Forum W oczekiwaniu na testowanie Kto będzie testował w tym tygodniu ?
Odpowiedz

Kto będzie testował w tym tygodniu ?

Oceń ten wątek:
  • kawowa.panienka Koleżanka
    Postów: 77 16

    Wysłany: 25 lipca 2012, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idę w przyszłym tygodniu ale może tym razem pod koniec. Oczywiście nie mogę się doczekać :) Oboje bardzo się cieszymy i chodzimy non stop uśmiechnięci :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lipca 2012, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej no i zatetowałam ech nie było 2 kresek dopiero pózniej jak wysechł po 15 min była bardzo słaba -cień???? ale to wynik nie ważny chyba ,zobaczę do niedzieli jak nie przyjdzie @ to zatestuje ponownie.
    Miała tak któraś z was?????

  • kawowa.panienka Koleżanka
    Postów: 77 16

    Wysłany: 26 lipca 2012, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bajtel bądź dobrej myśli :) rzadko testy są fałszywie pozytywnie raczej fałszywie negatywne. zrób drugi i daj znać kochana :) mój pierwszy test robiony 15dfl też wyszedł pozytywny dopiero po 10 minutach.

  • KANCIALUPKA Autorytet
    Postów: 569 213

    Wysłany: 26 lipca 2012, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bajtel wrote:
    Hej no i zatetowałam ech nie było 2 kresek dopiero pózniej jak wysechł po 15 min była bardzo słaba -cień???? ale to wynik nie ważny chyba ,zobaczę do niedzieli jak nie przyjdzie @ to zatestuje ponownie.
    Miała tak któraś z was?????

    bajtel nie załamuj się. Jeden z testów, które robiłam dopiero po 20 minutach pokazał drugą bladą kreskę, także zrób za kilka dni ponownie. Trzymam kciuki aby się powiodło ;)

    relg3e5eu7qme10h.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lipca 2012, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny,jesteście super!

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 26 lipca 2012, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bajtel wrote:
    Hej no i zatetowałam ech nie było 2 kresek dopiero pózniej jak wysechł po 15 min była bardzo słaba -cień???? ale to wynik nie ważny chyba ,zobaczę do niedzieli jak nie przyjdzie @ to zatestuje ponownie.
    Miała tak któraś z was?????

    tak ja kiedys tak mialam ale z przykroscia musze powiedziec ze wtedy okazalo sie ze nie bylam w ciazy :(

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 26 lipca 2012, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bajtel wrote:
    Hej no i zatetowałam ech nie było 2 kresek dopiero pózniej jak wysechł po 15 min była bardzo słaba -cień???? ale to wynik nie ważny chyba ,zobaczę do niedzieli jak nie przyjdzie @ to zatestuje ponownie.
    Miała tak któraś z was?????

    bajtel ja tak miałam w tamtym cyklu 3 testy wyszły mi z cieniem drugiej kreski @ się spóźniła 2 dni ale wkońcu przyszła :( nie chce nawet mówić jaka była radośc jak zobaczyłam ten cień drugiej kreski i jaka rozpacz jak @ przyszła :( przez 2 tygodnie to przeżywałam tym bardziej ze jak mój M. zobaczył ten pierwszy test to napłynęły mu łzy do oczu ze szczęscia a tu taki niefart. Mam tylko nadzieję ze u Ciebie bedzie inaczej i ze kreska z akzdym dniem bedzie mocniejsza i za to trzymam kciuki :)

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • monia Autorytet
    Postów: 831 618

    Wysłany: 26 lipca 2012, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kawowa.panienka wrote:
    bajtel bądź dobrej myśli :) rzadko testy są fałszywie pozytywnie raczej fałszywie negatywne. zrób drugi i daj znać kochana :) mój pierwszy test robiony 15dfl też wyszedł pozytywny dopiero po 10 minutach.

    w którym dniu cyklu testowałaś czy może czekałaś na @ mi do @ zostało 4-5 dni i az mnie korci by zrobić ale nie chce zawodu kolejnego

    1usa3e5ekxdyq5kw.png

    bfarxzdvkigpjrom.png[/url]
    img5-110_d_5_Anto%B6+%3A%29_1+z%B1bek+5.10.13r.jpg
  • kawowa.panienka Koleżanka
    Postów: 77 16

    Wysłany: 26 lipca 2012, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia testowałam 3 dni przed terminem @ a drugi raz dzień przed terminem. Już nie umiałam wytrzymać czekania :)

  • KANCIALUPKA Autorytet
    Postów: 569 213

    Wysłany: 26 lipca 2012, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też nie wytrzymałam do terminu @ Testowałam 3 dni przed ;)

    relg3e5eu7qme10h.png
  • matylda Ekspertka
    Postów: 187 57

    Wysłany: 26 lipca 2012, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja wlasnie sobie pomyslalam ze jestem chyba tak negatywnie nastawiona, ze pomimo iz mam 4 dni do okresu to do glowy mi nie przyszlo zeby teraz testowac...jakbym z gory wiedziala ze to bez sensu.. bo i tak sie nic nie pokaze, szczegolnie ze nie czuje zadnych zmian w organizmie. Dziewczyny , te ktore zaszly, u was bylo tak ze nie bylo objawow? Kancialupka to pamietam ze jak pisala ze pewnie nic z tego nie bedzie, to czula sie jednak dziwnie, zmeczona byla, jakby po niej czolg przejechal, nie wiem czy to typowe objawy ale za to jakies byly.czy ciaza moze byc totalnie bez objawowa w cyklu w ktorym sie zaszlo ? w tych pierwszych np 3 tygodniach ?

    Matylda
  • KANCIALUPKA Autorytet
    Postów: 569 213

    Wysłany: 26 lipca 2012, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    matylda ja czułam się inaczej zaraz po owulacji tak jak pisałam wyżej, ale śledzę różne fora i wiele dziewczyn pisało, że żadnych objawów nie czuły, a niektóre będąc teraz w 6 tc nadal nic nie czują i gdyby nie usg potwierdzające ciąże nie wierzyłyby, że ktoś tam zamieszkał ;) także ja osobiście myślę, że nie ma reguły, każdy organizm jest inny.

    relg3e5eu7qme10h.png
  • matylda Ekspertka
    Postów: 187 57

    Wysłany: 26 lipca 2012, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pocieszajace...zawsze wiec jakas nadzieja jest;) no nic zobaczymy,przeskoczyc sie tego nie da...a napisz jeszcze jak jest ze sluzem? mialas jakis slus czy raczej sucho po owulacji ?

    Matylda
  • KANCIALUPKA Autorytet
    Postów: 569 213

    Wysłany: 26 lipca 2012, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po owulacji raczej miałam suchy śluz, czasem zdarzał się lepki.

    relg3e5eu7qme10h.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lipca 2012, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    welurka wrote:
    bajtel wrote:
    Hej no i zatetowałam ech nie było 2 kresek dopiero pózniej jak wysechł po 15 min była bardzo słaba -cień???? ale to wynik nie ważny chyba ,zobaczę do niedzieli jak nie przyjdzie @ to zatestuje ponownie.
    Miała tak któraś z was?????

    bajtel ja tak miałam w tamtym cyklu 3 testy wyszły mi z cieniem drugiej kreski @ się spóźniła 2 dni ale wkońcu przyszła :( nie chce nawet mówić jaka była radośc jak zobaczyłam ten cień drugiej kreski i jaka rozpacz jak @ przyszła :( przez 2 tygodnie to przeżywałam tym bardziej ze jak mój M. zobaczył ten pierwszy test to napłynęły mu łzy do oczu ze szczęscia a tu taki niefart. Mam tylko nadzieję ze u Ciebie bedzie inaczej i ze kreska z akzdym dniem bedzie mocniejsza i za to trzymam kciuki :)

    zaczeło się plamienie echhhh chyba się rozkręci!

  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 27 lipca 2012, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bajtel a mierzsyłas dziś tempke spada już ??

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 795

    Wysłany: 27 lipca 2012, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja tek mialam 3 cykle temu, a @ przyszla jeden dzien pozniej. Rozmawialam o tym z lekarka, ona mowila ze czasem tak sie dzieje bo zaplodnione jajeczko moze byc ale albo sie nie zagniezdza w macicy albo sie slabo zagniezdza...wtedy z @wypada wszystko i mozna to nazwac samoistnym poronieniem. A druga krecha jest bardzo slaba bo zaplodnione jajeczko bardzo mala ilosc hormonu wydziela, gdy jest jeszcze test bardzo mokry to nie widac a jak wysycha to wtedy jest to troszke widoczne. Ona jeszcze podkreslila ze to tylko w bardzo czulych testach sie zdarza i kolejna rzecz bardzo wazna-jesli takie cos sie zaobserwuje to trzeba lezec, lezec i jeszcze raz lezec....wtedy zarodek bedzie mial szanse mocniej przyczepic sie do scianki macicy. Nie kazala tez mi sie za bardzo tym przejmowac bo mowila ze nasz organizm czasami sam odrzuca tak "slabo zaplodniona" komorke (moze juz na poczatku rozpoznac jakies wady itp). Juz mi sie wiecej takie cos nie przydazylo. Bajtel.... trzymam kciuki za Ciebie! jak nie teraz to nastepnym razem :-)

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • matylda Ekspertka
    Postów: 187 57

    Wysłany: 27 lipca 2012, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kto bedzie wkrotce testowal? ja zaczne za 3 lub 4 dni.

    Matylda
  • matylda Ekspertka
    Postów: 187 57

    Wysłany: 27 lipca 2012, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bajtel napisz jak u ciebie? trzymamy kciuki.

    Matylda
  • kawowa.panienka Koleżanka
    Postów: 77 16

    Wysłany: 27 lipca 2012, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    matylda trzymam kciuki :) Te kilka dni to najbardziej stresujący czas. Oby minęły szybko i przyniosły dobre wieści :)

‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego