Forum W oczekiwaniu na testowanie GRUDNIOWE **CUDA** - testowanie
Odpowiedz

GRUDNIOWE **CUDA** - testowanie

Oceń ten wątek:
  • gilmoregirl Ekspertka
    Postów: 152 347

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Mialam isc 11, ale pojde 2 do tej lekarki co ostatnio. Objawy mi mijaja. Wiem, ze juz po wszystkim, ale nie chce psuc sylwestra mezowi wiec robie dobra mine do zlej gry.
    Co ma byc to bedzie. Nic juz wiecej nie moge zrobic jak tylko modlic sie o maly cud.

    Malgonia, we wczesnej ciąży wiele kobiet w ogóle nie ma żadnych objawów, masz okres? Nie masz, masz skurcze brzucha? Nie masz, więc więcej optymistycznego myślenia, bo stres jest zły dla maluszka :)

    Rucola, Amy333 lubią tę wiadomość

    Pierwsze dziecko - córka - sierpień 2018
    Druga ciąża - 24.03 (11 dpo) beta 45, przewidywany TP 3.12.2020
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wklejam tak, może będzie działać :(

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0b58780897b3.jpg

    blue00, Amy333, Rucola, Morusek, StaraczkaNika, ANkaG, Izape_91, Motylek85, KateHawke, Jedna_z_Wielu, Koteczka82, Jeżowa, innamorata88, Anna Stesia lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widać :) ,gratuluję

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 grudnia 2017, 07:58

    Luna1993 lubi tę wiadomość

  • gilmoregirl Ekspertka
    Postów: 152 347

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna1993 wrote:
    Wklejam tak, może będzie działać :(

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0b58780897b3.jpg

    Ja chyba też jak się skoncentruję to coś tam widzę, ale koniecznie powtórz test :) Trzymam kciuki!

    Luna1993 lubi tę wiadomość

    Pierwsze dziecko - córka - sierpień 2018
    Druga ciąża - 24.03 (11 dpo) beta 45, przewidywany TP 3.12.2020
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    widac!!!super:):)

    Luna1993 lubi tę wiadomość

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra dziewczynki,mykam do pracy,trzymajcie się ciepło :)

  • Rucola Autorytet
    Postów: 8877 11717

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna1993 wrote:
    Wklejam tak, może będzie działać :(

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0b58780897b3.jpg
    Coś tam jest :)

    Luna1993 lubi tę wiadomość

    #wegemama#wegerodzina
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty💜💙
    DvLKp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powtórzę, ale teraz na spokojnie za parę dni, dziś 10 dpo :D Amy ale mi emicjindzis dostarczyłaś ;)

    Amy333 lubi tę wiadomość

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna1993 wrote:
    Powtórzę, ale teraz na spokojnie za parę dni, dziś 10 dpo :D Amy ale mi emicjindzis dostarczyłaś ;)
    A sama z tych emocji biegunki dostałam :p

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2694 2638

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna coś widać, u Amy ciężko mi zobaczyć bo mega wielkie zdjęcie się otwiera.

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • problemik Autorytet
    Postów: 2443 2152

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U was cuda u mnie cudu brak :(

    Nasikałam na test a tam moc czystego ariela ;(

    Mam dosyc tej hustawki emocjonalnej :(

    Obstawiam blad labolatorium albo biochemiczną.

    Także cudu nie bedzie :/

    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA.
    10.2019 Nowy rozdział w życiu ❤
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3869

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja teraz polecialam sprawdzic test i chyba cien zniknął:/ nie wiem, gapie sie i juz chyba nic nie widze:/

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Problemik testy mają różna czułość, ja bym we wtorek zrobiła betę, skoro poprzednia wyszła. Niektórym testy nie wychodzą choć beta jest ponad 50, więc spokojnie, nie dołuj się :*

  • justyna14 Autorytet
    Postów: 10321 6171

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    problemik wrote:
    U was cuda u mnie cudu brak :(

    Nasikałam na test a tam moc czystego ariela ;(

    Mam dosyc tej hustawki emocjonalnej :(

    Obstawiam blad labolatorium albo biochemiczną.

    Także cudu nie bedzie :/
    Spokojnie, przy becie 54 mialam cin cienia na tescie o czulosci 25, takze mysle ze spokojnie za dwa dni bedzie kreska widoczna. Musisz w odrobine cierpliwosci jeszcze sie uzbroic. Z testami to niestety nie jwst tak ze lapia zawsze. Ewidentnie ciaza jest, bardzo wczesna, takze powtorz bete we wtorek potem w czwartek i juz. A dzis Swiatuj bez % :-)

    relg3e5e6cfj7fkg.png
    zrz63e5ewa17bqxb.png
    km5sdf9hhvdxzmyl.png
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gilmoregirl wrote:
    Malgonia, we wczesnej ciąży wiele kobiet w ogóle nie ma żadnych objawów, masz okres? Nie masz, masz skurcze brzucha? Nie masz, więc więcej optymistycznego myślenia, bo stres jest zły dla maluszka :)

    Biore luteine wiec nie dostane okresu. Mam wrazenie ze resztki objawow ktore mi zostaly to tylko luteina teraz wywoluje (mialam dokladnie takie same nie bedac w ciazy).


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    problemik wrote:
    U was cuda u mnie cudu brak :(

    Nasikałam na test a tam moc czystego ariela ;(

    Mam dosyc tej hustawki emocjonalnej :(

    Obstawiam blad labolatorium albo biochemiczną.

    Także cudu nie bedzie :/

    Ja przy 40 mialam biel nad bielami. Sprobuj jutro


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    Małgonia mam nadzieje ze sie mylisz. Ja tez bardzo boje sie przyrostów bety ale najwazniejsze jest usg. Masz rację, idz 2go ale rano i zrób betę dla ogólnego rozeznania. Robiłaś jakieś badania wczesniej? Bierzesz progesteron ??

    Ùsg jeszcze nie mialam bo bylo za wczesnie. Druga bete zrobilam po Swietach, wyszla ok, a ta po 48h juz za niska. Mialam jeszcze nadzieje, ale teraz jak mi wszystkue objawy puszczaja to ja trace. Przy luteinie nie zaczne krwawic to chociaz ten plus ze mam to pod kontrola.


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • carolla90 Autorytet
    Postów: 253 449

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Mialam isc 11, ale pojde 2 do tej lekarki co ostatnio. Objawy mi mijaja. Wiem, ze juz po wszystkim, ale nie chce psuc sylwestra mezowi wiec robie dobra mine do zlej gry.
    Co ma byc to bedzie. Nic juz wiecej nie moge zrobic jak tylko modlic sie o maly cud.

    Co sie dzieje? Chyba cos pezeoczylam?
    Ja tez nie mam objawow jak pfzed zrobieniem testow.. czasem brzuch zakluje czasem cycki pociagna i tyle .. ale wczoraj kreska mocna :)

    Euthyrox 75mg
    nast. wizyta 29.03 godz 17.00
    w57vflw1ef7luw9o.png
    Synek Antoś 07.04.2013
    atdcwn15rm48xhpi.png
  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna1993 wrote:
    Widzicie? Coś mi nie działa i muszę link wstawić

    https://naforum.zapodaj.net/ba033e0d10b6.jpg.html


    Amy widzę Twoją <3 o matko, ale Sylweter :D
    Coś jest!

    Luna, Amy, przerąbane że dziś Sylwek! Ale może jednak znajdą się jakieś czynne laby, żebyście mogły sprawdzić? Trzymam kciuki!

    Luna1993 lubi tę wiadomość

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    Oszaleje chyba, mialam sie jeszcze polozyc, no ale nie zasne. Zerwalam sie z lozka i pognalam do lazienki sprawdzic, czy jest ta kreska-cień, no jest!
    Od razu mnie ze tak to ujme, przegoniło;-) to chyba nerwowe;-)
    Haha, albo ciążowe - na samym początku kiszki źle pracują od ogromu hormonów, ale potem się przyzwyczajają

    Amy333 lubi tę wiadomość

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
‹‹ 509 510 511 512 513 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego