Odpowiedz

Wykres

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • An1 Znajoma

Wysłany: 3 maja 2017, 11:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem początkującą w obserwacji własnego cyklu. Czy ktoś mógłby wypowiwdzieć się na temat mojego wykresu? Z góry bardzo dziękuję

An1
  • Bocianiątko Autorytet

Wysłany: 3 maja 2017, 11:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Te spadki do linii bazowej są niepokojące ale tempka znowu skoczyła wiec trzeba być dobrej myśli :)
    W ogóle masz bardzo duże wahania w fl... gdzie mierzysz temp? Badałaś progesteron?
    ja tam ekspertem nie jestem... ;) ale oczywiście trzymam kciuki! :)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 maja 2017, 11:45

laUgp2.png
    3️⃣ IMSI 11.2021: 💙 ❄❄❄❄❄❄ 💙
    ......🔜🍍FET 02.2022:⛄4.1.1 💙❓🙏🍍
    2️⃣ ICSI 2021: ❄ 3.2.3 FET ❌
    1️⃣ IVF/ICSI 2019/2020: ET 8c ❌ ❄ bl2+M3 FET ❌
    🧪2x IUI 2018 ❌
    AMH 2.7 - stan zapalny endometrium wyleczony, endometrium prereceptywne, KIR Bx, alloMLR 33,9%
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, rozsiana zaawansowana adenomioza, mięśniaki, silne skurcze macicy, Hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę