Odpowiedz

Wykres

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • An1 Znajoma

Wysłany: 3 maja 2017, 11:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem początkującą w obserwacji własnego cyklu. Czy ktoś mógłby wypowiwdzieć się na temat mojego wykresu? Z góry bardzo dziękuję

An1
  • Bocianiątko Autorytet

Wysłany: 3 maja 2017, 11:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Te spadki do linii bazowej są niepokojące ale tempka znowu skoczyła wiec trzeba być dobrej myśli :)
    W ogóle masz bardzo duże wahania w fl... gdzie mierzysz temp? Badałaś progesteron?
    ja tam ekspertem nie jestem... ;) ale oczywiście trzymam kciuki! :)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2017, 11:45

laUgp2.png
    listopad 2020 zmiana kliniki, druga procedura?
    CRIO 2 blastek -29.10.2080 :( :(
    po 45 cs - 8 miesięcy sztucznej menopauzy, potem antyki - na wyciszenie adenomiozy przed crio.
    ET 9.2 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ