g
    31+4 1764g
    34+2 2200g
    35+4 2350g
    36+4 2475g
    37+4 2840g
    38+4 16.12.2022 Zosia 2815g, 51 cm miłości ❤️ 🥰👶🏻👨‍👩‍👧😍

    3️⃣ IMSI 11.2021: zostało ❄❄❄❄❄ na zimowisku 🥰
    2️⃣ ICSI 01.2021: ❄ 3.2.3 FET ❌
    1️⃣ IVF+ICSI 2019-2020: ET 8c ❌ ❄ bl2+M3 FET ❌
    🧪2x IUI 2018 ❌
    ⏰starania od 2016 ❌
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, rozsiana zaawansowana adenomioza, mięśniaki, silne skurcze macicy, Hashimoto, niedoczynność tarczycy
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Pół godziny temu pisała ze jeszcze czeka pod gabinetem....
    Ja liczę, ze juz uśmiecha sie do monitora usg :) a zaraz Nam wszystko opisze i podesle ten mały wielki cud <3

    Bocianiątko, Karolina90 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O 15:50 była jeszcze pod gabinetem, co to za wizyta gdyby trwała tylo 5 min. :P :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2017, 16:28

    mi88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    O 15:50 była jeszcze pod gabinetem, co to za wizyta gdyby była gdyby trwała tylo 5 min. :P :D
    POPIERAM POPIERAM przecież trzeba oczy nacieszyć :) <3

    pilik lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    POPIERAM POPIERAM przecież trzeba oczy nacieszyć :) <3
    Az z tej radości język zaczał mi się plątać, zdążyłam poprawić ale mój post wczesniej przechwyciłaś :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny u mnie 8 dpo i kompletnie zeeeero objawów, zeroooo.... jutro zatestuje mam jeszcze 4 testy i tak do skutku aż mi się skończą. Może akurat jutrzejszy dzień coś pokaże jakiś cień cienia z cienia ;-)

  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o rany, patrzcie, uratowali dzieciaczka w 21 tyg. 5 dniu
    https://kobieta.onet.pl/dziecko/niemowle/najmlodszy-wczesniak-na-swiecie-urodzil-sie-w-21-tygodniu-ciazy/m3bxw05

    Przypomniała mi się nasza Aksamitna i już ryczę, bo pomyślałam, jak ona spędzi te święta.

    Flo, uciesz mnie dobrą nowiną!

    Rucola, Jadranka, Czrna 81 lubią tę wiadomość

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7500 11428

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja tu wchodze. Patrze przybylo 3 strony, pewnie Flo serducho wrzucila i sypia sie gratulacje..
    A tu wyglada na to ze jak je wrzuci to dzis 500 stuknie ;)
    Ale emocje :)


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Dziewczyny u mnie 8 dpo i kompletnie zeeeero objawów, zeroooo.... jutro zatestuje mam jeszcze 4 testy i tak do skutku aż mi się skończą. Może akurat jutrzejszy dzień coś pokaże jakiś cień cienia z cienia ;-)
    8 dpo to moze dopiero sie zagniezdzac. Poczekaj z testem jeszcze ze 2-3 dni. Objawy tez zazwyczaj po zagniezdzeniu sa. Ja czulam tylko bol jak na @ jedyny objaw.

    -Monika- lubi tę wiadomość

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    StaraczkaNika wrote:
    o rany, patrzcie, uratowali dzieciaczka w 21 tyg. 5 dniu
    https://kobieta.onet.pl/dziecko/niemowle/najmlodszy-wczesniak-na-swiecie-urodzil-sie-w-21-tygodniu-ciazy/m3bxw05

    Przypomniała mi się nasza Aksamitna i już ryczę, bo pomyślałam, jak ona spędzi te święta.

    Flo, uciesz mnie dobrą nowiną!
    JA codziennie o niej myśle i modlę sie, zeby Bóg dał jej duuuuzo siły.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko ale sie juz nakręciłam na te wieści Flo :D zaraz sie z emocji porycze :D

    Karolina90 lubi tę wiadomość

  • Rucola Autorytet
    Postów: 9476 12465

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    StaraczkaNika wrote:
    o rany, patrzcie, uratowali dzieciaczka w 21 tyg. 5 dniu
    https://kobieta.onet.pl/dziecko/niemowle/najmlodszy-wczesniak-na-swiecie-urodzil-sie-w-21-tygodniu-ciazy/m3bxw05

    Przypomniała mi się nasza Aksamitna i już ryczę, bo pomyślałam, jak ona spędzi te święta.

    Flo, uciesz mnie dobrą nowiną!
    Niesamowite....

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Lena21 Autorytet
    Postów: 2201 6393

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flo nas trzyma w napięciu

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 4255 3414

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Matko ale sie juz nakręciłam na te wieści Flo :D zaraz sie z emocji porycze :D

    Ja też odświeżam co minutę :D

    EmOTp2.png


    💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
    20dpt - pęcherzyk ciążowy + żoltkowy
    27 dpt - ❤️

    IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
    💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
    22dpt ❤️
    👶30.05.2021 - synek ❤️
  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez ostatnio myslalam o Aksamitnej, nie rozumiem czemu tak to sie skonczylo, czemu nie probowali nawet dzieci ratowac :-( ma ktos z nia kontakt?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2017, 16:40

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flo, Flo opowiadaj co :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2017, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justyna14 wrote:
    Tez ostatnio myslalam o Aksamitnej, nie rozumiem czemu tak to sie skonczylo, czemu nie probowali nawet dzieco ratowac :-( ma ktos z nia kontakt?
    Wiem, ze Inna ma z nią kontakt ale nie wiem czy teraz cos ze sobą piszą a nie chce dopytywać bo aż serce pęka :(

‹‹ 398 399 400 401 402 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ