X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Analiza mojego wykresu - poczatkująca
Odpowiedz

Analiza mojego wykresu - poczatkująca

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, chciałabym Was prosić o zaglądanie do mojego wykresu i komentarze z radami, obserwacjami. Jestem nowa w temacie wykresów, dopiero 3 dni mierzę temp. nigdy wcześniej tego nie robiłam. Będę wdzięczna za pomoc w analizie na bieżąco ;)

  • polkosia Autorytet
    Postów: 8561 7430

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Za dużo o tym wykresie na razie nie można powiedzieć :D Trzeba uzbroić się w cierpliwość :) Obserwuj się dalej i powodzenia!

    Klementysia 2015 psn
    Matylda 2016 cc
    Jaśmina 2018 psn
    Aurora 2021 psn
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1967

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie zapomnij o sprawdzaniu sluzu i zaobserwuj kiedy jest szczyt śluzu czyli ostatni dzień kiedy śluz ma chociaż jedną cechę płodności ( przezroczysty, rozciągliwy na co najmniej 2-3 cm, daje uczucie śliskości/lubrykacji przy podcieraniu) bo bez tego objawu nie da się nic konkretnego wywnioskować :)

    polkosia lubi tę wiadomość

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png

    (*) Aniołek Madzia 7 tc luty 2020 - w moim sercu pozostaniesz na zawsze
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za odpowiedzi ;) wiem, że jeszcze wcześnie ale mam nadzieję, że będziecie zerkać i podpowiadać :)
    Co do śluzu to na razie sucho ale mam zamiar zwrócić na niego uwagę, ostatnio nie miałam..a przynajmniej tak mi się wydawało, był to mój pierwszy cykl z duphastonem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś