Forum W oczekiwaniu na testowanie Weź się nie buzuj, weź wyluzuj xD
Odpowiedz

Weź się nie buzuj, weź wyluzuj xD

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    „Martwienie się nie zabierze jutrzejszych problemów, ale zabierze dzisiejszy spokój.”
    :D

    'Ego mówi: gdy wszystko się ułoży, wówczas poczuję spokój.
    Duch mówi: znajdź swój spokój i wszystko się ułoży' – Marianne Williamson
    :D

    Długoterminowe staraczki - WETERANKI

    ZAPRASZAM XD


    Spokój nas uratuje xD
    Rozmowy na luzie bez spinek :-D o wszystkim i o niczym :-p

    Jest to grupa zamknięta :-D

    Lista osób mile widzianych zostanie później wywieszona xD


    Z pozdrowieniami PERWERSIK xD



    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 sierpnia 2018, 19:41

    AdasiowaMama, Kropeczka85, Kasiulka90, Applejoy, Ewa89_89 lubią tę wiadomość

  • Dori1811 Autorytet
    Postów: 414 515

    Wysłany: 12 lipca 2018, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo dobra nazwa :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 lipca 2018, 16:46

    Synek 💙
    img

    Problem męski: morfologia 1%
    2 lata starań,Udany cykl po HSG <3
  • AdasiowaMama Autorytet
    Postów: 274 135

    Wysłany: 12 lipca 2018, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma nic lepszego dla nas jak spokój . Wymyslanie sie niepotrzebne nakrecanie . Pomoze nam ? Nie wrecz moze zaszkodzic . Wiec wez sie nie buzuj wez wyluzuj :-P

    Kropeczka85, Kasiulka90, Applejoy lubią tę wiadomość

    14.07.2014 - Adaś Nasze Szczęście :*
    1.09.2019 - termin randki z naszym drugim szczesciem :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AdasiowaMama wrote:
    Nie ma nic lepszego dla nas jak spokój . Wymyslanie sie niepotrzebne nakrecanie . Pomoze nam ? Nie wrecz moze zaszkodzic . Wiec wez sie nie buzuj wez wyluzuj :-P
    ciekawe kto do nas dołaćzy ;D

  • Kropeczka85 Autorytet
    Postów: 939 1067

    Wysłany: 12 lipca 2018, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wysyłam wszystkim które są i będą na wątku ciążowe Wiruski, bo dla mnie topic już nie aktualny.
    Proszę szybko mi tu zaciazac!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 lipca 2018, 17:49

    Ewa89_89 lubi tę wiadomość

    atdc2n0aos8g2xt8.png
    Księżniczka 2014
    Królewicz 2009
    21.03.2006 [*] 13tc
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 12 lipca 2018, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czeeeeść, moje zbereźne dziewczynki :D Jakieś plany na wieczór? ;) Czy Phia Ty już zdążyłaś dzisiaj zniszczyć stół w kuchni? xD

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lipca 2018, 19:22

    mhsvcbxmf17updrl.png
  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 12 lipca 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    <3

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiulka90 wrote:
    O matko, w końcu same pozytywy :D Czeeeeść, moje zbereźne dziewczynki :D Jakieś plany na wieczór? ;) Czy Phia Ty już zdążyłaś dzisiaj zniszczyć stół w kuchni? xD
    Neeer :-) modlilam sie za dziadkow :-) a teraz ide na bimberek do rodzicow :-p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 lipca 2018, 18:55

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chasia wrote:
    <3
    ❤❤

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wy szalejecie??
    Bo juz lapie duza ochota na wieczor :-D

  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaki tu spokój na na na na :P

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za zaproszenie ;)

    Ja dziś bez ochoty na seks. Wpierdzieliłam kfc i mnie spanie zmaga :p

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powoli kochana sie rozkrecimy hehe
    100 szybko peknie hehe mam taka nadzieje :D

  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha Phia co to dla Ciebie :D <3

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
  • Applejoy Autorytet
    Postów: 1273 926

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halko :)

    1bab7e35e8.png[/url]
  • Applejoy Autorytet
    Postów: 1273 926

    Wysłany: 12 lipca 2018, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To oczym dzisiaj?

    <3

    1bab7e35e8.png[/url]
  • AdasiowaMama Autorytet
    Postów: 274 135

    Wysłany: 12 lipca 2018, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co pisalam z Phia ze jade w week nad morze . No i nie jade . Pisalam ze auto które kupilismy sie nie psuje . Wlasnie sie popsuło . No wiec tego chu...ego weekendu ...

    14.07.2014 - Adaś Nasze Szczęście :*
    1.09.2019 - termin randki z naszym drugim szczesciem :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lipca 2018, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AdasiowaMama wrote:
    Wiecie co pisalam z Phia ze jade w week nad morze . No i nie jade . Pisalam ze auto które kupilismy sie nie psuje . Wlasnie sie popsuło . No wiec tego chu...ego weekendu ...
    Uuu co ty gadasz???
    A ja w trakcie szukania nowego

  • AdasiowaMama Autorytet
    Postów: 274 135

    Wysłany: 12 lipca 2018, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia wrote:
    Uuu co ty gadasz???
    A ja w trakcie szukania nowego


    Powodzenia :)

    14.07.2014 - Adaś Nasze Szczęście :*
    1.09.2019 - termin randki z naszym drugim szczesciem :)
  • Chasia Autorytet
    Postów: 654 853

    Wysłany: 12 lipca 2018, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojej kurde jak pech to pech :(

    w57v3e3kke833iuo.png
    mhsv3e5ex9pdqilm.png
    Starania od sierpnia 2017, Niedoczynność tarczycy
    08.07- są II krechy <3 Nasz mały Oliwierek <3
    Urodzilem sie 22.02.2019 o 20:30 :-*
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego