X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Polipy endometrialne
Odpowiedz

Polipy endometrialne

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Agn1000 Autorytet
    Postów: 1003 1834

    Wysłany: 30 września 2022, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, zwracam się do Was z z prośbą o poradę. Dwa miesiące temu byłam na monitoringu owulacji, lekarz podejrzewał polipa. Kazal przyjść pod koniec miesiaczki jak endo będzie cienkie żeby go potwierdzić. Okazało się że jest czysto, nic nie ma. Potem byłam na kolejnym monitoringu i nic nie widział. Teraz jestem u innego lekarza, jestem tuż przed owu, endometrium ma 12mm i zauważył polipa 11mm. Zastanawiam się co się dzieje czy to co miesięczny jakiś przerost endometrium który się złuszcza w trakcie okresu czy po prostu ten lekarz widzi tego samego polipa który wcześniej cały czas był a lekarz się wtedy pomylił?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 września 2022, 18:14

    Starania o pierwsze 👶
    na luzie od 10.2021
    na poważnie 02.2022

    🙋‍♀️28
    09.2022 TSH 2,7❌->10.2022 TSH 1,5 ✅
    10.2022 polip 11mm ❌histeroskopia-> polip usunięty ✅
    Suple: pregnastart, olej z wiesiołka
    Od sierpnia: inozytol, kubeczek fertilily
    🙋‍♂️ 32
    08.2022 badanie nasienia koncentracja✅
    morfologia 3% ❌
    Suple:fertilman

    Plan:
    02.23 HSG
    04/05.23 IUI
  • Sesyjka Autorytet
    Postów: 2866 2258

    Wysłany: 30 września 2022, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciężko ocenić, czasem polip może się nie uwidocznić na usg. U mnie kilku lekarzy nie widziało... histeroskopia powie Ci prawdę.

    Agn1000 lubi tę wiadomość

    age.png
    💏 starania o pierwszego maluszka od 01.2021

    👱🏼‍♀️:36
    Owulacje potwierdzone monitoringami
    AMH- 2,6
    MTHFR_1298A>C Układ heterozygotyczny
    09.2021- sono Hsg (oba drożne)
    12.2021- Histeroskopia (usunięty polip 1,5cm )

    🙋‍♂️:39
    operacja żylaków 1st.