Forum W oczekiwaniu na testowanie Test ciazowy- dziwny.
Odpowiedz

Test ciazowy- dziwny.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2016, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobietki, ten cykl jest straszny. W polowie dostalam krwawienia ktore utrzymuje sie juz tydzien. Dzis wieczorem najpewniej bede miala wizyte u ginekologa. Wczoraj do pewnosci zrobilam test ciazowy, ale mialam nalot gosci i po paru sekundach wrzucilam go do szafki. Przypomnialam sobie o nim dopiero dzis. Patrze, a tam tak jakby pol drugiej kreski. No moze "mniejsze pol".
    Przerabiala to juz ktoras z Was? Niestety ale nie potrafie tu wrzucic zdjecia.. wydaje mi sie ze test jest ferelny no ale..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2016, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też myślę, że jest zepsuty. Najlepiej zrób inny test. takiego nie możesz brać za wiarygodny.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2016, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To nawet i lepiej bo wizja kilkudniowego krwawienia i ciazy jest przerazajaca..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2016, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://www.fotoszok.pl/show.php/2673773_20160418-135811-1.jpg.html



    Link do zdjecia

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 kwietnia 2016, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kreska jest odrobinke grubsza niz na zdjeciu.

  • Darusia762 Znajoma
    Postów: 23 1

    Wysłany: 19 kwietnia 2016, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    testu ciążowego z moczu nie sprawdza sie na drugi dzień bo wynik bedzie nie ważny...wiec test nie był zepsuty.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 kwietnia 2016, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mogę otworzyć tego zdjęcia, ale Darusia ma rację, ze po czasie w teście zachądzą reakcje i mogą na nim cuda wyjść - tak słyszałam, bo z praktyki (a zrobiłam w życiu na prawdę pokaźną liczbę testu), negatywny test na drugi dzień zawsze był negatywny. Druga kreska cudownie się nie pojawiała bo czas upłynął :)

    Dopiero test pozytywny z blada kreską rzeczywiście po czasie wydawał się "bardziej pozytywny" :) Taka ciemniejsza ta kreska. Po wyschnięciu.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 kwietnia 2016, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzis znow zatestowalam. Wyszla blada druga kreska ktora po kilu godzinach stala sie juz wyraznie widoczna krecha. Bylam na usg ale lekarz stwierdzil ze on ciazy nie widzi..

  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jeszcze a wczesnie moze byc, test z krwi robilas? podobno cos widac na usg gdy beta hcg wynosi ponad 1000.

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzis bylam na badaniu krwi. Wyniki po 17 droga elektroniczna..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://www.fotoszok.pl/show.php/2675213_20160419-165228-1-1.jpg.html

    Zdjecie wczorajszego testu

  • Darusia762 Znajoma
    Postów: 23 1

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widze koleżanka nie zrozumiała tego co napisałam testu nie sprawdza sie nawet po paru godzinach bo może wyjsci bog wie co...Nie wiem czy chcesz być ciaży czy jej sie obawiasz...Poczekaj na wyniki bety.

  • kasza Autorytet
    Postów: 670 127

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 23:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ten drugi test pozytywny :) jak beta?

    Kto nie boi się wierzyć, że się uda?
    Ja nie, ja wierzę, wiara czyni cuda.. <3
    klz9vcqgoe25tgnv.png

    klz9vcqggnhy4ejj.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4636

    Wysłany: 21 kwietnia 2016, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jak beta?

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego